- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wil ie wel grote zaken doen in het before-after reclame segment van de supplementenindustrie.![]()

allemaal genen zeggen ze hier altijd lol , oh de pro's kuren heus niet zo zwaar in your face
het raarste vind ik nog dat hij volgens iemand hier nog gewoon in een gym werkt.
Misschien ernstige blessure gehad oid?
Want wanneer je in een gym werkt dan moet je toch wel trainen![]()
allemaal genen zeggen ze hier altijd lol , oh de pro's kuren heus niet zo zwaar in your face
Frank Zane ne1?Jongens, het lijkt wel alsof rondlopen met 130 kilo droge massa met 3% vet het enigste is in het leven. Tuurlijk bodybuilding is erg mooi en ik hou ook wel van extreme fysieken maar het is niet mogelijk om je hele leven er zo bij te lopen. Er komt een periode dat andere zaken ook belangrijk worden in je leven. Moet hij nu echt in een donker hoekje zich gaan verstoppen en zich klote voelen omdat hij er weer "gewoon mensenlijk" uitziet?
Uiteraard genen, daar begint het meestal mee en om dan verder te raken moet je ook goed reageren op aas.
Maar je zou tenminste toch nog moeten kunnen zien dat hij een BB was, wat hier helemaal niet het geval is. Volgens mij heeft hij dus nooit een naturel basis opgebouwd, dan huur je idd een lichaam met drugs...Achja lekker boeiend. Die man heeft gewoon dik 3 jaar als een normaal mens geleefd..logisch dat je dan bijna zo goed als alles inlevert.
Maar je zou tenminste toch nog moeten kunnen zien dat hij een BB was, wat hier helemaal niet het geval is. Volgens mij heeft hij dus nooit een naturel basis opgebouwd, dan huur je idd een lichaam met drugs...

Maar je zou tenminste toch nog moeten kunnen zien dat hij een BB was, wat hier helemaal niet het geval is. Volgens mij heeft hij dus nooit een naturel basis opgebouwd, dan huur je idd een lichaam met drugs...