AndroidHealthClinic

Mustafa Mohamad in 2006 en nu omg

zoveelste voorbeeld van een pro die stopt en waarvan niks meer overblijft..

Genoeg reden dus om van die rotzooi af te blijven! Triest gewoon om te zien.

Ik zeg niks....

Goeie genen zeg!

Dit is idd echt maf. Ik wist sowieso dat AAS en aanleg om te reageren op AAS extreem is bij profs, maar dat ze zo weinig hebben om op terug te vallen off cycle had ik niet verwacht. Zo zie je maar dat een naturel basis aanleggen erg belangrijk is!

Misschien wil ie wel grote zaken doen in het before-after reclame segment van de supplementenindustrie. :)

Voor een katabool supplement dan :D

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

allemaal genen zeggen ze hier altijd lol , oh de pro's kuren heus niet zo zwaar in your face

genen in de zin van hoe sterk het lichaam op AAS reageert dus

Overigens is hij toch wel een geval apart hoor, de meeste profs waar men later foto's van neemt trainen al jaren niet meer en houden altijd een beetje massa over zodat je ziet dat ze ooit BB deden. Hij is echt het type Levrone, grote potentie in de spieren, maar vooral door opstapeling van suikers en water. Ik durf te wedden dat hij ook in minder dan een jaar zichzelf weer kan opblazen tot wat hij was. De spieren zitten er wel, maar zijn gewoon 'leeg'. Volgens mij heb je dat probleem veel minder als je een stevige naturel basis hebt.

het raarste vind ik nog dat hij volgens iemand hier nog gewoon in een gym werkt.
Misschien ernstige blessure gehad oid?
Want wanneer je in een gym werkt dan moet je toch wel trainen:P

het raarste vind ik nog dat hij volgens iemand hier nog gewoon in een gym werkt.
Misschien ernstige blessure gehad oid?
Want wanneer je in een gym werkt dan moet je toch wel trainen:P

Misschien niet actief in de gym maar misschien helpen door middel van maken van trainings- en voedingsschema's?

heeft die gast dan NU niet last van overtollig vel???

Jongens, het lijkt wel alsof rondlopen met 130 kilo droge massa met 3% vet het enigste is in het leven. Tuurlijk bodybuilding is erg mooi en ik hou ook wel van extreme fysieken maar het is niet mogelijk om je hele leven er zo bij te lopen. Er komt een periode dat andere zaken ook belangrijk worden in je leven. Moet hij nu echt in een donker hoekje zich gaan verstoppen en zich klote voelen omdat hij er weer "gewoon mensenlijk" uitziet?
Frank Zane ne1?

Achja lekker boeiend. Die man heeft gewoon dik 3 jaar als een normaal mens geleefd..logisch dat je dan bijna zo goed als alles inlevert.

Daarbij gaat hij naar mijn weten een comeback maken...binnen een paar maandjes is hij weer huge als hij dat zou willen.

trouwens, je weet ook niet wat hij in de tussentijd heeft uitgespookt. Mischien wel wat drugs gebruikt ofzo...

Achja lekker boeiend. Die man heeft gewoon dik 3 jaar als een normaal mens geleefd..logisch dat je dan bijna zo goed als alles inlevert.
Maar je zou tenminste toch nog moeten kunnen zien dat hij een BB was, wat hier helemaal niet het geval is. Volgens mij heeft hij dus nooit een naturel basis opgebouwd, dan huur je idd een lichaam met drugs...

Maar je zou tenminste toch nog moeten kunnen zien dat hij een BB was, wat hier helemaal niet het geval is. Volgens mij heeft hij dus nooit een naturel basis opgebouwd, dan huur je idd een lichaam met drugs...

Mooi verwoord;)

Vind ik onzin. Als hij alleen gestopt was met AS, en dus wel nog gewoon zn voeding en training 100% op orde had zou hij nog steeds enorm groot zijn. Dat er niks meer over blijft komt puur door het feit dat hij totaal niks meer deed, zowel qua voeding, training als AS.

Neem bv eens Mister10 als voorbeeld. Wanneer hij compleet zou stoppen met trainen en weer ging eten als een normaal mens zou je na 3 jaar waarschijnlijk ook niet zien dat hij ooit een dumbbell had aangeraakt...daar ben ik van overtuigd.

Heeft imo dus echt niks te maken met het feit dat je naturel geen basis hebt opgebouwd.

Laatst bewerkt:
daar is niet veel meer van over.

Dit is idd een populaire sportschoolwijsheid maar of het op enige waarheid stoelt...?

Stel...atleet 1 traint 6 jaar lang clean en gaat dan over op het gebruik van AAS. Hij doet dat 4 jaar lang met behoorlijke doseringen en minimale rustpauzes. Als hij na die 4 jaar weer naturel gaat trainen ligt zijn endogene testosteron productie compleet plat.

Atleet 2 traint vanaf dag 1 met ondersteuning. Als hij na 10 jaar de naturel route neemt ligt ook zijn test productie volledig stil.

Beide atleten zullen nu ze geen AAS meer gebruiken veel kracht en spiermassa inleveren...

Waarom zou atleet 1 nu meer kracht en massa behouden dan atleet 2? Atleet 1 zal nu tenslotte een hormoonhuihouding hebben die ongunstiger is dan dat hij had voordat hij met AAS begon. Welk mechanisme moet voorkomen dat hij minder inlevert dan atleet 2...?

Laatst bewerkt:
lijkt wel een gevalletje van drugs addict. ongeloofelijk.. waarom is hij eigenlijk gestopt?

Terug
Naar boven