MuscleMeat

Mustafa Mohamad in 2006 en nu omg

What the ****.. In 3 jaar? ???
Zonde.. Ik zou gewoon een comeback maken net als Levrone om een beetje fatsoenlijk uit te zien.. Man daar kan je toch niet meer meeleven als je eerst zo'n beest was.

How to **** up your body in 3 years. Part 1.

ik voel hier een nieuwe blog aankomen... in plaats van "the comeback!" -> "The quitter!" haha :D

hij had een gruwelijk fysiek

Jongens, het lijkt wel alsof rondlopen met 130 kilo droge massa met 3% vet het enigste is in het leven. Tuurlijk bodybuilding is erg mooi en ik hou ook wel van extreme fysieken maar het is niet mogelijk om je hele leven er zo bij te lopen. Er komt een periode dat andere zaken ook belangrijk worden in je leven. Moet hij nu echt in een donker hoekje zich gaan verstoppen en zich klote voelen omdat hij er weer "gewoon mensenlijk" uitziet?

Jongens, het lijkt wel alsof rondlopen met 130 kilo droge massa met 3% vet het enigste is in het leven. Tuurlijk bodybuilding is erg mooi en ik hou ook wel van extreme fysieken maar het is niet mogelijk om je hele leven er zo bij te lopen. Er komt een periode dat andere zaken ook belangrijk worden in je leven. Moet hij nu echt in een donker hoekje zich gaan verstoppen en zich klote voelen omdat hij er weer "gewoon mensenlijk" uitziet?

ja

op n ander forum is er al n hele discussie aan de gang over hoe belangrijk steroiden zijn in bodybuilding . Er zijn al vele voorbeelden van bodybuilders langsgekomen die terug mager,normaal zijn als ze eenmaal stoppen met trainen en steroiden , heb je arnold zijn foto's al eens gezien als hij effe off was,hoeveel spiermassa hij inleverde . En Kevin levrone,Federov, Prince, Yates en nu Mustafa.... zijn allemaal mooie voorbeelden daarvan.
Velen zijn wel genoodzaakt om te stopen met doping en trainen wegens gezondheidsmaatregelen en anderen omdat ze andere prioriteiten voorop stellen zoals gezin,eigen zaak....
Kevin zou gestopt zijn om zijn filmcarriere maar dat zal ook wel meer met zijn gezondheid te maken hebben gehad.Ik zou het toch doodzonde vinden als ik zo'n prachtig lichaam had en dan zoveel massa moet gaan inleveren ,dus in de meeste gevallen moet het wel met hun gezondheid te maken hebben imo. Het is tenslotte toch je passie , je droom om zo groot te worden

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

velen zeggen toch ook dat topsport ongezond is

Er zijn dan ook wel weer genoeg voorbeelden van bodybuilders die op hun 50e,60e zelfs nog n prachtig fysiek hebben, serge nubret is daar n perfect voorbeeld van , hier staan er n heel deel in dit topic : http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/fotos-bodybuilders-vroeger-op-oudere-leeftijd-212404/

Laatst bewerkt:
Maar kevin was na 4 jaar niksdoen ( iig, naar eigen zeggen ) nog steeds behoorlijk buff. Deze man ziet eruit alsof hij nog nooit aan sport heeft gedaan.

of sommigen stoppen mss omdat het gewoon te duur is als je zo hoog aan de top staat

Jaa dit krijg je dus als je niet nakuurt
nolva doet wondere

velen zeggen toch ook dat topsport ongezond is

Er zijn dan ook wel weer genoeg voorbeelden van bodybuilders die op hun 50e,60e zelfs nog n prachtig fysiek hebben, serge nubret is daar n perfect voorbeeld van , hier staan er n heel deel in dit topic : http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/fotos-bodybuilders-vroeger-op-oudere-leeftijd-212404/
En omdat Nubret er met 60jaar nog het fysiek had van een 30jarige god, maakt dat bodybuilding wel gezond is? Hij hield zijn lichaam 'artificially' jong met roids en normaal gesproken zal je toch altijd wel de prijs betalen voor jarenlang grootgebruik van anbolen... Daar ontkom je niet aan (uitzonderingen zijn er echter altijd! )

Ach, hij kan tenminste terugkijken op foto en aangeven dat hij er ooit zo bij stond.

helaas kunnen wij dat niet.

Beetje extreem om dan zo'n fysiek te hebben na 3 jaar maar mij lijkt het eigenlijk ook best wel een opluchting om eindelijk van die ongezonde en obsessieve levensT af te zijn. Hij heeft tenminste zo'n bruut fysiek gehad.

Misschien wil ie wel grote zaken doen in het before-after reclame segment van de supplementenindustrie. :)

ik denk als je na amper 3 j id al zo mager geworden bent, dat er wel zeer ernstige gezondheidsproblemen zullen mee te maken gehad hebben. Bij Arnold ging de achteruitgang toch veel langzamer, en Arnold heeft nu nog altijd vrij grote armen, aan deze man zie je idd totaal niks meer

ahaha snap er niks van

lijkt net of het een broodje aap verhaal iz

is het wel dezelfde man? gezicht lijkt niet echt identiek imho

gelukkig hebben we de foto's nog

Terug
Naar boven