XXL Nutrition

Muziek bij de training werkt motiverend

Muziek bij de training motiveert


  • Totaal stemmers
    837

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, alleen bij de cardio. Bij krachttraining is het uiterst concentratie/focus dus verleiding in wat voor opzicht dan ook is niet gewenst... ;)
 
Stelling: muziek bij de training werkt motiverend. Het gaat voor alle duidelijkheid over muziek die jij goed vindt.


haha lol, ja want kleinkunst of klassieke muziek zou mij eerder depressief maken...

ot: motiverend voor kt en cardio natuurlijk.
 
Episch deadliften met epic muziek :lol:


Alles zit erin. Tijdens opwarmfase focus TO THE EXTREME op de zelfopoffering die komen gaat, voor THE GREATER CAUSE

:lol:

Wel een keer deze gehoord tijdens deadliften, ging nog nooit zo makkelijk :D Are you ready ? LIFT BITCH!!!


Muziek tijdens trainen, jazeker helpt het. Probeer maar eens te trainen met Dido op de achtergrond, kun je beter gewoon maar naar huis gaan want dat wordt helemaal niks
 
Laatst bewerkt:
Train nu een een paar weken met muziek en vind wel dat het goed werkt.
Ben behoorlijk opgefokt door de muziek om te trainen en niemand die een praatje komt maken. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De volledige CD is goed voor te trainen.
 
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor muziek het is. Het moet bij mij doorgaans wel metal zijn, maar geen Funeral Doom, dat heeft een tegenovergesteld effect.
 
Bij KT maakt het mij niet zoveel uit, maar bij cardio en dan vooral hardlopen buiten vind ik muziek erg handig omdat ik dan loop op de beat van de muziek en makkelijker mijn tempo kan coördineren + ik hoor mezelf niet hijgen, wat ik demotiverend vind werken.
 
Gezien de waardeloze muziek bij mij in de gym heb ik als ik alleen train altijd m'n eigen muziek bij me (tijdens KT en cardio).

PWO + hardcore = :rocknana:
 
Jup, bij KT absoluut, hoe agressiever hoe beter.. Voel me soms net Branch Warren als ik met hatebreed op met gewichten aan het smijten ben haha..

Moet wel altijd opletten dat ik niet overdreven veel geluid ga maken omdat ik mezelf niet hoor met koptelefoon op :roflol:
 
KT & cardio

KT lekker agressieve hip-hop/rock
cardio uptempo muziek

maar 9 van de 10 keer staat er cooling down muziek op, daar krijg je dus echt een slappe lul van
 
Ik luister geen muziek, maar bekijk thuis video's van ufc gevechten.. en dan nog onderweg een electro song.. en mss nog eens een pre workoutje en hup.. training of the year =D
 
Bij cardio voor mij.

Sta ik daar te rennen, bijna dood na 10 minuten intensief te hebben gerend op de loopband. Dan hoor ik motiverend muziek en ga ik op een nog hoger tempo rennen, en damn, energie is er gewoon. Muziek haalt het uiterste uit je lichaam, lol.
 
Bij mij werkt het niet echt, als ik kt doe dan concentreer ik mij en luister ik er niet goed naar dus helpt niet echt motiverend, bij cardio ook niet omdat daar tv's staan
 
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor muziek het is. Het moet bij mij doorgaans wel metal zijn, maar geen Funeral Doom, dat heeft een tegenovergesteld effect.

haha, trainen op funeral doom zie ik ook niet echt gebeuren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven