XXL Nutrition

Peiling Muziek bij de training werkt motiverend

Peiling Peiling Muziek bij de training motiveert

• Totaal stemmers
    837
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hardstyle in me oren en dan kan ik knallen!

Gewoon gezelliger dan al dat gekreun :)

gewoon lekkahh

Ja, alleen bij mijn zwaarste BP en SQ sets niet. Omdat ik naar mijn spotter anders moet schreeuwen en het niet versta wat hij zegt.

kan je beter op concentreren vooral als je alleen traint

KT & Cardio, Hardstyle/Hardcore; lekker beuken ;)

Paar flinke beukplaten tijdens KT, maar voor de cardio prefereer is het kijken van een spannende serie. Ik train in mijn homegym dus laptoppie erbij leuke serie downloaden en knallen maar.

Momenteel battlestar galactica. Had er niet veel van verwacht, maar is best aardig in de praktijk. Ik kom er mijn cardio aardig mee door iig ;-)

hangt er vanaf wat voor training ik doe... een pr zetten op een squat of deadlift is wel relaxed met knallende muziek. bij gewichtheftraining hoor ik het liefst helemaal niks.

alleen bij krachttraining naar mijn mening
cardio... ligt aan watvoor cardio he... joggen, dan wel een beetje, zwemmen... gaat niet :D en cross/fietsen niet echt

gewoon dikke brutal death metal aan en pompen met die ijzer :D

Met cardio verveeld de cardio minder snel dus....

Ja, vooral goede hardstyle platen kunnen me opgefokt krijgen.

voor de oefening beetje opgefokt maken met muziek maar tijdens de oefening zelf doe ik de dopjes uit.

Hmm, heerlijk Duran Duran, tijdens de squat :laugh:

Trainen met muziek is heerlijk, beetje drums&bass bij de cardio. Ben ook dolgelukkig met mn nieuwe w-series walkman, had altijd zo'n stronthekel aan die koordjes

Laatst bewerkt:
Bij KT vind ik altidj net dat beetje extra kracht om die laatser rep te maken als er muziek op staat bij cardio vind ik het nogal irritant omdat ik mijn loopritme aang a passen aan de muziek

Muziek helpt heel goed , train nooit zonder .
Vooral house en dance werkt goed , geeft je extra kracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven