MuscleMeat

Muziek in de sportschool

Sport2000

Freaky Bodybuilder
Waardering
29
hallo BB-ers, zoals jullie allemaal wel zullen vinden is goede muziek in de sportschool erg bealngrijk.
bij ons is dit soms echt een probleem! de sportschool eigenaar wil eigenlijk alle grote jongens er een beetje uit hebben en draaid soms echt lounge-muziek :mad: gelukkig kan je een andere cd vragen en wordt er uiteindelijk wel rredelijke muziek gedraaid maar toch, niets is zo vervellend als je tnet een zware set wilt maken en laura pausinni zingt ineens een liedje :mad: hoe wordt dit bij jullie geregeld? kan je eigen m,uziek meenemen, is er goede muziek? en hoe ziet je sportschool eruit? hardcore of veel cardio-dames :rolleyes: ben benieuwd

bij ons wordt er gevochten om de afstandsbediening :sob:

:D

Sport2000 zei:
hallo BB-ers, zoals jullie allemaal wel zullen vinden is goede muziek in de sportschool erg bealngrijk.
bij ons is dit soms echt een probleem! de sportschool eigenaar wil eigenlijk alle grote jongens er een beetje uit hebben en draaid soms echt lounge-muziek :mad: gelukkig kan je een andere cd vragen en wordt er uiteindelijk wel rredelijke muziek gedraaid maar toch, niets is zo vervellend als je tnet een zware set wilt maken en laura pausinni zingt ineens een liedje :mad: hoe wordt dit bij jullie geregeld? kan je eigen m,uziek meenemen, is er goede muziek? en hoe ziet je sportschool eruit? hardcore of veel cardio-dames :rolleyes: ben benieuwd

ik zal wel ff kijken of ik pics van me gym kan maken, en wat muziek betreft: ik neem altijd me eigen mp3 speler mee ik haat t om zwaar te sqautten op brittney spears muziek als de dames pilatus doen.( dat was echter op een ouwe gym waar ik trainde) waar ik nu train is meer hardcore :D

ik ga altijd wel lekker op AC/DC of rammstein uiteraard als het maar hard en opzwepend is.
Zelfs op milk inc. wil het nog wel is lukken.

vind de cd van kevin levrone trouwens ook niet zo slecht (band fulblown cd heet mirage). Weet niet of iemand anders die nog kent. Maarja je moet er wel van houden.

bij ons beetje 538 dance smash hits en een beetje trance, af en toe radio... op zich wel relaxte muziek, ik word er alleen gek van dat het elke avond weer hetzelfde cd'tje is

Meestal staat de radio op en als er spinning wordt gegeven hoor je die muziek. Met als hoogtepunt 'mama mia'. Wel irritant dat als je meerdere spinning-sessies per dag zijn je 2x hetzelfde hoort.

Bij ons word er af en toe hardtrance gedraaid ofzo. Das wel :cool: Verder is de muziek wel ok.

Hele leuke dames zijn er bij ons. We hebben 4 sportscholen in ons dorp en bij ons zitten de mooiste. Ik kan het weten want heb bij alle vier getrained :D

• Topic Starter Topic Starter
bij ons kan je af en toe ook wel je eigen cd draaien, alleen luisteren ze eerst gedeeltelijk zelf oftie niet te hard is:S:S:S

bijna alle sportscholen vaak radio of compilatie cdtje zodat iedereen wat heeft. Meestal geen echte trainingsmuziek zoals metallica of ACDC want dat trekken de oudjes niet. Als instruct zet ik vaak na negen uur sávonds cd's op kan varieren van ACDC tot 2pac als het maar agressief is of beat heeft

Op de sportacademie hadden we in de kelder klein hok met 1 mega housebox erin.
Keiharde hardtechno erin en heerlijke squatsessies gehad :D

Bij ons kun je vriendelijk vragen en zo draaien ze wat jij wilt

bij ons eigenlijk altijd de radio, als het druk is maakt het me niet uit, maar als het niet zo druk zet ik zelf een radiostation op. Maar echt een voorkeur voor muziek heb ik niet tijdens het trainen. Als ik gefocust ben op een oefening gaat de muziek echt aan me voorbij.

ik train thuis, train meestal op lamb of god of caliban oid

reken maar dat je daar hard op gaat :D

bij ons meestal gare muziek loop je te bankdrukken op cristina agulaira ???

daarom gwoom mp3 tupac song eruit en trainen :cool:

vroeger in nieuwpoort droeien wij manowar ramstein of maiden enz...
didnt really give a **** about the other people
ben daar 2 keer een beetje buitengevlogen hihi

Tja beetje lounge afgewisseld met hiphop remixes. Je kunt geloof ik wel verzoekjes doen, maar mij kan het eerlijk gezegd niet echt schelen. Ik luister toch niet naar de muziek als ik bezig ben.

Ik heb geen muziek nodig om lekker te trainen, ik kom er niet voor de muziek tenslotte (lekker belangrijk)

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Ik heb geen muziek nodig om lekker te trainen, ik kom er niet voor de muziek tenslotte (lekker belangrijk)
als er bij ons chillmuziek gerdaaid wordt dan gaat iedereen 6 versnellingen slomer trainen en dan schiet t allemaal niet op, kheb echt goeie muziek nodig om stevig te kunnen trainen, maar misschien ligt dat bij anderzen (zoals jij dus) anders

Sport2000 zei:
als er bij ons chillmuziek gerdaaid wordt dan gaat iedereen 6 versnellingen slomer trainen en dan schiet t allemaal niet op, kheb echt goeie muziek nodig om stevig te kunnen trainen, maar misschien ligt dat bij anderzen (zoals jij dus) anders

ik ben t met je eens, t is niet zo dat ik niet zonder muziek kan trainen of erg op de muziek let, ik let totaal niet op de muziek als ik voluit ga, maar zodra brittney spears langskomt merk ik t en word ik slomer serieus en dat gebeurt bij iedereen om me heen, k zou zo in slaap vallen tijdens een max sqaut :D

Sport2000 zei:

:eyes:

Nope noteer de eerste uitzondering maar. Een reden waarom Marc W thuis is gaan trainen is om geen lawaai aan me kop te hebben. Ik heb liever helemaal geen geluid, al hoort iedereen je dan kreunen tijden de oefeningen, en ze horen je scheten tijdens het squatten, maar desondanks, stilte graag.

Terug
Naar boven