Fitness Seller

Muziek tijdens je training

Livesetjes van Dominator staan in de playlist op het moment.

Helaas staan de setjes van HKV en drokz & akira er niet tussen :(
Nog niet gecheckt. Was bij de old school begonnen. Lekker, Vince, Panic, etc.

Was sowieso prima in de tent daar. Beter dan dat blije narcistische gejank van die kut MC’s op de main...

Nog niet gecheckt. Was bij de old school begonnen. Lekker, Vince, Panic, etc.

Was sowieso prima in de tent daar. Beter dan dat blije narcistische gejank van die kut MC’s op de main...
Hele dag een beetje in de HKV en early gehangen als ik het me zo kan herinneren. Uiteraard overal wel even gekeken maar niet echt setjes ergens anders meegepakt. Behalve bombsquad van N-vitral toen.

Tijdens het trainen luister ik eigenlijk bijna alles behalve klassiek muziek :emo:

Voornamelijk Linkin Park (heerlijk!) of Nirvana.

• Like
Waarderingen: vntl
Heb de laatste tijd zo af en toe motivational speeches opstaan, vooral tijdens het trainen van de benen, met name het squatten. Dat blijft een hel voor mij :p moet zeggen dat het voor mij persoonlijk wel aardig motiverend werkt om iemand in je oor te horen schreeuwen met aanmoedigende speeches.

Schermafbeelding 2018-02-24 om 15.50.40.png

Als er strongman aan het trainen zijn of als het rustig is en ik zelf de muziek aan kan zetten in de gym is het metal.
Anders via oortjes;

Rock tijdens het opwarmen, lege stang en lichte gewichten.
Hardstyle voor de laatste (2) opwarm sets voor de werkset(s).
Metal tijdens de werksets.

Dit voor de compounds, het echte zware werk.

Isolaties en eventuele assistance etc ook rock of hardstyle.

Mijn nieuwe favo aanwinst ...

En als ik ff moet doorbijten jaagt het nr van Destructive tendencies + D-sturb - full tank me wel lekker op

Altijd metal, hoe zwaarder hoe beter. Tijdens de cardio: house, techno of trance.

Een van de vele goede Franse metal acts:

Of wat sneller

Terug
Naar boven