AndroidHealthClinic

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

had je dit niet beter even kunnen uitvogelen voordat je aan de kuur begon? :p
die 2 schema's die je van je begeleider krijg vind ik allebei maar naatje al zeg ik het zelf.

deze:
dag 1: borst, biceps,
dag 2: rug, triceps, buik
dag 3: schouders benen
dag4: borst, biceps (maar wel andere oefeneningen als dag 1)
dag5: rug, triceps, buik

begint goed, eerste 2 dagen zijn prima, maar dag 3 zou ik rust pakken en dan dag 4 benen/wat extra arm werk omdat jij je daar prettig bij voelt en dag 5 schouders/traps

dan krijg je dus:
1: borst/bicep 2:rug/tricep 3:rust 4:benen/armen 5: schouders/traps

Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon 3 oefeningen per spiergroep, elke spiergroep 1 keer per week trainen? Bijv. Maandag Borst/Triceps, Dinsdag Rust, Woensdag Rug/Biceps, Donderdag Rust, Vrijdag Schouders/Benen. Buik Elke dag dat je trained (Ma/Wo/Vr).

Is geen commentaar hoor maar ik ben gewoon benieuwd waarom je met jouw fysiek niet gewoon "to the basics sticked" en voldoende rust neemt. Omdat je kuurt wil dat niet zeggen dat je met minder rust beter af bent?

ps Post hierboven stond er nog niet toen ik aan het typen was maar mee eens :P

• Topic Starter Topic Starter
had je dit niet beter even kunnen uitvogelen voordat je aan de kuur begon? :p
die 2 schema's die je van je begeleider krijg vind ik allebei maar naatje al zeg ik het zelf.

deze:
dag 1: borst, biceps,
dag 2: rug, triceps, buik
dag 3: schouders benen
dag4: borst, biceps (maar wel andere oefeneningen als dag 1)
dag5: rug, triceps, buik

begint goed, eerste 2 dagen zijn prima, maar dag 3 zou ik rust pakken en dan dag 4 benen/wat extra arm werk omdat jij je daar prettig bij voelt en dag 5 schouders/traps

dan krijg je dus:
1: borst/bicep 2:rug/tricep 3:rust 4:benen/armen 5: schouders/traps

maar als ik bij benen nog armen bij doe, dan zit ik 3 dagen achter elkaar met armen :)

ik had een goed schema voor ik begon te kuren, maar dat was ik al te lang aan het doen, en daarom dat ik wou afwachten tot een schema dat men begeleider had opgesteld omdat ik dacht dat dat wel goed zou zijn...

maar jullie zeggen nu wel borst/biceps en rug /triceps maar als ik dag 1 biceps doe endag 2 rug kan ik niet voluit men rug trainen. net hethetzelde wanneer ik borst/triceps en rug/biceps doe. dan kan ik men armen nooit tegoei trainen omdat ze al half uitgeput zijn van de voorgaande spiergroep...

dus elk schema heeft zen voor en nadelen denk ik dan...

Moet je die begeleider betalen om zulke schema's voor je op te stellen?

ik zou zon schema nog nieteens nemen als ik er geld voor kreeg...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Triceps na schouderslijkt me ook te veel van het goeie,niet?

Wqt denken de anderen van dit schema?

Zelf geen trainingsschema op kunnen stellen, maar wel kuren. Nuff said

Pak 4x p/w split, dit is ook ruk.

vind ik ook. een spiergroep 2 keer aanpakken is nergens goed voor. en als je ze eens deftig zou doen, dan kun je ze geen 2 keer doen. het is niet omdat je ze 2 keer traint, dat ze 2 keer sneller groeien,he ;-)
Aldus ronny 30, waar haal je deze wijsheid vandaan?

meen je nu echt wat je schrijft??? denk je nu echt dat ik uit mijn nek lul???
'Een spiergroep 2x per week aanpakken is nergens goed voor' is inderdaad enorm uit je nek lullen, heb je hier ook wetenschappelijk bewijs of iets dergelijks voor?

'Een spiergroep 2x per week aanpakken is nergens goed voor' is inderdaad enorm uit je nek lullen, heb je hier ook wetenschappelijk bewijs of iets dergelijks voor?

omg!!! hier ga ik zelfs niet op antwoorden!! hahahaha, jij bent echt dom, kerel!! ga maar wat tafeltennis spelen of zo,hahahaha!!!

omg!!! hier ga ik zelfs niet op antwoorden!! hahahaha, jij bent echt dom, kerel!! ga maar wat tafeltennis spelen of zo,hahahaha!!!
Haha is dit nou serieus of wat? Een kerel van die 30 die eerst zegt dat een spiergroep 2x per week aanpakken nergens goed voor is, vervolgens mij uitlacht(?) en zonder argumenten roept dat ik dom ben. En al die uitroep tekens + hahaha, wat is daar het nut van?

Haha is dit nou serieus of wat? Een kerel van die 30 die eerst zegt dat een spiergroep 2x per week aanpakken nergens goed voor is, vervolgens mij uitlacht(?) en zonder argumenten roept dat ik dom ben. En al die uitroep tekens + hahaha, wat is daar het nut van?

jonge, je bent jezelf serieus belachelijk aan het maken, door te zeggen dat het net WEL goed is. maar doe maar gerust, hoor.

Ronny30, als een bepaalde spiergroep bij mij achterloopt kijk ik ook voor een geschikte dag waar ik die bepaalde spiergroep (tijdelijk) extra kan trainen, dit heeft bij mij altijd tot goede resultaten geleid.

jonge, je bent jezelf serieus belachelijk aan het maken, door te zeggen dat het net WEL goed is. maar doe maar gerust, hoor.
Ronny 30, je maakt jezelf echt extreem belachelijk. Heb je dat in de gaten? Mensen als Layne Norton, Lyle mc Donald en noem het maar op zitten volgens jou dus helemaal fout?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven