GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Injecteer je wel goed? Las ooit een log van iemand die bleek te dicht bij z'n zenuw te hebben geinjecteerd, had ook oneindig veel last tenzij onder zware pijnstillers.
Al 4x bij een zenuw? En helemaal in glute vind ik dat knap. Allergisch oid lijkt me nog waarschijnlijker dan elke keer zoveel last door verkeerd prikken.
@ Ice je hebt pm.
NO ONE should be injecting in the Gluteus Maximus (the large part of the butt) because you risk hitting the sciactic nerve and causing irreversible, permanent damage. You should inject in the Gluteus Medius or in some other area, NOT in the Gluteus Maximus. NOTE: The Gluteus Maximus is considered an acceptable place for intramuscular shots; but if you are not a trained professional, then you risk damaging the sciactic nerve. So in general, you should avoid using the Gluteus Maximus as an area of injection--even using shorter needles is dangerous if you inject to low, or your nerve is in an abnormal spot.

[Link niet meer beschikbaar]
Komt aardig in de buurt denk ik zo!
heb je een keer geprobeerd om bij je schouders of borst of benen te injecteren?heb in de bijlage een foto gezet van waar zij ongeveer altijd injecteerd in de glute (aangeduid met zwarte vlekje)
ziet me er toch de juiste plaats uit aangezien die foto van spotinjections.com komt en het zwarte vlekje valt toch perfect binnen de aangeduide kader...
heb je een keer geprobeerd om bij je schouders of borst of benen te injecteren?