Fitness Seller

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Injecteer je wel goed? Las ooit een log van iemand die bleek te dicht bij z'n zenuw te hebben geinjecteerd, had ook oneindig veel last tenzij onder zware pijnstillers.

Injecteer je wel goed? Las ooit een log van iemand die bleek te dicht bij z'n zenuw te hebben geinjecteerd, had ook oneindig veel last tenzij onder zware pijnstillers.

Al 4x bij een zenuw? En helemaal in glute vind ik dat knap. Allergisch oid lijkt me nog waarschijnlijker dan elke keer zoveel last door verkeerd prikken.
@ Ice je hebt pm.

Ik snap echt niet waarom je zoveel pijn hebt , ander gear nemen? Je vriendin injecteert je vast goed je geeft aan dat ze verpleegster is.

maakt het uit dan waar je de injectie zet dan op je glutes?
Ice man succes word vast minder en ga je knallen als een malle!!!!

Al 4x bij een zenuw? En helemaal in glute vind ik dat knap. Allergisch oid lijkt me nog waarschijnlijker dan elke keer zoveel last door verkeerd prikken.
@ Ice je hebt pm.

Hoeft maar 1x in de buurt te komen bij de sciatic nerve en je hebt al een hoop irritatie.

NO ONE should be injecting in the Gluteus Maximus (the large part of the butt) because you risk hitting the sciactic nerve and causing irreversible, permanent damage. You should inject in the Gluteus Medius or in some other area, NOT in the Gluteus Maximus. NOTE: The Gluteus Maximus is considered an acceptable place for intramuscular shots; but if you are not a trained professional, then you risk damaging the sciactic nerve. So in general, you should avoid using the Gluteus Maximus as an area of injection--even using shorter needles is dangerous if you inject to low, or your nerve is in an abnormal spot.

http://forums.steroid.com/showthread.php?101041-sciatic-nerve-damage&p=993077#post993077

• Topic Starter Topic Starter
heb de thread gelezen van die kerel die verkeerd geinjecteerd had... is klote :s hopelijk is dat bij mij niet het geval.

men kont doet al wel terug wat meer zeer als vanmorgen, maar het is zeker nog uit te houden. dus denk dat ik binnen een uurtje of 2-3 een tweede diclofenac ga nemen moest het nodig zijn.

en idd degene die mijn injects zet is een verpleegster bij het wit-gele kruis ( is gewoon een vriendin). als de pijnen blijven binnen een paar weken ga ik kuur stopzetten denk ik, en mss na een tijdje eens HG gear ofzo gebruiken... kijken ofdat veel verschil zou maken.

heb net borst en biceps getrained. gaf een goed gevoel om eens te trainen met minder pijn :)

Borst:

fly machine: 3 x 8 x 105kg
dumbbell press liggend (1e keer dat ik die deed): 3 x 8 x 32 kg (per halter)
incline cable flies: 3 x 8 x 17,25 kg (per kant)
dumbbell pullover: 3 x 8 x 32 kg

Biceps:

standing dumbbell curls: 8 x 20 kg, 6 x 22 kg, 6 x 24 kg (per halter)
biceps curl (naar buiten): 3 x 6 x 8,75 kg
superset: biceps curl (naar binnen): 3 x 6 x 8,75kg
reverse curl (5 tellen laten zakken): 3 x 8 x 20 kg
pose curl: 3 x 6 x 12,5 kg

gemoedstoestand zat goed, training ging beter dan anders, ben enkel alleen direct uitgeput en uitgedroogde keel door men valling.

heb in de bijlage een foto gezet van waar zij ongeveer altijd injecteerd in de glute (aangeduid met zwarte vlekje)

ziet me er toch de juiste plaats uit aangezien die foto van spotinjections.com komt en het zwarte vlekje valt toch perfect binnen de aangeduide kader...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt aardig in de buurt denk ik zo!

heb in de bijlage een foto gezet van waar zij ongeveer altijd injecteerd in de glute (aangeduid met zwarte vlekje)

ziet me er toch de juiste plaats uit aangezien die foto van spotinjections.com komt en het zwarte vlekje valt toch perfect binnen de aangeduide kader...
heb je een keer geprobeerd om bij je schouders of borst of benen te injecteren?

Loopt meer aan de achterkant van je benen, denk dat je bij het injecteren in je quads geen last van zult hebben. Mocht je wel te dicht bij de zenuw zijn geweest, zou ik er minstens mee naar je huisarts gaan.

Je kunt anders nog je delts proberen.

je zit veels te laag gozer..hij hoort op de bovenrand van het vierkant op je plaatje..

Indd.
Bovenkant uiteinde reet.
Geen wonder dat je zo veel last hebt.

Even langs de doctor zou ik zeggen ;)

dus ik moet in de rechterboven hoek van het vierkant zitten?

ik zal woensdag bij de 5e inject dat eens proberen.

als dat niet helpt overweeg ik sterk om andere gear te nemen :)

Geef de rest maar aan mij:)

Ik pis ze vol, lijkt het op tren;)

Terug
Naar boven