AndroidHealthClinic

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

als je topic had gelezen had je geweten dat het NIKS met de AAS te maken had. ik heb een verkeerde beweging gemaakt tijdens rugtraining de dag van men 1e inject.

dus cut the crap over te vroeg kuren en blessures

Wat jij crap noemt vertoond toch wel degelijk correlatie. Zoals Lionelenzo al aangaf leer je niet trainen en eten in 1,5 jaar tijd. De wijsneuzen die dit wel denken meester te zijn stoppen binnen een jaar na de kuur ook weer. Genoeg voorbeelden te vinden hier op dbb.

Maargoed, succes met je kuur en blessure.

De wijsneuzen die dit wel denken meester te zijn stoppen binnen een jaar na de kuur ook weer.

En wat dan nog dat hij binnen een jaar stopt? En dan? Wat kan jou dat nu schelen? Als je al die reacties hier leest moet dit het meest menslievende forum zijn ter wereld. Als de mensen in real life ook zoveel gaven om het welzijn en de gezondheid van hun medemens, bestond er geen honger en armoede meer.

Ik ben akkoord dat het hem afgeraden moest worden. Ook al is het maar omdat "Eerste kuur"-topics en -logs vaak als referentiemateriaal gebruikt worden door aspirant-kuurders.

Maar daarna mag het stoppen. De TS heeft zich prima ingelezen, gaf blijk een weloverwogen keuzeproces te hebben doorgemaakt en besloot het negatief advies naast zich neer te leggen. Zijn goed recht. En aan allen die het niet kunnen verkroppen dat hij toch kuurt: lees zijn log niet en stop zijn log te bekladden.

En al die wanhopige oproepen:
"doe het toch niet", "stop er toch mee", "zie je nu wel dat je te vroeg begonnen bent", "blablablablabla"

Hebben jullie nu echt niks beters te doen?

Laatst bewerkt:
En wat dan nog dat hij binnen een jaar stopt? En dan? Wat kan jou dat nu schelen? Als je al die reacties hier leest moet dit het meest menslievende forum zijn ter wereld. Als de mensen in real life ook zoveel gaven om het welzijn en de gezondheid van hun medemens, bestond er geen honger en armoede meer.

Ik ben akkoord dat het hem afgeraden moest worden. Ook al is het maar omdat "Eerste kuur"-topics en -logs vaak als referentiemateriaal gebruikt worden door aspirant-kuurders.

Maar daarna mag het stoppen. De TS heeft zich prima ingelezen, gaf blijk een weloverwogen keuzeproces te hebben doorgemaakt en besloot het negatief advies naast zich neer te leggen. Zijn goed recht. En aan allen die het niet kunnen verkroppen dat hij toch kuurt: lees zijn log niet en stop zijn log te bekladden.

En al die wanhopige oproepen:
"doe het toch niet", "stop er toch mee", "zie je nu wel dat je te vroeg begonnen bent", "blablablablabla"

Hebben jullie nu echt niks beters te doen?

Houd jij het eens on-topic.

Natuurlijk meneer. Mijn excuses.

Of TS zich zo goed ingelezen heeft weet ik niet, want eerder in het topic staat een heel gedoe over zijn trainingsschema. Hieruit bleek dat hij nirt echt wist wat hij moest doen.

Verder wel zijn eigen keus

Denk dat sommige zich ergeren doordat er zoveel gasten zijn die even trainen gelijk gaan kuren en denken dat ze alles weten.ik zeg niet dat dit voor TS geldt hoor

Any updates?

als ie wel kuurt en niet traint, dan wordt dit een fijn kuurlog:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
als ie wel kuurt en niet traint, dan wordt dit een fijn kuurlog:rolleyes:

heb zondagavond van mijn vriendin een ontsteking op men bovenste luchtwegen overgekregen gepaard met soort griep ( koud-warm gevoel, en bij de minste inspanning uitgeput, zo echt slapjes, niks binnenkrijgen van eten, ...)

gemoedstoestand wat betreft kuur is goed, hoewel ik in gewicht ben teruggevallen naar 85, 5 omdat ik bijna niets door men keel kreeg
met andere woorden, meer pech kan ik niet meer hebben, dus het kan alleen beter gaan ;)

het gaat nu al wat beter. ben 3 dagen thuisgebleven van school omdat het me echt niet afging, keel doet nog pijn, om de 2 minuten neus snuiten, en hoofdpijn. maar kga straks triceps en rug trainen kost wat kost, want wil graag 4 keer geweest zijn deze week.

ik had maandag borst en biceps getrained.

benchpress ging 6 x 90 ipv 4x 90 vorige keer, dus daar was ik superblij over :)
incline dumbbell press slechts 8 keer met 30 kg, door de pijn. ik kan me niet in het incline bankje laten vallen zonder helemaal scheef te trekken van de pijn :s dus met zwaardere halters me laten vallen is echt niet te doen op dit moment.

bij de rest van de oefeningen van borst en bices is er nog geen krachttoename.

ik hoop echt dat die injectiepijnen heel snel gaan stoppen want het kan mss grappig lijken, en lijken op uitvluchten maar dat is het echt niet... ik zou er geld voor betalen om een 5 dagen op rij te kunnen trainen zoals ervoor zonder pijn.

Laatst bewerkt:
net rug en triceps getrained. zoals verwacht ... rechtstaande oefeningen geen enkel probleem. zittende/liggende daarentegen... AUW!!!

Rug:

Pull ups (wide grip) 10/8/8

Cross body cable row (soort van 1 arm uprows) 3 x 8 x 10 kg

Triangle pull down (rechte rug): 8 x 28,5 kg, 8 x 33,5, 6 x 38,5

seated row rope: 3 x 8 x 20 kg

Hyper extension : 3 x 12

Rear deltoid (2 tellen vasthouden) : 3 x 8 x 35 kg

Triceps:

Incline french press: 8 x 25 kg, 7 x 30 kg, 6 x 30 kg

Overhead extension rope: 3 x 8 x 28 kg

Extension behind the neck: 3 x 8 x 10 kg

One arm pushdown: 3 x 6 x 12,5
superset: one arm pull down: 3 x 6 x 5 kg

ik doe allee bewegingen echt traag, en zeker het negatieve gedeelte, omdat ik liever een oefening zo doe dan gelijk een mong**l met dubbel zoveel gewicht met halters staan te zwieren.

krachttoename was er niet, maar dat is logisch omdat het nieuwe ooefeningen zijn voor mij en omdat ik nog lang niet volledig herstelt ben van de griep en ontsteking op bovenste luchtwegen :) was ook te merken. constant neus snuiten in de gym sportzaal en direct uitgeput en droge bek :)

Keep it up, buddy! Je komt er wel...

Trouwens, iets dat je met de jaren wel zal leren: jezelf fixeren op een aantal trainingen per week is nergens voor nodig hoor. Als je moe of ziek bent, blijf je beter thuis. Als je dan terug 100% bent, train je volgende keren wat lange0 of harder r of doe je er extra spiergroep bij. Niets zo klote als trainen wanneer je op voorhand weet dat het geen goede training zal worden...

Moet echt wel k*t zijn ziek te zijn tijdens je kuur. Kga je volgen, vindt het wel interresant om te zien hoe je op de kuur reageert

Veel succes en beterschap.

Keep it up, buddy! Je komt er wel...

Trouwens, iets dat je met de jaren wel zal leren: jezelf fixeren op een aantal trainingen per week is nergens voor nodig hoor. Als je moe of ziek bent, blijf je beter thuis. Als je dan terug 100% bent, train je volgende keren wat lange0 of harder r of doe je er extra spiergroep bij. Niets zo klote als trainen wanneer je op voorhand weet dat het geen goede training zal worden...

+1 als je mentaal en fysiek niet in orde bent,beter een extra dagje rust inlassen, komt je enkel ten goede op het einde.

ok thx voor de tips guys ;)

zal ik zeker onthouden voor de toekomst :)

net bad genomen met eucalyptus in... nu een lopende neus niet normaal :)

als je ziek bent, moet je rusten. Als ik een verkoudheid heb, heb is dat meestal een week. en als je na die week weer kan trainen zoals het moet, verlies je niets. Als je nu niet rust, krijg je de weerslag waarschijnlijk volgende week.

gistere middag 4e inject gehad.

spuit met opgetrokken vloeistof tijdje onder warm water gehouden. ibuprofen genomen een uur voor inject en half uur na inject een warm bad genomen. ben wel niet kunnen gaan trainen vlak na injectie wegens tijdsgebrek.

ik dacht, als ik nu achteraf nog veel pijn heb dan weet ik niet aan wat het kan liggen...

dus ik eerst weekendwerk gaan doen, en daarna op café. ben iets te laat gaan slapen wel (4.30u). tege 1uur snachts begon het toch serieus te trekken in men kont... je voelde het stijver en stijver worden, opblazen, harder worden... maar goed, ik om 4.30u naar huis om te gaan slapen. creperend van de pijn moest ik in men bed kruipen wat een eeuwigheid duurde voor ik goed lag. en dan heb ik 2,5uur gewoon wakker gelegen omdat ik niet kon slapen van de pijn. ELKE maar dan ook ELKE slaappositie die ik aannam deed pokkezeer... zoveel pijn snachts heb ik nog nooit gehad denk ik.

dus ik terug opgestaan en een diclofenac genomen (sterke pijnstiller die men sportdokter had voorgeschreven voor men ontsteking op men onderrugspier). en dan halfuurtje later in slaap gevallen en opgestaan met bijna geen pijn. enkel als ik zit doet het wel wat pijn maar het is een zaligheid ten opzichte van gisteren. dus nu kijken hoelang die diclofenac de pijn kan weghouden... en dan weer eentje slikken waarschijnlijk...

mss heb je gewoon een te kleine kont :P

Is dit het allemaal waard?

Terug
Naar boven