Fitness Seller

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

• Topic Starter Topic Starter
.. :(

neem je dan geen voedsel mee naar school? ???

jawel maar ik was vanmorgen van bij mijn vriendin thuis vertrokken naar school en daar hebben ze niet alles in huis voor men voedingsschema dus moet ik mij behelpen met wat ik kan...

@GPRO: deadlifts doe ik voor het eerst niet omdat het daardoor is dat ik een ontsteking op men onderrugspier heb waar ik nu nogaltijd last van heb... dus no deadlifts for me for now :)

volgend mij ben je al klaar met dbol en nu is het week 5 toch? wat zijn je gains hvl kg zit erop?

Vraag me ook af wat je nou al hebt bereikt..

volgend mij ben je al klaar met dbol en nu is het week 5 toch? wat zijn je gains hvl kg zit erop?

kben nu nog maar 2 weken en 5 dagen bezig :) ik kan na vandaag nog 6 dagen dbol 40 mg nemen.

ik weeg nogaltijd 87, 8 ofzo dus nog altijd 5,7 kg erbij ongeveer. het had meer moeten zijn maar door ziekte en ontsteking op onderrug, en helse injectiepijnen....

als je klaar bent met dbol keldert je gewicht :P

Dat hoeft niet persee hoor. De test kickt dan in. Ken genoeg mensen die daarna gewoon lekker door gainen dus......

klopt, na me d-bol had ik totaal geen terugval en bleef ik gewoon gainen en sterker worden, ben nu 7 weken bezig en gain nog steeds al gaat het wel langzaam nu, maargoed ben ook al 14 kilo zwaarder geworden tot nu toe.

Ja maar jouw training en eten is waarschijnlijk wel op 100% in plaats van die 50% hier

nog geen 3 weken bezig en al 19 paginas aan kuurlog.
vind het er niet overzichtelijker op worden zo.
maar goed. denk dat je niet hoeft te klagen met je gewichtstoename, al zal het waarschijnlijk veel vocht zijn. ik zou toch proberen als ik jou was om altijd eten bij me te hebben. desnoods koop je 10 eiwitrepen en leg je die in je dashboardkastje voor noodgevallen. eb ik ook altijd. t is beter dan niet eten iig. zeker als je in een kuur zit en al helemaal die paar weken na je kuur. je moet het zelf weten, maar als je dan verzaakt om goed te eten en trainen garandeer ik je dat je geen gram van de gewonnen massa zult behouden.
succes verder met je kuur.

Dde gewichtstoename is zowiezo 90% vocht.. Hoe kun je nu zoveel spier gainen in 2 weken als je rug, borst en benen niet traint zoals te lezen is en schouders maar lichtjes. Dat zijn net de groepen waar je gewicht op pakt

daar doelde ik niet op wienuh, maar op het feit dat iedereen maar meent dat ze minimaal 10 kilo gaag gainen en overhouden van een kuur. het zijn geen wonderpilletjes zoals velen denken.

Goed bezig hier!

Dde gewichtstoename is zowiezo 90% vocht.. Hoe kun je nu zoveel spier gainen in 2 weken als je rug, borst en benen niet traint zoals te lezen is en schouders maar lichtjes. Dat zijn net de groepen waar je gewicht op pakt

1) ik train men schouders wel fatsoenlijk, weet niet van waar jij haalt van niet maar goed...
2) ik heb nooit gezegd dat het spiermassa is! mij werd gevraagd hoeveel massa ik al was bijgekomen, dus mijn antwoord is dan ook logisch, namelijk de totale massa. tuurlijk weet ik ook dat zogoed als alles vocht is momenteel.

3) kan jij eigelijk wel lezen? borst niet trainen? waar zie jij dat in godsnaam staan?

4) kan goed zijn dat schouders, rug en benen hard groeien, maar als de armen en borst enz niet naargelang zijn trekt het ook op niks, en daarom dat ik schouders 1 keer tegoei aanpak per week omdat ik ze ook al met andere spiergroepen train. de reden hiervoor is dat mij deltoids idd het snelst van allemaal groeien en ik dus niet wil dat deze 2 keer zo dik zijn als de armen eronder.

nuff said...

straks jawel jawel jawel toch niet schouders trainen zeker?!? toch wel hoor, je leest het GOED wienuh

maar eerst 5e inject om 19.00u

Zou je niet eens een fullbody pic kunnen plaatsen? Ben dan wel eens benieuwd hoe je er bij staat.

FP ICE,

ik volg dit kuurlog al sinds het begin, maar we willen ontwikkeling en progressie zien (trainingen, stats, evt. foto's).

p.s. wel respect dat je al je problemen en tegenslagen met ons deelt ondanks dat er veel draken meelezen.

Ik wil ook die foto wel zien, doe effe een before en huidig foto plaatsen?

net terug men eerste beentraining in 3 weken achter de rug na ontsteking op men onderrugspier. ging voor mijn doen lekker (voor jullie wss peanuts :p)

en daarna pas men schouders getrained vanwege supercompensatie...

in de bijlage heb ik ook nieuwe pics gestoken zodat jullie kunnen zien of er al progressie is ofniet want zelf zie je dat niet echt ...

BENEN:

Squat: 3 x 8 x 100 kg
Leg press: 3 x 8 x 135 kg
Leg extension: 3 x 6 x 95 kg
leg curl: 3 x 6 x 75 kg
calf raises met legpress toestel: 3 x 15 x 60 kg

SCHOUDERS:
shoulder dumbbell press 2 x 10 x 26 kg (per halter), 8x 30 kg (per halter) (PR)
Side raises: 10 x 12kg, 8 x 14 kg, 6 x 16 kg (per halter)
barbell front raise: 3 x 10 x 20 kg
bent over laterals met duimen naar onder : 3 x 8 x 8 kg (per halter)

ik was tevreden met de training.

had net voor de training ook men 5e inject gehad. deze keer meer naar boven en naar buiten. voel tot nu toe nog niets, maar dat is altijd zo... morgen kijken of het beter is dan andere keren :)

gemoedstoestand: ik was wat lui voor de training maar eens ik er was had ik er zin in :) dbol is nu bijna op (nog 5 dagen), nog niks van side effects gemerkt bij mijn weten... dus dat kan ook niet beter :)

lichte kracht en gewichts toename gekregen van dbol tot nu toe, maar had er zoiso meer uit kunnen halen als al die tegenslagen er niet waren geweest , maar ja... als als als :)

en dan zoals beloofd , THA PICS!! :p op sommige foto's sta ik precies wat scheef op maarja :p (liefst eerlijke en opbouwen kritiek :p)

IMG_0276.jpg

IMG_0278.jpg

IMG_0288.jpg

IMG_0291.jpg

IMG_0294.jpg

Terug
Naar boven