dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes !
(ben ik de enige die even dacht dat dit topic over explosieve diarree zou gaan ?)

Plan is om maandag wat explosiefer te squaten, ongeveer 60% van 1rm op vrijdag en dus minder gewicht, en vrijdag tot 1-3 rmLijkt me k*t om 5x60 te Squaten terwijl je max op 1x100 zit. Vind het dan veelste saai worden, maar achja, zo voorkom je wel een plateau.![]()

Ja grip daar zit ik al heel lang mee, maar ik doe ook niet echt iets om deze te verbeteren, toch maar aan beginnen denk ik.Goede training en goede PR's.
Voor je grip kun je zware db's pakken en die een 30-90 sec. vasthouden.
Hammercurls en wristcurls kunnen ook assist bieden.![]()
Thanx manHaha, voor griptips bij Dumba zijn.
En lekkere training zeg, zie dat je goeie inspanning hebt gegeven bij deze training, top.![]()
Ja ik ben nu toch wel aan het twijfelen, vorig jaar woog ik ook rond de 75 kilo rond deze tijd, en ik vond mijn fysiek toen toch wel een stuk mooier. En ik ben nou niet echt veel sneller geworden, dus ik ga toch maar een bulk erin gooien denk ik. Tot 75 Kilo, en dan zien we wel verder.2x BW deadlift, netjes (Y)
Nogmaals: wees niet bang om te zwaar te worden (67 kg). Gewoon lekker zwaar en explosief liften en alles komt goed. Ik ben zelf 15 kg zwaarder dan toen ik begon maar ben een stuk sneller en spring bijna 10 cm hoger dan voor ik begon.
Succes

Vorige week besloten dat ik toch maar ga bulken. Welliswaar een clean bulk, maar ik wil er gewoon wat gewicht bij hebben. Gewicht vanmorgen op lege maag: 67,3. Niet veel dus. Zit momenteel op 3200 Kcal, en zolang ik daarop blijf groeien blijf ik ok op 3200kcal zitten.
maar een goede voetballer hoeft niet snel te zijn, als je maar slim loopt 
Kijken of de 1 x 105 kilo squat erin zit.Succes !
(ben ik de enige die even dacht dat dit topic over explosieve diarree zou gaan ?)