XXL Nutrition

My explosive power diary

Goede training. Bij de DL straps gebruiken of de mixed grip hanteren.:)

Succes !

(ben ik de enige die even dacht dat dit topic over explosieve diarree zou gaan ?)

Dacht het eerst ook haha. :D
Trouwens volgende keer 1x120kg eerst Deadliften, anders lijkt een stap van 20kg veelste zwaar in plaats van 10kg. Ik heb hetzelfde gehad, dus gewoon 10kg stappen maken met Deadlift. (behalve met warming-ups en light weight natuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteravond.

Squat:
5 x 5 x 60 ( 60% van 1x max, zo explosief mogelijk)

breed optrekken:
2 x 10
1 x 8
1 x 5

dumbbell BOR:
4 x 10 x 20

dumbbell shoulder press:
10 x 16
10 x 10
9 x 16
5 x 15 --> 5 x 12 verzuring sloeg toe

side raises:
4 x 10 x 7

dumbbell shrugs:
3 x 10 x 18

smith machine barbell shrugs:
3 x 10 x 70

Vandaag ook besloten dat ik er toch een paar kilos aan wil. Ik schrok me kapot van mijn eigen gewicht, gisteravond woog ik 67,5 kilo, terwijl ik dacht dat ik rond de 70 zat. Terwijl ik vorig jaar rond deze tijd tegen de 75 woog, toen was mijn vetpercentage wel hoger, maar ik weeg nu schandalig weinig. Ik wil een kilotje of 6 7 erbij het komende halfjaar, en dan kijk ik verder of er nog meer aankan. Voeding zal aangepast worden, en er word minder gezopen. Tips zijn dus altijd welkom!

Lijkt me k*t om 5x60 te Squaten terwijl je max op 1x100 zit. Vind het dan veelste saai worden, maar achja, zo voorkom je wel een plateau. :D

Lijkt me k*t om 5x60 te Squaten terwijl je max op 1x100 zit. Vind het dan veelste saai worden, maar achja, zo voorkom je wel een plateau. :D
Plan is om maandag wat explosiefer te squaten, ongeveer 60% van 1rm op vrijdag en dus minder gewicht, en vrijdag tot 1-3 rm

Laatst bewerkt:
Training van net, ging wel lekker!:D

breed optrekken:
15x PR!!
10x
9x
8x
Wel straps gebruikt bij elke keer, mijn grip faalt altijd terwijl ik merk dat ik nog meer kan.

BOR:
10 x 45
10 x 50
10 x 40
10 x 40

Deadlift:
8 x 50
6 x 70
5 x 90
3 x 100
1 x 110
1 x 120
1 x 130
10 x 90 rep PR!!

Incline dumbbell press:
10 x 18
8 x 22
6 x 26
6 x 28 rep PR!!

Seated row(1 seconde aanspannen)
10 x 50
10 x 50
10 x 50
15 x 35

Hierna nog wat side raises enzo.

Training ging lekker, merkte al bij optrekken dat het een goede training zou gaan worden.
BOR na optrekken is wel k*t, misschien dat ik maar eerst moet optrekken, dan deadliften, en dan BOR

Goede training en goede PR's.
Voor je grip kun je zware db's pakken en die een 30-90 sec. vasthouden.
Hammercurls en wristcurls kunnen ook assist bieden.:)

Haha, voor griptips bij Dumba zijn. :thumbs:
En lekkere training zeg, zie dat je goeie inspanning hebt gegeven bij deze training, top. ;)

2x BW deadlift, netjes (Y)

Nogmaals: wees niet bang om te zwaar te worden (67 kg :rolleyes:). Gewoon lekker zwaar en explosief liften en alles komt goed. Ik ben zelf 15 kg zwaarder dan toen ik begon maar ben een stuk sneller en spring bijna 10 cm hoger dan voor ik begon.

Succes

Goede training en goede PR's.
Voor je grip kun je zware db's pakken en die een 30-90 sec. vasthouden.
Hammercurls en wristcurls kunnen ook assist bieden.:)
Ja grip daar zit ik al heel lang mee, maar ik doe ook niet echt iets om deze te verbeteren, toch maar aan beginnen denk ik.

Haha, voor griptips bij Dumba zijn. :thumbs:
En lekkere training zeg, zie dat je goeie inspanning hebt gegeven bij deze training, top. ;)
Thanx man

2x BW deadlift, netjes (Y)

Nogmaals: wees niet bang om te zwaar te worden (67 kg :rolleyes:). Gewoon lekker zwaar en explosief liften en alles komt goed. Ik ben zelf 15 kg zwaarder dan toen ik begon maar ben een stuk sneller en spring bijna 10 cm hoger dan voor ik begon.

Succes
Ja ik ben nu toch wel aan het twijfelen, vorig jaar woog ik ook rond de 75 kilo rond deze tijd, en ik vond mijn fysiek toen toch wel een stuk mooier. En ik ben nou niet echt veel sneller geworden, dus ik ga toch maar een bulk erin gooien denk ik. Tot 75 Kilo, en dan zien we wel verder.

Ik ga morgen een hele zware griptraining doen. Kijk maar ff, dan kun je er misschien wat voor jezelf uithalen. Ik zou niet de hele training kopieren, want ik denk dat je anders veel spierpijn in je handen zult krijgen.:eek:;):)

Training van Toenstrax

dumbbell bor:
4 x 10 x 20

Squat:
10 x 40
8 x 60
6 x 70
5 x 80
3 x 90
1 x 100 Moeizaam

Dumbbell shoulder press:
10 x 18
8 x 20
6 x 22 PR!!
6 x 22

Hierna was training klaar, ging naar de bioscoop dus had niet veel tijd om te trainen. Wel goede training opzich:)

Vorige week besloten dat ik toch maar ga bulken. Welliswaar een clean bulk, maar ik wil er gewoon wat gewicht bij hebben. Gewicht vanmorgen op lege maag: 67,3. Niet veel dus. Zit momenteel op 3200 Kcal, en zolang ik daarop blijf groeien blijf ik ok op 3200kcal zitten.

Training van vandaag

Optrekken:
16 x
11 x
9 x
7 x

Dumbbell BOR:
4 x 10 x 20

Squat:
5 x 5 x 60, ging echt Full bij deze, voelt wel lekker:D

Dumbbell shoulder press:
10 x 18
8 x 20
6 x 20
6 x 20

Hierna nog wat facepuls,side raises en shrugs

Vorige week besloten dat ik toch maar ga bulken. Welliswaar een clean bulk, maar ik wil er gewoon wat gewicht bij hebben. Gewicht vanmorgen op lege maag: 67,3. Niet veel dus. Zit momenteel op 3200 Kcal, en zolang ik daarop blijf groeien blijf ik ok op 3200kcal zitten.

Goed plan! Ben zelf een stuk kleiner dan jij 1.68 m en weeg 77 kg. Jij 1.78 en 67 kg. Denk ook dat het je sprintvermogen niet in de weg zal staan. Zit zelf ook op voetbal en nog aardig rap :D maar een goede voetballer hoeft niet snel te zijn, als je maar slim loopt :p

Training van net:

optrekken:
10 x
10 x
10 x
7 x + 3 x

Deadlift:
10 x 50
8 x 80
5 x 100
3 x 110
2 x 120 Hier heb ik filmpje van maar ik weetniet hoe ik die moet uploaden?
2 x 130 PR!!!
8 x 100 Rep PR!!!

BOR:
4 x 10 x 50

Incline dumbbell press:
10 x 18
8 x 22
6 x 26
6 x 26

small seated row:
4 x 10 x 40

latereral side raises:
4 x 10 x 7

smith machine schrugs superset dumbbell shrugs
4 x 15 x 60 ------------------- 4 x 15 x 20

Training ging lekker. Deadlift voelde heel goed aan, heb ook mijn broertje een filmpje laten maken van 2 x 120 maar ik weetniet hoe ik deze moet uploaden? 2 x 130 voelde wel zwaar aan in vergelijking tot 2 x 120, rug was bij 2e x naar mijn gevoel ook niet helemaal goed. Zaterdag weer een training:D Kijken of de 1 x 105 kilo squat erin zit.

Uploaden via youtube en de websiteurl gewoon hierop kwakken.

Waarom doe je je optrekken niet op het eind?

Laatst bewerkt:
relaxte training zo te zien, netjes deadlift.
jammer ook van die 130 deadlift

Terug
Naar boven