NikeSPARQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 15%
Dan ben ik kapot man, dan kan ik echt niet meer optrekken, als ik op het begin op trek voel ik me nog fit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben ik kapot man, dan kan ik echt niet meer optrekken, als ik op het begin op trek voel ik me nog fit.
http://www.youtube.com/watch?v=2w1HbceaKVI
2 x 120kg deadlift.
Op of aanmerkingen?? ik hoor t wel
Ik ga te ver met mijn rug naar achter zie ik, volgens mij ziet t er verder wel aardig uit?
diarree schrijf je heel anders in het engels.
en als zwaargewicht kan je heel goed lenig blijven hoor, als je maar wat rek en strekoefeningentjes doet.

haha hij doet het, heb t ff veranderd

Meer is niet altijd beter.
Gefeliciteerd met je 1RM PR op de bench!![]()
Gaat goed hier zo te zien. Over je deadlift, je mag imo wel wat dieper zakken, eerste deel 'leg pressen' tot de stang bij je knieen dan je rug locken. Je gaat imo iets te ver naar achter met je rug, je tilt het gewicht op tot je recht staat, en dan doe je je rug pas naar achter. Je kan er beter een beweging van maken, een explosieve lock out maar dan iets minder ver naar achter.
12 Augustus ben ik dan weer terug, of ik dan weer ga trainen zie ik dan wel. Wat wel op de plannign staat is veel cardio, om alle alcohol uit mijn lichaam te trainen.
wel veel alcohol gedronken, elke dag helemaal kapot, dus nu is het weer tijd om hard te trainen.
kracht komt sneller terug dan verwacht, voordat ik op vakantie ging had ik nog vrij veel moeite met 50kg.