MuscleMeat

My melbourne shuffle (op aanvraag..)

Lol die techno viking is een BAMF

:thumb:ferm!!

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

bende apen hier, hij post zen filmpje breek hem dan niet af op zen uiterlijk als één iemand het zegt begrijpt hij het wel hoor.

En sommige zouden beter eens in de spiegel kijken voor ze die jongen afzeiken.

+1

Bende apen hier, hij post zen filmpje breek hem dan niet af op zen uiterlijk als één iemand het zegt begrijpt hij het wel hoor.

En sommige zouden beter eens in de spiegel kijken voor ze die jongen afzeiken.

+1
Een tiener zitten afzeiken.
DBB op zijn best.:p

Laatst bewerkt:
fbm72a.gif

Laatst bewerkt:
De kans is groot dat hij voor de rest van zijn leven met die kop over straat moet, dus beter leert ie al op jonge leeftijd mee omgaan. :D

zoiets is echt niet grappig. Tuurlijk, bij mensen die er nog half half normaal uitzien mag er wel mee gelachen worden, maar bij deze jongen is het gewoon te erg om er grapjes over te maken.

zoiets is echt niet grappig. Tuurlijk, bij mensen die er nog half half normaal uitzien mag er wel mee gelachen worden, maar bij deze jongen is het gewoon te erg om er grapjes over te maken.

dit zeg je zeker alleen omdat we dan jou ook niet meer mogen pesten ?

• Topic Starter Topic Starter

Lol, jij bent je leeftijd ook niet waard. Als dat tenminste je leeftijd is.. :o

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

:who:

Duidelijk een zwaar ecto/tecto-saurus syndroom Xilum. Een nekschot is de enige remedie om Vlaanderen te redden...

Lol, jij bent je leeftijd ook niet waard. Als dat tenminste je leeftijd is.. :o

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

:who:
Na tal van superdudes topics, kom jij met deze shit af, heb er geen probleem mee dat je dat graag doet of weet ik veel wat... maar zoiets van jezelf hier neerzetten is vragen om gebasht te worden. Als die foto daar nu niet zou opspringen en je zou beetje normaal met je handen doen, had ik wss niets gezegt.

:gay:

Werk ook eens aan je houdig, je staat erbij als een zak aardappels (bovenlichaam). Alle aandacht heb je in je benen gestoken. Beetje rechtop staan zal niet verkeerd zijn en je armen beter gebruiken.

Hoe gaat het met het trainen trouwens?

Minder dansen als een pootje, meer eten als een vent. :thumbup:

Je hebt het inderdaad duidelijk goed onder de knie.
Wat meer power mag er wel in van mij, beetje te gelikt zo... Smijt er idd wat meer zelfvertrouwen in en klap er eens op, misschien zien we je dan nog terug in een volgende Melbourne Shuffle compilation :D

• Topic Starter Topic Starter
Werk ook eens aan je houdig, je staat erbij als een zak aardappels (bovenlichaam). Alle aandacht heb je in je benen gestoken. Beetje rechtop staan zal niet verkeerd zijn en je armen beter gebruiken.

Hoe gaat het met het trainen trouwens?

Niet egt alle aandachtig naar men benen hoor. Sta volledig recht.. :)

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Na tal van superdudes topics, kom jij met deze shit af, heb er geen probleem mee dat je dat graag doet of weet ik veel wat... maar zoiets van jezelf hier neerzetten is vragen om gebasht te worden. Als die foto daar nu niet zou opspringen en je zou beetje normaal met je handen doen, had ik wss niets gezegt.

:gay:

2 mensen van dit forum hadden gevraagt om het eens te posten.
Hadden ze niks gevraagt, had ik niks gepost. Simple as that.
Die foto zit erin om te bevestigen dat ik het wel ben, had namelijk deze vid even op Netlog gezet.
Is eerste keer dat ik het deed. En ik doe nrml met men handen hoor.. tenzij jij het beter kan? :)

Terug
Naar boven