Fitness Seller

My melbourne shuffle (op aanvraag..)

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk een zwaar ecto/tecto-saurus syndroom Xilum. Een nekschot is de enige remedie om Vlaanderen te redden...

En jij bent? Wacht, ik zal voor je antwoorden.. 'De zoveelste meeloper.' :o
Verwacht je nu egt dat dit mij raakt? :)

ik snap jullie niet hoor ???
ik zie alleen een ecto beetje rare sprongen maken.
waar is die shuffle nou?

Dankje voor het compliment dat je me lelijk vind.
Moest je me een beauty dogface noemen zou ik ook eens raar naar je kijken. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Inderdaad.. na 338 posts kent hij dit forum nog altijd niet. :(

:windup:

wat een gelul weer

voor alle duidelijkheid deze jongen is degene die op de dansvloer staat met al de wijven rond hem elke keer als de bodybuildertjes aan de kant hun biceps proberen aan te spannen elke keer ze van hun drankje drinken

eikels

Lachwekkend idd. Sowieso zijn 90% hier van die mannetjes die in de club gewoon een beetje houterig staan te bewegen (of gewoon niet bewegen).
Wat doen we dan maar? Op een internetforum commentaar gaan geven op een manneke van 16 jaar die meer zelfvertrouwen heeft dan jullie.

Juist ja ;)

Haha ik vind het best nice :D

Moet imo leuk zijn als jet kan , kan je op feestjes ff lekker de show stelen :D.

Maar wel meer eten !

Heh... dien foto op 10 seconden in het filmke gaat er gewoon echt over....

wat een gelul weer

voor alle duidelijkheid deze jongen is degene die op de dansvloer staat met al de wijven rond hem elke keer als de bodybuildertjes aan de kant hun biceps proberen aan te spannen elke keer ze van hun drankje drinken

eikels
Je zit constant bodybuilders af te zeiken, maar je hebt wel een youtube account vol bb filmpjes van jezelf ???

...evil nipple...???

Als ik je verkeerd aankijk slaan je tepels terug?

Ik vind het behoorlijk tof om te zien. Wat is de titel trouwens van dat laatste nummer? Is werkelijk heerlijk (en om eerlijk te zijn: ik vind dit liedje te hard om op te shuffelen).

Een goede shuffle is nog steeds geen hakkuh

Vind het altijd wel leip als ze staan te shuffelen op een hardstyle feest, hoort niet echt man. Gewoon rammen en stampen

Best wel grappig al die commentaar over het uiterlijk. 99% van die mensen hebben zelfs geen foto's op dbb staan! En dat hij daarvoor kiest moet hij toch weten...

Moonwalken voor gevorderden? Ziet er cool uit man;)

Toen ik de topic naam las naar aanleiding van xilums voorstel topic, wist ik al dat t een zeiktopic ging worden xD

Toch vind ik dat melbourne shuffle altijd wel lachen om te zien, maar niks voor mij .

wat een gelul weer

eikels
Bullshit, als je zo danst op een feest word je gewoon uitgelachen hoor. Tenzij je naar plaatsen gaat zoals complex ofzo, daar is het één grote orgie van zulke gastjes.

Terug
Naar boven