- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duidelijk een zwaar ecto/tecto-saurus syndroom Xilum. Een nekschot is de enige remedie om Vlaanderen te redden...

Dankje voor het compliment dat je me lelijk vind.
Moest je me een beauty dogface noemen zou ik ook eens raar naar je kijken.
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------
Inderdaad.. na 338 posts kent hij dit forum nog altijd niet.![]()

Je zit constant bodybuilders af te zeiken, maar je hebt wel een youtube account vol bb filmpjes van jezelfwat een gelul weer
voor alle duidelijkheid deze jongen is degene die op de dansvloer staat met al de wijven rond hem elke keer als de bodybuildertjes aan de kant hun biceps proberen aan te spannen elke keer ze van hun drankje drinken
eikels

Je zit constant bodybuilders af te zeiken, maar je hebt wel een youtube account vol bb filmpjes van jezelf![]()
Bullshit, als je zo danst op een feest word je gewoon uitgelachen hoor. Tenzij je naar plaatsen gaat zoals complex ofzo, daar is het één grote orgie van zulke gastjes.wat een gelul weer
voor alle duidelijkheid deze jongen is degene die op de dansvloer staat met al de wijven rond hem elke keer als de bodybuildertjes aan de kant hun biceps proberen aan te spannen elke keer ze van hun drankje drinken
eikels