Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo bruut feestje weer! Mainstage zag er ok uit, maar QDance was wel weer de overtreffende trap!
Na elkaar 4x te zijn misgelopen Rene van XXL kunnen vinden, die was met ondermeer Koert Vogel, damn, Rene is al groot, maar Koert?!
Verder 22.40 niet 't verdere verloopt van 't onweer en de regen afgewacht en snel richting uitgang gegaan, dus vuurwerk gemist.![]()
ik stond op die brug te kijken, maar toen begon het te regenen.. heb maar een klein sprintje naar de uitgang getrokken, maar ben alsnog redelijk nat geworden 
Heb meer bij de techno gehangen eigenlijk, was het iets beter qua drukte en de vrouwennn o jezus
LEKKERZEG
Als ik het goed heb gezien heb ik Mrj zien lopen in zn blote bast![]()

vond de afsluiting eigenlijk wel mat minder dan die van vorig jaar, althans wat ik op film zag was wel vetter. The prophet sloot veel gruwelijker af
---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------
Staat helemaal niks van q-dance op![]()
Staat er niks bij op Ned. 3? Mysteryland? Was van BNN
Als ik het goed heb gezien heb ik Mrj zien lopen in zn blote bast![]()

Klopt heb hem gekeken, maar ze filmen zowat alleen maar de mainstage. Q-dance komt er niet aan te pas
Zo bruut feestje weer! Mainstage zag er ok uit, maar QDance was wel weer de overtreffende trap!
Na elkaar 4x te zijn misgelopen Rene van XXL kunnen vinden, die was met ondermeer Koert Vogel, damn, Rene is al groot, maar Koert?!
Verder 22.40 niet 't verdere verloopt van 't onweer en de regen afgewacht en snel richting uitgang gegaan, dus vuurwerk gemist.![]()
dehm zag 2 enorme bodybuilders wie de **** waren dat 1 had een zo'n shirt met erop CRACK ADDICTION ofzo van dat nieuwe supplement.