XXL Nutrition

Mysterland 2009

dehm zag 2 enorme bodybuilders wie de **** waren dat 1 had een zo'n shirt met erop CRACK ADDICTION ofzo van dat nieuwe supplement.

Rene en ik denk dat je een kerel in een strak grijs shirt bedoeld als 2e, dat was Koert Vogel. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben er ook geweest :D Echt geweldig feest :)

Ben René ook nog tegengekomen, herkende hem gelijk van zn fotogallery :)

Volgens mij had die wel door dat ik zelf niet meer zo helder was ;)

Haha... we waren allemaal lekker aan de gang ;)

We waren met een hele grote groep maar je raakt toch iederen kwijt, nog tijd met Mrj aan de vitaminewatertjes gezeten ;)

IK vond het een lekker feestje en voel me best goed vandaag eigenlijk, toen het begon te regenen was ik net weg ;)

zeer vette editie!
afsluiting op q-dance was bruut maar vorig jaar was tog iets meer knalle vooral meer vuurwerk toen.

huh echt van xxlnutrition toch? dacht dat hij er anders uit zag

ja dat was ik ;) met koert denk ik.. maar we waren met meer siggy segers, Henry Baks, En wat buffe gasten met allemaal tattoo's ;)

Rita sargo was er ook en helemaal door het dolle heen.. weet niet of jullie haar kennen zat ook op dbb voorheen

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

jah ik denk het wel ja zijn ader was goed groot op zijn bicep:eek:

ja dat is Koert vogel..
2314278343_233be8acd4.jpg

helaas, geen mysteryland meer voor mij. Ga nu degelijk worden. In verwachting van de 1e

Rene volgens mij hebben we jou gezien... met Crack Addict tshirt..

Is de live uitzending van 3fm al te downloaden?

• Topic Starter Topic Starter
ja dat was ik ;) met koert denk ik.. maar we waren met meer siggy segers, Henry Baks, En wat buffe gasten met allemaal tattoo's ;)

Rita sargo was er ook en helemaal door het dolle heen.. weet niet of jullie haar kennen zat ook op dbb voorheen

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

ja dat is Koert vogel..
2314278343_233be8acd4.jpg

Nu zie ik het het is hem:D

HAHAHA

herkende je meteen met je designer glasses en je crack addict t shirt...... ****ing huge tooooo.. even getwijfeld of ik je zou aanspreken.......... :p:p:p

ik ben toch wat kleiner nu heb 3 weken zo i zo al niet getraind.. maandag weer beginnen ;)

had je me nu aangesproken dan? ik weet het allemaal niet meer zo goed hahaa.. volgende keer doe ik een xxl shirt aan :D

ik ben toch wat kleiner nu heb 3 weken zo i zo al niet getraind.. maandag weer beginnen ;)

had je me nu aangesproken dan? ik weet het allemaal niet meer zo goed hahaa.. volgende keer doe ik een xxl shirt aan :D

Ja dat had je beter kunnen doen,
Goede reclame ;)
Ik heb je niet gezien, over het hoofd gezien denk ik :o:P

Nee ik heb je niet meer aangesproken, net toe ik het wilde doen liep je de andere klant op, maakt verder ook niet veel uit joh als er maar genoeg lol beleefd is op Mystery :cool::cool::cool:

Nee ik heb je niet meer aangesproken, net toe ik het wilde doen liep je de andere klant op, maakt verder ook niet veel uit joh als er maar genoeg lol beleefd is op Mystery :cool::cool::cool:

jazeker lol genoeg.. de dirty dutch tent was lekker vond ik :D.

we moeten eens een feestje plannen met een zooi van DBB ;) weer eens iets anders dan de zoveelste wok ;D

Idd je zou met Siggy gaan, die was er toen iig niet bij bij Dirty Dutch. :p

Was dat die gespierde dame die zo graag wou flexen?

Met z'n kale kop ziet het er nu een flink stukje bruter uit. Soort van Terminator zeg maar. :D

http://partyflock.nl/photo/531531.html

jazeker lol genoeg.. de dirty dutch tent was lekker vond ik :D.

we moeten eens een feestje plannen met een zooi van DBB ;) weer eens iets anders dan de zoveelste wok ;D

dat is wel een grappig idee :P

veel testosteron op een klein gebied alleen ;)

Het was een mooie belevenis dit jaar.. Vorig jaar achterlijk veel gedronken, dit jaar 'normaal' gedaan met wat MDMA kristallen :o Vuurwerk was op die manier wat mooier dan normaal denk ik :p

Man overlijdt na bezoek Mystery Land

BERKHOUT - Een 21-jarige inwoner van Spanbroek (Noord-Holland) is in de nacht van zaterdag op zondag overleden na een bezoek aan het festival Mystery Land in Haarlemmermeer. Dat maakte de politie maandag bekend.

Op de terugweg van het feest werd de man ter hoogte van Berkhout in het bijzijn van zijn vrienden plotseling onwel. Hij is gereanimeerd en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij later die nacht overleed.

De politie wilde niets zeggen over de doodsoorzaak van de man. Een woordvoerster van de GGD Hollands Noorden bevestigde maandag desgevraagd dat de man een niet-natuurlijke dood is gestorven.

Terug
Naar boven