XXL Nutrition

Mysterland 2009

Waar zijn de livesets van de q-dance area?

Man overlijdt na bezoek Mystery Land

BERKHOUT - Een 21-jarige inwoner van Spanbroek (Noord-Holland) is in de nacht van zaterdag op zondag overleden na een bezoek aan het festival Mystery Land in Haarlemmermeer. Dat maakte de politie maandag bekend.

Op de terugweg van het feest werd de man ter hoogte van Berkhout in het bijzijn van zijn vrienden plotseling onwel. Hij is gereanimeerd en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij later die nacht overleed.

De politie wilde niets zeggen over de doodsoorzaak van de man. Een woordvoerster van de GGD Hollands Noorden bevestigde maandag desgevraagd dat de man een niet-natuurlijke dood is gestorven.

15 Jaar geleden gingen er meer dood op een feest. Dit vind ik echt wel meevallen.

Ik heb me uitstekend vermaakt Zaterdag. Q-Dance top, High Contrast was minder. Ze gingen daar van up tempo naar down tempo. Toen ben ik weggegaan. Weet niet of het beter is geworden, maar q-dance was echt super. Ik heb nu nog spierpijn :D

top feestje.

volgend jaar zeker weer.

eerst eens 2 rondjes rondegelopen, daarna tot 10 uur bij Q stage gestaan, waarna ik de afsluiting bij de mainstage heb gezien, superlichtshow + vuurwerk, maar de muziek vond ik wat aan de zachte kant, mja dat is persoonlijk.

Nu misschien op naar Qbase, maar iedereen zegt nu op het laatste moment af, dus dat is nog maar ff afwachten.

top feestje.

volgend jaar zeker weer.

eerst eens 2 rondjes rondegelopen, daarna tot 10 uur bij Q stage gestaan, waarna ik de afsluiting bij de mainstage heb gezien, superlichtshow + vuurwerk, maar de muziek vond ik wat aan de zachte kant, mja dat is persoonlijk.

Nu misschien op naar Qbase, maar iedereen zegt nu op het laatste moment af, dus dat is nog maar ff afwachten.

:(

Ik heb dit jaar niemand kunnen vinden, dus moet QBase helaas overslaan dit jaar.

Wel eens eerder naar q-base gegaan? Ik ga ook maar met 1 maat van me, want de rest wou ook niet heen. Schijnt echt wel HET feest te zijn

http://www.youtube.com/watch?v=ZqDoi20Mi4Y&feature=related

Waarom willen je maten niet heen?

• Topic Starter Topic Starter
qbase wil ik ook wel heen ja denk alleen niet dat er veel mensen mee willen (geld tekort altijd)

Sowieso gewoon gaan man MrJ, ookal is het in je eentje

Bedankt voor je aankoop bij Ticketonline.

Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:

Evenement: Q-BASE
Datum: za 12 sep 2009 17:00
Sectie: STICKET

Tix: Airport Weeze
Sectie: STICKET

Ok, nu nog een hotel en bekenden. :o

waarom ga je niet met zo een tourbus? Na het einde van het feest weer lekker meteen naar huis. Scheelt je de overnachting en benzine geld

waarom ga je niet met zo een tourbus? Na het einde van het feest weer lekker meteen naar huis. Scheelt je de overnachting en benzine geld

Nee, keek er wel zojuist naar, maar dan word je al 14.00 opgehaald. Vind het wel prima zo, lekker rond 18.00 rijden, 20.00 inchecken in hotel en 20.45/21.00 binnen. :)

Als jij een hotelletje heb voor weinig daar in de buurt, hoor ik het graag van je.

Kom je bij mij liggen dan? :thumbup:

Terug
Naar boven