Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man overlijdt na bezoek Mystery Land
BERKHOUT - Een 21-jarige inwoner van Spanbroek (Noord-Holland) is in de nacht van zaterdag op zondag overleden na een bezoek aan het festival Mystery Land in Haarlemmermeer. Dat maakte de politie maandag bekend.
Op de terugweg van het feest werd de man ter hoogte van Berkhout in het bijzijn van zijn vrienden plotseling onwel. Hij is gereanimeerd en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij later die nacht overleed.
De politie wilde niets zeggen over de doodsoorzaak van de man. Een woordvoerster van de GGD Hollands Noorden bevestigde maandag desgevraagd dat de man een niet-natuurlijke dood is gestorven.

Nu misschien op naar Qbase, maar iedereen zegt nu op het laatste moment af, dus dat is nog maar ff afwachten.
top feestje.
volgend jaar zeker weer.
eerst eens 2 rondjes rondegelopen, daarna tot 10 uur bij Q stage gestaan, waarna ik de afsluiting bij de mainstage heb gezien, superlichtshow + vuurwerk, maar de muziek vond ik wat aan de zachte kant, mja dat is persoonlijk.
Nu misschien op naar Qbase, maar iedereen zegt nu op het laatste moment af, dus dat is nog maar ff afwachten.

Ik heb dit jaar niemand kunnen vinden, dus moet QBase helaas overslaan dit jaar.
Wel eens eerder naar q-base gegaan? Ik ga ook maar met 1 maat van me, want de rest wou ook niet heen. Schijnt echt wel HET feest te zijn
http://www.youtube.com/watch?v=ZqDoi20Mi4Y&feature=related

Damn, denk dat ik http://partyflock.nl/party/146401:Intoxicated.html oversla en dan maar alleen ga ofzo?
Hotelletje in de buurt is ook maar 60,-. Dus tsja...

Bedankt voor je aankoop bij Ticketonline.
Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:
Evenement: Q-BASE
Datum: za 12 sep 2009 17:00
Sectie: STICKET
Tix: Airport Weeze
Sectie: STICKET

waarom ga je niet met zo een tourbus? Na het einde van het feest weer lekker meteen naar huis. Scheelt je de overnachting en benzine geld