XXL Nutrition

N.K YBF 3 december 2006.....

  • Topic starter Blowy
  • Startdatum
  • Reacties 747
  • Weergaven 46K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Ze gaan gewoon een hele klasse maken voor de DBB mensen :P

zou wel leuk zijn als alle 1ste plekken naar mensen van dit forum gaan :)
 
mooi zeker lachen beverwijk is bij mij in de buurt
denk dat ik me trainingsmaatje meeneem en kom kijken
moet wel even goed naar foto's van jullie kijken om gedag te zeggen!
 
Ik ga me er toch voor voorbereiden, ik hoop dat ik voor die tijd nog heel wat kilo's kan aankomen en vet% iets lager. Lijkt me geweldig om mee te doen, en al helemaal om te winnen [wat ik natuurlijk niet verwacht :D ] Ik zal wel iemand moeten vinden voor het helpen met de verdere voorbereidingen [posseren, hoe het er daar aan toe gaat enzo... :)] Iemand anders op mn gym zit er ook aan te denken om mee te doen [die gast is huge :)] en heel misschien nog iemand... :o
 
volgens mij kan ik hier niet aan meedoen:D :D
 
Het is pas over een half jaar, maar ik ben er zeker bij om m'n stembanden kapot te schreeuwen! Is bij mij om de hoek, dus komt echt wel in orde ;)
 
Jizza zei:
Het is pas over een half jaar, maar ik ben er zeker bij om m'n stembanden kapot te schreeuwen! Is bij mij om de hoek, dus komt echt wel in orde ;)

nice:D
 
Jizza zei:
Het is pas over een half jaar, maar ik ben er zeker bij om m'n stembanden kapot te schreeuwen! Is bij mij om de hoek, dus komt echt wel in orde ;)
gezelligggg :D
 
Moeten we daar niet gewoon een uitje van maken?
 
:eek:
Jizza zei:
Moeten we daar niet gewoon een uitje van maken?

tuurlijk:D Wordt echt vet:eek:

van CS Muscle Club ( mijn gym ) toen 5 mensen mee!! Waarvan 3 bij de junioren, incl. ik.
 
is ook bij mij op de hoek. in overleg met begeleiding besloten om niet mee te doen. zal zeker niet voor lul lopen alleen natural cutten=spiermassa verliezen
ik ga wel kijken suc6 allemaal
 
punani zei:
is ook bij mij op de hoek. in overleg met begeleiding besloten om niet mee te doen. zal zeker niet voor lul lopen alleen natural cutten=spiermassa verliezen
ik ga wel kijken suc6 allemaal

leuk! dus je enige motivatie niet mee te doen is dat je geen spiermassa wilt verliezen?
 
punani zei:
is ook bij mij op de hoek. in overleg met begeleiding besloten om niet mee te doen. zal zeker niet voor lul lopen alleen natural cutten=spiermassa verliezen
ik ga wel kijken suc6 allemaal

tuurlijk verlies je massa maar als je goed cut kan je het binnen de perken houden.
 
ik kom heel meschien eens kijken :)
 
maar ik kom wel kijken ;) zekerzz
 
Back
Naar boven