AndroidHealthClinic

N.K YBF 3 december 2006.....

Bezoekers in dit topic

mass_builder zei:
je kan je inschrijven tot 10 oktober.

Je hebt bij de junioren

-athletic en -superbody misschien nog meer, in ieder geval deze 2 klassen.

Het gaat dus niet op gewicht maar op fysiek wat ik heel eerlijk vind


En hoe wordt bepaald in welke klasse ik kom? Kan nergens een site ervan vinden.
 
50 Dollar zei:
En hoe wordt bepaald in welke klasse ik kom? Kan nergens een site ervan vinden.

-athletic junioren: de lichtere gespierde jongens

-super body: zwaarder gespierde jongens

op de dag van de wedstrijd wordt je fysiek beoordeeld en wordt je in 1 v/d klassen ingedeeld, m.a.w. klasseindeling op fysiek
 
Ik kom zeker ook kijken.
Er doen veel mensen van hier mee zeg, veel succes met de voorbereidingen allemaal!
 
Wordt een gezellige boel met al die DBB'ers.
 
maniac zei:
Wordt een gezellige boel met al die DBB'ers.
yup, feestje erna en alles :) we gaan allemaal met de 1ste plek daar weg dus :D word de grootste opkomst ooit denk ik zo :D

Cynthia, heb je al een spandoek gemaakt voor de DBB leden aanmoedigen? :p
 
Het is net of die indeling op fysiek momenteel populairder is dan gewichts klasse's...Als je ziet hoe de reactie's zijn .
Grappig dat iedereen zo enthousiast is ,SUCCES ALLEMAAL EN TOT 3 DECEMBER...
 
Jonko zei:
yup, feestje erna en alles :) we gaan allemaal met de 1ste plek daar weg dus :D word de grootste opkomst ooit denk ik zo :D

Cynthia, heb je al een spandoek gemaakt voor de DBB leden aanmoedigen? :p

nope, heb wel m'n cheerleaderpakje al klaarliggen, is dat goed genoeg :D

http://www.uploadfile.info
 
mass_builder zei:
-athletic junioren: de lichtere gespierde jongens

-super body: zwaarder gespierde jongens

op de dag van de wedstrijd wordt je fysiek beoordeeld en wordt je in 1 v/d klassen ingedeeld, m.a.w. klasseindeling op fysiek


ah ok...zou wel eens willen weten wie er bv in de athletic komt en wie in de superbody? zoals je al zegt gaat het niet om gewicht maar om het fysiek, waarom dan zwaardere en lichtere??

waar doe jij in mee MB? kzou iig in dezelfde klasse als jou komen denk ik. ben alleen klein stukje lichter op het moment.
 
50 Dollar zei:
ah ok...zou wel eens willen weten wie er bv in de athletic komt en wie in de superbody? zoals je al zegt gaat het niet om gewicht maar om het fysiek, waarom dan zwaardere en lichtere??

waar doe jij in mee MB? kzou iig in dezelfde klasse als jou komen denk ik. ben alleen klein stukje lichter op het moment.

ik denk zoals het er nu voorstaat superbody maar als ik heel licht uit de cut kom miss wel athletic!
 
50 Dollar zei:
ah ok...zou wel eens willen weten wie er bv in de athletic komt en wie in de superbody? zoals je al zegt gaat het niet om gewicht maar om het fysiek, waarom dan zwaardere en lichtere??

waar doe jij in mee MB? kzou iig in dezelfde klasse als jou komen denk ik. ben alleen klein stukje lichter op het moment.
ik kom in Athletic denk ik [eigenlijk wel zeker], hoewel ik wel goed aan het aankomen ben nog en vrij klein ben.

@MB: hell no, daar komt mijn naam! jij mag bij Maniac op zn voorgevel :p
ps. niet te zwaar cutten, ik wil nog wel een kans maken in de athletic :p
 
Jonko zei:
ik kom in Athletic denk ik [eigenlijk wel zeker], hoewel ik wel goed aan het aankomen ben nog en vrij klein ben.

@MB: hell no, daar komt mijn naam! jij mag bij Maniac op zn voorgevel :p
ps. niet te zwaar cutten, ik wil nog wel een kans maken in de athletic :p

whaha, ik ga pitten want ik ga vannacht naar mallorca! als ik terugben wordt het cutten!

greetz
 
ik weet het nu 100% zeker dat ik meedoe. Begin half augustus te cutten. Heb er nu al zin in. Moet alleen nog veel oefenen met posen.
 
ik kom als MB supporter :P
en als jonko supporter :P
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven