MuscleMeat

N.K YBF 3 december 2006.....

Bezoekers in dit topic

wordt een gezellige boel daar....Ben heel erg benieuwd!!!succes allemaal!!
 
Hmm zal ook misschien komen kijken, maar waarom zou ik gewoon niet meedoen;)
Alleen dat dieten man. Dat trek ik nooit. Ik denk dat ik gewoon moordneigingen zal krijgen :)
 
RichardV zei:
Hmm zal ook misschien komen kijken, maar waarom zou ik gewoon niet meedoen;)
Alleen dat dieten man. Dat trek ik nooit. Ik denk dat ik gewoon moordneigingen zal krijgen :)

ja man, doe gewoon mee! Zoek een goede begeleider.
 
Smoothmold zei:
ja man, doe gewoon mee! Zoek een goede begeleider.

Hmm ben echt niet iemand die ff 16 weken ofzo dieet en cardio gaat doen. Plus ik moet wel veel bf verliezen, dus dat ga ik nooit redden.
 
RichardV zei:
Hmm ben echt niet iemand die ff 16 weken ofzo dieet en cardio gaat doen. Plus ik moet wel veel bf verliezen, dus dat ga ik nooit redden.
gaat je lukken joh! *insert schouderklopje* hoe meer mensen hoe beter :D
 
Jaaaaaaaaaaaaa meedoen,het forum trekt je er wel door heen!!!...En anders weten ze bij yourbodyfederation wel goeie begeleiders...ybf@planet.nl heb ik ook gedaan...D
 
Blowy zei:
Jaaaaaaaaaaaaa meedoen,het forum trekt je er wel door heen!!!...En anders weten ze bij yourbodyfederation wel goeie begeleiders...ybf@planet.nl heb ik ook gedaan...D

doe jij dan ook mee blowy?
 
kijken of t lukt........t wordt een :cool: zware dobber....
 
net geen junior meer 23 jaar...
 
Tot wanneer kan je je inschrijven? En welke klasses zijn er allemaal? Kep me er nog niet zo in verdiept sorry.
 
50 Dollar zei:
Tot wanneer kan je je inschrijven? En welke klasses zijn er allemaal? Kep me er nog niet zo in verdiept sorry.

je kan je inschrijven tot 10 oktober.

Je hebt bij de junioren

-athletic en -superbody misschien nog meer, in ieder geval deze 2 klassen.

Het gaat dus niet op gewicht maar op fysiek wat ik heel eerlijk vind
 
ik hoorde 10 november.... heb ff gemailt naar de ybf..zijn al aardig wat inschijvingen hoorde ik veel junioren ook...:cool:
 
catman zei:
ik hoorde 10 november.... heb ff gemailt naar de ybf..zijn al aardig wat inschijvingen hoorde ik veel junioren ook...:cool:

Blijft een mooie wedstrijd, denk onderhand wel een van de populairste in Nederland:thumbs:. Misschien doet Ome Dave ook nog wel eens een keer mee;), maar supporteren blijft ook altijd leuk.
 
Count me in.... Doe mee met de Junioren!!!:D
 
Mr. B.I.G. zei:
Count me in.... Doe mee met de Junioren!!!:D

Geef de andere ook nog kans wil je:D
 
Nou ja zeg...was niet grappig bedoeld hoor!!!:D
 
Back
Naar boven