Blowy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Hmm zal ook misschien komen kijken, maar waarom zou ik gewoon niet meedoen
Alleen dat dieten man. Dat trek ik nooit. Ik denk dat ik gewoon moordneigingen zal krijgen![]()
Smoothmold zei:
gaat je lukken joh! *insert schouderklopje* hoe meer mensen hoe beterRichardV zei:Hmm ben echt niet iemand die ff 16 weken ofzo dieet en cardio gaat doen. Plus ik moet wel veel bf verliezen, dus dat ga ik nooit redden.

Jonko zei:gaat je lukken joh! *insert schouderklopje* hoe meer mensen hoe beter![]()

Blowy zei:Jaaaaaaaaaaaaa meedoen,het forum trekt je er wel door heen!!!...En anders weten ze bij yourbodyfederation wel goeie begeleiders...ybf@planet.nl heb ik ook gedaan...D
gaaf! hoe oud ben je?Blowy zei:kijken of t lukt........t wordt eenzware dobber....
50 Dollar zei:Tot wanneer kan je je inschrijven? En welke klasses zijn er allemaal? Kep me er nog niet zo in verdiept sorry.
catman zei:ik hoorde 10 november.... heb ff gemailt naar de ybf..zijn al aardig wat inschijvingen hoorde ik veel junioren ook...![]()
, maar supporteren blijft ook altijd leuk.Mr. B.I.G. zei:

Mr. B.I.G. zei:

Mr. B.I.G. zei: