Fitness Seller

N.K YBF 3 december 2006.....

  • Topic starter Blowy
  • Startdatum
  • Reacties 747
  • Weergaven 46K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Misschien doe ik ook mee, maar alleen om te winnen:D
 
Ik zie net dat deze wedstrijd de dag na de Mr. Universe is dus ik zal er knetterhard bij staan!!!:D
 
Mr. B.I.G. zei:
Ik zie net dat deze wedstrijd de dag na de Mr. Universe is dus ik zal er knetterhard bij staan!!!:D

damn :rolleyes:
 
axestream zei:
Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel gasten op zo'n wedstrijd al gekuurd hebben.
Die zullen er best zijn, maar dat pleit hem niet vrij...

I said it before and I say it again:
B@ss zei:
Ik heb inmiddels 2 x meegedaan aan de NK Naturals van de YBF en ik kan beamen dat er inderdaad deelnemers zijn, waarbij je zeker gaat twijfelen of deze wel volkomen natural zijn. Een van de klassewinnaars van 2 jaar terug verraadde zichzelf op dit board zelfs middels oude topics over gedane kuurtjes (nee ik noem geen namen). Mensen die onterecht beweren natural te zijn en met een natural wedstrijd mee doen, houden iedereen, maar ook vooral zichzelf voor de gek. Ok, misschien win je door deze oneerlijkheid de wedstrijd, maar feitelijk ben je ondanks dat een grote LOSER (ik praat hier trouwens nog steeds in het algemeen).
Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat men op moet passen met generaliseren. Ok, er zijn gebruikers die ongestraft aan een natural wedstrijd mee doen, maar dit neemt niet weg dat een groot deel van de deelnemers wel 100 % natural is. Het meest vervelende van het generaliseren hier is dat de prestatie en de geloofwaardigheid van de mensen die dus wel 100 % natural zijn, hierdoor een beetje te niet wordt gedaan.
Ik heb trouwens alle respect voor mensen die wel gebruiken, maar deze mensen horen bij een natural wedstrijd gewoon niet op het podium te staan!
 
Laatst bewerkt:
axestream zei:
Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel gasten op zo'n wedstrijd al gekuurd hebben.
wil niet zeggen dat het eerlijk is als hij dan nog meedoet ;)
Het is een naturel wedstrijd, mensen die gebruiken moet maar naar de open wedstrijden :)

Weet ook wel dat er genoeg mensen zijn die meedoen terwijl ze de rest van het jaar aan het kuren zijn, toevallig was er laatst nog iemand [noem geen namen] die hier op het forum vroeg hoe die mee kon doen en naturel zou lijken, de AS verdoezelen dus voor die tijd :p
 
Idd...khoop niet dat jij nog mee gaat doen SAHR. Zijn er genoeg die jou zouden herkennen (incl ik) en dan komt het toch wel uit dat je niet naturel bent. Zelfde geld voor Mr Big alleen denk ik dat die het sarcastisch bedoelde? Mr Big hoort ook op grotere wedstrijden van zijn niveau thuis.
 
@B@ss

Ik noem ook geen namen.



:D
 
axestream zei:
@B@ss

Ik noem ook geen namen.

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens. ;)
 
Tja dit blijft inderdaad altijd een moeilijk onderwerp...Maar zijn we niet allemaal verdacht tot het tegendeel bewezen is...En tuurlijk lopen er genoeg rond die misschien in een donker ver verleden een aan de syntetische druppels hebben gezeten...Maar als je door de test komt...en dus op Dat moment clean bent...tjaaahhhh....wie zijn wij dan om te oordelen...
ivm te weinig deelname was er anders de Artemis cup die Niet gecontoleerde wedstrijd geweest toch...Hoop dat die volgend jaar wel door gaat,en als er dan een indeling op fysiek is dat ook wel zo leuk...
En voor iedereen wel of niet verdacht succes met alle voorbereidingen...
En laten we er een topwedstrijd van maken in Beverwijk!!!;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
ik ga ook eens een keertje kijken bro's! wahaaaa
 
Ooh, het is een naturel wedstrijd sorry.

My bad
 
axestream zei:
@B@ss

Ik noem ook geen namen.



:D

Is dit nu het gezicht van een super zielige kneus die, als gebruiker op een naturel wedstrijd, het een prestatie vindt als hij wint?
 
maniac zei:
Is dit nu het gezicht van een super zielige kneus die, als gebruiker op een naturel wedstrijd, het een prestatie vindt als hij wint?

Ach, z'n vriendin is wel lekker.
 
Jonko zei:
thx :) maar ben klein en maar 66 kg [ongeveer] moet nog HEEL wat aan wil ik meedoen :P [tenzij er een lichtgewichtklasse is? dan heb ik zeker wel interesse :)]

DBB feest moet gewoon komen dus!

Dan doe je wat gewicht in je onderbroek, dan ben je zwaarder :p
 
Back
Naar boven