Fitness Seller

N-VA

En wat het carnaval in Aalst betreft: met politici spotten hoort erbij, maar dat is een brug te ver. Ik denk dat de makers niet goed beseffen wat voor klimaat ze creëren met dergelijke laster. Voor De Wever is het een heel vervelende situatie, want hoewel het zijn reputatie schaadt, zou een rechtszaak hem waarschijnlijk nog meer schaden. Ik denk dat een derde partij zou moeten ingrijpen en de organisators op de vingers moet tikken. Als het Vlaams Belang geen haat mag zaaien, dan het carnaval van Aalst ook niet.

Ik probeer er het kleine positieve randje van in te zien en aanschouw het eerder als de weerspiegeling van de wet van Godwin, zoals die bijna dagelijks door allerhande intellectuelen van links pluimage wordt toegepast. Het is immers een feit dat, hoe langer een discussie duurt, ongeacht het onderwerp, de kans groter wordt dat op een gegeven ogenblik iemand die deelneemt aan de discussie een vergelijking met het nazisme als argument zal gebruiken om zijn gelijk te halen. Of hoe een referentie naar het nazisme of de jaren 30 als ultiem argument in een discussie gebruikt wordt om de andere partij de mond te snoeren.
Of hoe dit de onmacht van de linkse partijen etaleert tov de NVA.

Al blijft het initiatief van carnavalsgroep Eftepie uiterst smakeloos.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar is dit het [Link niet meer beschikbaar] achter deze actie.

Een Aalsters los groepken dat ook heel Wallonie op zijn kop zet. Dat hadden we nooit gedacht. Is ook nooit onze bedoeling geweest.

SS-VA, Wir haben es nicht gewusst :roflol:

de hitlergroet geven als de wagen passeert zou het afmaken :D

:roflol:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

N-VA toont complete onmacht om met migratie om te gaan
Link

Lijkt mij niet meer dan logisch. De helft van de NVA kiezers komen van het Vlaams Belang

Vlaams Belang had in 2006 ongeveer 35% in Antwerpen, in 2012 had Vlaams Belang nog 13% ofzo, die kiezers hebben gewoon het cordon sanitair tegen het Vlaams Belang op deze manier opgelost

Als de NVA niets doet tegen de vreemdelingen, lopen die allemaal terug naar het Vlaams Belang

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

==> In mijn ogen is dit een held en verdient hij een standbeeld

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:40 ----------

Eigenlijk zijn Bart De Wever en Filip De Winter wel met elkaar te vergelijken

Grootste verschil: Filip De Winter zegt waar het op staat, Bart De Wever is sluwer en misschien iets minder hard, maar in feite hebben 90% van hun ideeën wel raakpunten

Rot toch op zeg! Zonder die zwakzinnige man was Vlaams Nationalisme al veel eerder gerehabiliteerd.

In Antwerpen stemde in 2006 35 % voor Vlaams Belang, was dat niet genoeg, nee?

Als je de vreemdelingen niet meetelt stemde dus meer dan 1/2 Vlamingen voor het Vlaams Belang in die stad, en toch kon hij de macht niet grijpen, ****ing democratie

Laatst bewerkt:
Dat N-va een groot aandeel van hun stemmen te danken hebben aan ex vb stemmers is niet te danken vb zelf maar heeft N-va alleen dankzij zichzelf behaald. Of zoiets.

Dat N-va een groot aandeel van hun stemmen te danken hebben aan ex vb stemmers is niet te danken vb zelf maar heeft N-va alleen dankzij zichzelf behaald. Of zoiets.

Niet waar...

Vlaams Belang zal nooit kunnen regeren door het cordon sanitair, tenzij ze 51 % van de stemmen hebben (onrealistisch)

Jarenlang was er geen goed alternatief dus bleven VB stemmers maar op VB stemmen, nu met NVA is er een degelijk alternatief, iets gematigder dan VB maar veel raakpunten

Vandaar de leegloop van het VB naar de NVA

Ja maar dan heeft nva die stemmen te danken aan degenen, partijen dus, die het cordon sanitair staven? niet? Een partij die electoraat wint haalt die altijd wel ten dele van andere partijen. En eventueel ook van nieuwe stemgerechtigde.

ja sowieso maar ik snap niet waarom De Wever liever samenwerkt met links ipv met De Winter, veel meer van zijn punten komen overeen met De Winter en ook zijn kiezers dragen Vlaams Belang een warm hart toe

Hij is gewoon een lafaard en bang om de stempel extreemrechts op zich te krijgen, maarja dat hoort bij zijn sluwe persoonlijkheid

Filip De Winter zegt wat hij denkt

Je kan het ook tactisch noemen;)

ja sowieso maar ik snap niet waarom De Wever liever samenwerkt met links ipv met De Winter, veel meer van zijn punten komen overeen met De Winter en ook zijn kiezers dragen Vlaams Belang een warm hart toe

Hij is gewoon een lafaard en bang om de stempel extreemrechts op zich te krijgen, maarja dat hoort bij zijn sluwe persoonlijkheid

Filip De Winter zegt wat hij denkt

Indien De Wever samenwerkt met het Belang hebben de andere partijen een reden om de NVA als extremistisch te bestempelen en het cordon uit te breiden met de NVA. Daarnaast wil BDW uiteraard zijn rechterflank afdekken en het enige (centrum)rechts alternatief zijn in Vlaanderen. Waarom stemmen voor een partij die geen deelname aan de macht in het vooruitzicht heeft. De NVA wil een actieve (protest)stem zijn, geen passieve.
Iets wat Annemans ook heeft begrepen, gezien zijn gematigde toon bij zijn voorzittersverkiezing een paar maand geleden.

Ik vind VB al lang niet meer extremistisch hoor, het is niet zo dat vreemdelingen die aangepast zijn in België iets hoeven te vrezen, en een immigratiestop is imo wel te rechtvaardigen zonder de stempel extremist op u te krijgen

In Antwerpen stemde in 2006 35 % voor Vlaams Belang, was dat niet genoeg, nee?

De enige reden waarom VB zoveel stemmen haalde is omdat er geen ander rechts alternatief was. Nu is dat er wel en bovendien zonder een clown zoals Filip De Winter als voorzitter.

De Wever vind De Winter een dorpsidioot.

Hij is gewoon een lafaard en bang om de stempel extreemrechts op zich te krijgen

Is al lang gebeurd.

Laatst bewerkt:
De enige reden waarom VB zoveel stemmen haalde is omdat er geen ander rechts alternatief was. Nu is dat er wel en bovendien zonder een clown zoals Filip De Winter als voorzitter.

Filip De Winter een clown? :o

Ik deel zowat in alles zijn mening, behalve z'n mening over België. Ik ben tegen een onafhankelijk Vlaanderen. :o

Ik ben meer voor een geanticipeerde 'immigratie filter' dan een op het laatste moment total stop wanneer de emmer overloopt.

Terug
Naar boven