XXL Nutrition

N-VA

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben meer voor een geanticipeerde 'immigratie filter' dan een op het laatste moment total stop wanneer de emmer overloopt.

Als ik ergens acute diarree van krijg dan is het wel dat 'immigratie is van alle tijden' argument. Dat slaat dan wellicht op de volksverhuizingen van de Germaanse stammen destijds. Iets wat sowieso niet te vergelijken valt met wat er anno 2013 gebeurd.

Multiculturalisme is geen cultuur! Het leid tot segregatie, verpaupering, onveiligheid, hogere misdaadcijfers, extremisten en etnische conflicten. Het werkt niet en het zal nooit werken.

Een 'immigratie filter' klinkt mooi, maar het kwaad is toch al geschied. Er zullen ons nog een paar woelige jaren te wachten staan.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:02 ----------

Hij is in mijn ogen onze grote leider

Lees dit als je wil weten wat een echte grote leider is.

28ajnh2.jpg

Hij doelt vast op de Walen.

Frans-Vlaanderen ruilen voor Wallonië met Frankrijk zou mooi zijn. :)

Laatst bewerkt:

Tja, Als Wallonië zou aansluiten bij Frankrijk dan hebben ze niets meer te piepen over Brussel zo lijkt me.

Maar de Walen hebben al laten doorschijnen dat ze België willen laten verder bestaan zonder Vlaanderen maar met Brussel.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:24 ----------

Maar goed, mijn idee is niet meer van deze tijd. Want onze Duitse gemeenschap had ook al lang terug mogen aansluiten bij hun heimat.

Tja, Als Wallonië zou aansluiten bij Frankrijk dan hebben ze niets meer te piepen over Brussel zo lijkt me.

Maar de Walen hebben al laten doorschijnen dat ze België willen laten verder bestaan zonder Vlaanderen maar met Brussel.

Maar goed, mijn idee is niet meer van deze tijd. Want onze Duitse gemeenschap had ook al lang terug mogen aansluiten bij hun heimat.

Zonder Brussel zou Belgie al lang niet meer bestaan. Ik vind die laatste zin beetje disrespect naar je voorvaderen die geleden hebben in wo1 en dat gedeelte als wiedergutmachung gekregen hebben. Maar goed, ik weet ook niet waar jouw loyaliteit ligt.

Laatst bewerkt:
Ik vind die laatste zin beetje disrespect naar je voorvaderen die geleden hebben in wo1 en dat gedeelte als wiedergutmachung gekregen hebben. Maar goed, ik weet ook niet waar jouw loyaliteit ligt.

De Duitsers hanteerden toen Flamenpolitik, daar mijn voorvaderen werden onderdrukt door de Walen. Ze wisten maar al te goed dat wij door de geschiedenis heen verdwaalde Duitsers waren. Hadden hun gewonnen dan waren Vlaanderen en Nederland wellicht in het Duitse Keizerrijk geïntegreerd.

Stel je de geopolitieke situatie voor als je dit combineert met het Vredesverdrag van Brest-Litovsk. (lebensraum)

Laatst bewerkt:
Vergeet ook niet dat het doel van de EU is om "één nieuw Europees volk" te creëren, wellicht zijn daardoor al die niet Europese immigranten welkom.

http://www.youtube.com/watch?v=92Vjc_PeYtc

Wat lul jij?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:41 ----------

Brussel, dat moet toch de grootste k*tstad zijn uit de wereld?

Als Vlaanderen ooit onafhankelijk gaat, dan zonder Brussel aub. Ik wil met dat homofobe religieuze volkje niets te maken hebben.

Stel je de geopolitieke situatie voor als je dit combineert met het Vredesverdrag van Brest-Litovsk. (lebensraum)

Een gemiste kans!

Ik volg je even niet. Zou je dit even uitgebreid kunnen uitleggen aan mensen zonder historische achtergrond?

Zie de The origins of the second world war en het September program.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven