Op basis van wat zou hij een standbeeld verdienen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op basis van wat zou hij een standbeeld verdienen dan?
Filip De Winter een clown?
Ik deel zowat in alles zijn mening, behalve z'n mening over België. Ik ben tegen een onafhankelijk Vlaanderen.![]()
Ik ben meer voor een geanticipeerde 'immigratie filter' dan een op het laatste moment total stop wanneer de emmer overloopt.
Hij doelt vast op de Walen.
---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:16 ----------
Frans-Vlaanderen ruilen voor Wallonië met Frankrijk zou mooi zijn.![]()
Tja, Als Wallonië zou aansluiten bij Frankrijk dan hebben ze niets meer te piepen over Brussel zo lijkt me.
Maar de Walen hebben al laten doorschijnen dat ze België willen laten verder bestaan zonder Vlaanderen maar met Brussel.
Maar goed, mijn idee is niet meer van deze tijd. Want onze Duitse gemeenschap had ook al lang terug mogen aansluiten bij hun heimat.
Ik vind die laatste zin beetje disrespect naar je voorvaderen die geleden hebben in wo1 en dat gedeelte als wiedergutmachung gekregen hebben. Maar goed, ik weet ook niet waar jouw loyaliteit ligt.
Vergeet ook niet dat het doel van de EU is om "één nieuw Europees volk" te creëren, wellicht zijn daardoor al die niet Europese immigranten welkom.
http://www.youtube.com/watch?v=92Vjc_PeYtc
tbeest zei:
Stel je de geopolitieke situatie voor als je dit combineert met het Vredesverdrag van Brest-Litovsk. (lebensraum)
Een gemiste kans!
Wat voor nut heeft het dan noord-afrikanen en midden oosten bewoners naar hier te lokken? Gaat da ons 1 volk maken?