XXL Nutrition

Na 1.5 jaar trainen fellas !!

ready777

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
He boys,

Na 1,5 jaar trainen wil ik graag weten van jullie er van vinden.
Ik train minimaal 4x per week maximaal 5. Verder gebruik ik alleen shakes van body en fitshop.nl en om de 6 weken no-explode ( goed spul haha ).
verder heb ik geen eetschema maar probeer ik zoveel mogelijk rijst tonijn kipfilet naar binnen te werken.

Dit is hoe ik meestal train ;spiergroepen.

rug 7 oefeningen + biceps 4 oefeningen
schouders 5 oefeningen + triceps 4 oefeningen
borst 4 oefeningen + benen 4 oefeningen

valt me op dat me biceps na rug helemaal kapot zijn en dat ze ook wat minder snel groeien ( overtrainen ?? )
verder met borst gaat het redelijk goed krijg wel altijd goede pomp bankdrukken 1x 115 gedrukt
squat ben ik pas mee begonnen ...

fotos :

[Link niet meer beschikbaar]

graag hoor ik jullie mening ;)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 20:21 ----------

we gaan voor de hulk look over 1,5 jaar moet ik toch wel rond de 100 kg zitten hoop ik

na 1,5 jaar??
Hoeveel kilo ben je in die tijd aangekomen dan? en wat was je VP waarmee je begon?

before pics??
Met alleen deze pics kan ik niet veel zeggen ofzo, niet echt indrukwekkend als je dit alleen laat zien.
Als je before picture hebt dat je laat zien dat je van ver komt hebben we er al meer aan.

en dat trainingschema van je doelt nergens op.
Type eens in concrete woorden wat de volgorde is en de naam van de oefening hoe je train en niet alleen :triceps x 4 ofzo, dat is gebakken lucht

• Topic Starter Topic Starter
binnen 1.5 jaar ben ik 16 kilo aangekomen
vp nooit gemeten eerst massa opbouwen

before pics ga ik nu ff looken

triceps doe ik 4 oefeningen 4 setjes meestal 15x12x12x10 herhalingen

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 20:35 ----------

dit was 9 maanden geleden

http://tinypic.com/view.php?pic=30kc6xv&s=6

Progressie is er zeker! Ga zo door ;)

Sowieso nog ff paar jaar knallen

Om eerlijk te zijn slecht resultaat voor 1,5 jaar trainen.. als je op dit niveau doorgaat word je echt niet de hulk zoals je doel is :)

kritiek is altijd welkom
vertel is welke spiergroepen achterlopen
en waarom je dat denkt

je had er denk ik ook iets meer uit kunnen halen, zou iig een voedingsschema gaan maken zonde dat dat niet eerder is gebeurd.

en 1x115 bench is wel bruut

Weet niet waar je die 1x115 bench vandaan haalt maar vind het maar ongeloofwaardig.. borst is niet tot nauwelijks ontwikkelt

ja vergeet niet dat de eerste 4 maanden ik in het beginfase zat en nog alle oefeningen moest uitvogelen en nog wat kracht moest opbouwen voordat je echt gas kan geven

een auto met koude motor ga je ook niet in 1x volgassen of je bent oer dom

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 23:53 ----------

Weet niet waar je die 1x115 bench vandaan haalt maar vind het maar ongeloofwaardig.. borst is niet tot nauwelijks ontwikkelt

je mag achter me gaan staan 52.5 kg aan beide kanten plus stang van 10 kg is toch wel 115 kg

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 23:55 ----------

niet tot nauwelijks zegt ie haha
beoordeel een boek niet op ze kaft of kom samen trainen voordat je conclusies trekt

Zijn er vaker die hun borst niet goed genoeg aanspannen waardoor die niet goed groeit, vaak sterke triceps + schouders.

ja vergeet niet dat de eerste 4 maanden ik in het beginfase zat en nog alle oefeningen moest uitvogelen en nog wat kracht moest opbouwen voordat je echt gas kan geven

een auto met koude motor ga je ook niet in 1x volgassen of je bent oer dom

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 23:53 ----------

je mag achter me gaan staan 52.5 kg aan beide kanten plus stang van 10 kg is toch wel 115 kg

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 23:55 ----------

niet tot nauwelijks zegt ie haha
beoordeel een boek niet op ze kaft of kom samen trainen voordat je conclusies trekt

filmpje is ook goed ;)

haha hater man

Beoordeel je op de ontwikkeling van je borst, zal even je techniek onder de loep nemen.

Je komt hier met foto's en dan krijg je nou eenmaal kritiek.

Je zegt trouwens beoordeel een boek niet op zijn kaft, volgens mij gaat BBing om het trainen van de kaft en daar vraag je ook kritiek op.
Beetje tegenstrijdig.

kritiek is altijd goed

ik heb wel gasten gezien die misschien er goed uitzien qua borst ontwikkeling maar toch weinig kunnen tillen dat snap je toch wel
jij vindt het ongeloofwaardig je hebt blijkbaar te weinig ervaring opgebouwd al die tijd om te weten hoe het zit

kritiek is altijd goed

ik heb wel gasten gezien die misschien er goed uitzien qua borst ontwikkeling maar toch weinig kunnen tillen dat snap je toch wel
jij vindt het ongeloofwaardig je hebt blijkbaar te weinig ervaring opgebouwd al die tijd om te weten hoe het zit

Ik bench liever 90 kilo met een goede borst dan 115 kilo zonder enige borstontwikkeling.

kritiek is altijd goed

Dan moet je gaan powerliften en niet gaan BB'en ;). Ik geloof best dat je die bench kan, maar je moet ook accepteren dat er gewoon weinig tot zeer weinig massa op je borst zit :).

Ik bench liever 90 kilo met een goede borst dan 115 kilo zonder enige borstontwikkeling.

Dit veel jongens denken dat ze veel kunnen drukken maar doen het op rare manieren terwijl schouders,triceps niet mee mogen doen het is een borst oefening.En de kans dat jij met TS zijn ontwikkeling 115kg correct duwt is klein zelfs ik kan het niet en ben toch heel wat verder als TS.

je kan op 2 manieren trainen

of op kracht
of op veel herhaling en wat minder zwaar ( hiervan krijg je het meest resultaat omdat je je spieren kapot laat werken )

maar goed we gaan het wel zien

je kan op 2 manieren trainen

of op kracht
of op veel herhaling en wat minder zwaar ( hiervan krijg je het meest resultaat omdat je je spieren kapot laat werken )

maar goed we gaan het wel zien

Kracht staat gelijk aan massa, de kans dat jij 115kg duwt met goede borst techniek is extreem laag.

Terug
Naar boven