He boys,
Na 1,5 jaar trainen wil ik graag weten van jullie er van vinden.
Ik train minimaal 4x per week maximaal 5. Verder gebruik ik alleen shakes van body en fitshop.nl en om de 6 weken no-explode ( goed spul haha ).
verder heb ik geen eetschema maar probeer ik zoveel mogelijk rijst tonijn kipfilet naar binnen te werken.
Dit is hoe ik meestal train ;spiergroepen.
rug 7 oefeningen + biceps 4 oefeningen
schouders 5 oefeningen + triceps 4 oefeningen
borst 4 oefeningen + benen 4 oefeningen
valt me op dat me biceps na rug helemaal kapot zijn en dat ze ook wat minder snel groeien ( overtrainen ?? )
verder met borst gaat het redelijk goed krijg wel altijd goede pomp bankdrukken 1x 115 gedrukt
squat ben ik pas mee begonnen ...
fotos :
[Link niet meer beschikbaar]
graag hoor ik jullie mening
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 20:21 ----------
we gaan voor de hulk look over 1,5 jaar moet ik toch wel rond de 100 kg zitten hoop ik
Na 1,5 jaar trainen wil ik graag weten van jullie er van vinden.
Ik train minimaal 4x per week maximaal 5. Verder gebruik ik alleen shakes van body en fitshop.nl en om de 6 weken no-explode ( goed spul haha ).
verder heb ik geen eetschema maar probeer ik zoveel mogelijk rijst tonijn kipfilet naar binnen te werken.
Dit is hoe ik meestal train ;spiergroepen.
rug 7 oefeningen + biceps 4 oefeningen
schouders 5 oefeningen + triceps 4 oefeningen
borst 4 oefeningen + benen 4 oefeningen
valt me op dat me biceps na rug helemaal kapot zijn en dat ze ook wat minder snel groeien ( overtrainen ?? )
verder met borst gaat het redelijk goed krijg wel altijd goede pomp bankdrukken 1x 115 gedrukt
squat ben ik pas mee begonnen ...
fotos :
graag hoor ik jullie mening

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 20:21 ----------
we gaan voor de hulk look over 1,5 jaar moet ik toch wel rond de 100 kg zitten hoop ik