XXL Nutrition

Na 1.5 jaar trainen fellas !!

• Topic Starter Topic Starter
misschien heb ik de massa (nog) niet voor borst maar ik druk het wel die 115
ik weet niet waarom je deze discussie aangaat ik ruik anders wel jaloezie

Het interesseert werkelijk niemand hoeveel je drukt, als je eruit ziet als een pannekoek. Heeft nix met jaloezie te maken, integendeel.. Niemand is jaloers op jou borst ;). En kracht staat echt niet altijd gelijk aan massa, Martyyn :). Ik wil best geloven dat ie het drukt, maar het boeit me gewoon geen fl**ker :p

Precies steff

misschien heb ik de massa (nog) niet voor borst maar ik druk het wel die 115
ik weet niet waarom je deze discussie aangaat ik ruik anders wel jaloezie
Lekker boeiend dat je 115 drukt @92 kg. Kom praten als je setjes met 140 drukt.

Verder wel goed bezig, nauwelijks armontwikkeling, maar een goed frame waar potentieel veel massa op kan.

ja ik vind het ook raar dat ie helemaal opkijkt bij 115 kg bankdrukken maar goed
ja die armontwikkeling zit me wel dwars waar zou het denk je aan liggen
ik pak biceps altijd met rug maar soms 2 dagen later pak ik soms ook een oefening biceps als ik andere spiergroepen ana het trainen ben ,zou het denk je aan overtrainen liggen ?

Pak je biceps en triceps 2x per week met 2 dagen ertussen rust en dan zou het prima moeten gaan. Ligt denk eerder aan je vorm dan(ellebogen niet bewegen, niet uit je rug/schouders trekken). Lekker laag gewicht doen en goede vorm.

Ik zie heel veel gasten in m'n sportschool die 40kg lopen te curlen met barbell en dan hun rug gebruiken. Ik kan nauwlijks 30kg curlen maar ik dwarf hun wel in bicepgrootte. Wat voor oefeningen doe je voor je armen?

slecht, heb je niet gegeten ofzo?

laat je niet gek maken...

hammer curls 4x15x16kg
barber curlls 4x15x 12,5 kg beide kanten
concentration curlls 4x12x12kg
preacher curlls 4x15x10 kg
cable curll 4x15x25kg

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 16:20 ----------

slecht, heb je niet gegeten ofzo?

verklaar ?

Je ziet er niet echt buff uit voor wat ik zo verwachten van 1.5 jaar.
Maar goed , als jij hard heb getrained en goed heb gegeten kan je het ook niet helpen.

okee

Je ziet er niet echt buff uit voor wat ik zo verwachten van 1.5 jaar.
Maar goed , als jij hard heb getrained en goed heb gegeten kan je het ook niet helpen.
Je ziet wel duidelijk, vooral op de laatste foto, dat hij goede genetische aanleg heeft om een flinke rug op te bouwen met een paar goede schouders. Hoe het met de wieltjes zit weten we helaas niet.

Wellicht kun je een 5x5 schema proberen om verder te gainen en een nog betere basis op te bouwen.

wat houdt een 5x5 schema in dan

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 20:12 ----------

5 setjes 5 oefeningen per spiergroep ?

je kan op 2 manieren trainen

of op kracht
of op veel herhaling en wat minder zwaar ( hiervan krijg je het meest resultaat omdat je je spieren kapot laat werken )

maar goed we gaan het wel zien

:haha:

Grootste onzin EVER. Dit laat sowieso al zien dat je niet weet waar je over praat... Maarja, krachtstats op DBB zijn altijd lachwekkend en 99/100x gelogen.

Je bench'ed nooooit 115, misschien met een spotter en een ROM van 10 centimeter. Mijn borst is 10x meer developed en ik bench 1x90 met perfecte ROM na een jaar trainen.

Ben normaal niet de persoon die anderen wil flamen maar c'mon dude je houdt echt niemand voor de gek.

Edit: Oja, 16 sets voor triceps en biceps is VEEEEEEEEEEL te veel, 9 of 10 setjes is meer dan genoeg.
Edit2: lol 20 sets biceps zelfs... notsureifsrs

1. ik lieg niet ( wat jij niet kan wil niet zeggen dat anderen het ook niet kunnen )
2. als je denkt dat ik ongelijk heb met dat veel herhalingen trainen dan mag jij dat bewijzen dan weet ik dat ook gelijk weer.
3. misschien is 4/5 oefeningen teveel voor biceps ik heb het nooit van anderen gehoord maar ik heb er wel gemerkt dat ik hierdoor misschien aan het overtrainen ben ...

Film je bench gewoon, ben je van het gezeik af.

we gaan het proberen maar straks komt er weer van het gezeik ja dat ben jij niet

oke dan goede tip ga ik gelijk proberen
hoeveel oefeningen dan ?

Wat hebje eigenlijk aan 1x 115 kg?? Als het nou 3 setjes zouden zijn zou ik zeggen oke.

Terug
Naar boven