Fitness Seller

Na 2 jaar trainen

Mooi man, volledig naturel? Anders heel mooi!

Mooi hoor! Ben benieuwd hoe je over 2 jaar er dan bij staat!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mensen!

Ik weet wat me te doen staat. Borst en beentjes worden keihard aangepakt. Ik zit te denken om 2 keer per week bench en squat te doen. Ben benieuwd of ik dat vol ga houden, ik doe nu namelijk 5 day split.

Ik hou jullie up to date. Over een half jaartje of zo post ik nog een pic

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Mooi man, volledig naturel? Anders heel mooi!

Dude.. serieus?

Natuurlijk volledig naturel!

Tenzij je wedstrijdambities hebt, moet je die borst plat houden..

Een dikke borst is lelijk

Een wijze fysiek is wijd en plat, ipv smal en bol..

Train die RUG !!!!!!!!

Probeer aan te geven dat bij de meeste gasten al snel, vooral in de gym, hun borst buiten proportie is: te dik tov andere spiergroepen, geen of gemiddelde kuiten en rug...

Hetzelfde geldt voor biceps..

Niet voor niets zijn bij de meeste borst en biceps favoriete oefeningen en worden over het algemeen het meest getraind..

Ik heb liever een platte borst die OVER DE HELE oppervlakte 2 cm uitsteekt, dan een borst die heel dik is en hangt, wat je al snel krijgt als je vet% niet zo nauw neemt..

Tevens vind ik een dikke borst gewoon lelijk, en met mij ook de niet trainende mensen zonder verstand van BB..

Krijg je ook meteen zon stempel van die gast zit alleen maar in de GYM..

Een fysiek waarbij mensen zich af vragen wat voor sport je doet, er uitziet als een ATLEET, en er extreem uit ziet: Hoekige harde vormen, ipv ronde bolle vormen in je schouders borst traps...

DAT VIND IK NASTREVENSWAARDIG !!!

Zoiets als dit: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit:

ramboIII.jpg

Ik vind dat die borst bij stallone echt niet veel groter hoeft, zou alleen maar averechts werken voor het totaal plaatje waar het allemaal om draait...

VERHOUDINGEN!!!!!

Maar als jij wedstrijden draait is idd een zo dik mogelijke borst vereist..
OMG wat een extreme FAIL!

Je krijgt de geeeeroeten van Arnie! :p

arnold_chest.jpg

@TS, wat een mooie resultaat echt super! :thumbs:

netjes man! en als ik je advies mag geven volg 't advies van Wienand op hij is de grootste van de sportschool waar k train

zeer netjes, mag je trots op zijn.

Dit is een verdomd goede progressie! I'm jealous!:)

Probeer aan te geven dat bij de meeste gasten al snel, vooral in de gym, hun borst buiten proportie is: te dik tov andere spiergroepen, geen of gemiddelde kuiten en rug...

Hetzelfde geldt voor biceps..

Niet voor niets zijn bij de meeste borst en biceps favoriete oefeningen en worden over het algemeen het meest getraind..

Ik heb liever een platte borst die OVER DE HELE oppervlakte 2 cm uitsteekt, dan een borst die heel dik is en hangt, wat je al snel krijgt als je vet% niet zo nauw neemt..

Tevens vind ik een dikke borst gewoon lelijk, en met mij ook de niet trainende mensen zonder verstand van BB..

Krijg je ook meteen zon stempel van die gast zit alleen maar in de GYM..

Een fysiek waarbij mensen zich af vragen wat voor sport je doet, er uitziet als een ATLEET, en er extreem uit ziet: Hoekige harde vormen, ipv ronde bolle vormen in je schouders borst traps...

DAT VIND IK NASTREVENSWAARDIG !!!

Zoiets als dit: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit:

ramboIII.jpg

Ik vind dat die borst bij stallone echt niet veel groter hoeft, zou alleen maar averechts werken voor het totaal plaatje waar het allemaal om draait...

VERHOUDINGEN!!!!!

Maar als jij wedstrijden draait is idd een zo dik mogelijke borst vereist..

Ga jij maar fitnessen

Jow aaradppel, flinke progressie kerel.
Op hoeveel BF sta je?

Heb je gecut nog in die 2 jaar, of ben je geleidelijk naar dit gewicht gegaan (clean bulk)?

Maximizer.. volgens mij ben je gewoon aan het lullen ofniet? :D

@ aardappel: ziet er super uit voor 2 jaar! Ga zo door!

lol, gaat die gozer men posts na om een kritiek te kunnen leveren, wat een lamerd hahahaha!

vet goed

he kerel super nette progressie !!!!!!

no pain is no gain

greetz sean

Terug
Naar boven