Fitness Seller

Na 2 jaar trainen

Goeie progressie, maar werk aan je borst!

@ The Maximizer
Ik geloof dat je nu wel genoeg je mening hebt doorgedramd in dit topic, move on, danku.

• Topic Starter Topic Starter
Jow aaradppel, flinke progressie kerel.
Op hoeveel BF sta je?

Heb je gecut nog in die 2 jaar, of ben je geleidelijk naar dit gewicht gegaan (clean bulk)?

Ik heb geen idee wat me BF is? 12 % procent schat ik?? Ik train thuis, ik heb geen meter oid

Ik heb 1,5 jaar gebulkt tot 95 kg, toen 2,5 a 3 maanden gecut tot 82 kg denk ik. Nu ben ik aan het clean bulken en na mijn vakantie ga ik weer wat hoger in koolhydraten. Ik ben van plan om volgend jaar maart weer te gaan cutten

mooie fysiek
mijn streefdoel is tot nu toe ook ongeveer zoiets maar ben er nog ver van af
keep up the good work

Gebruik jij supplementen? zo ja, welke?
Dikke respect voor jou progressie, hoop dat ik ook zoiets kan bereiken binnen 2 jaar. En gebruik je een split of FB schema?

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik jij supplementen? zo ja, welke?
Dikke respect voor jou progressie, hoop dat ik ook zoiets kan bereiken binnen 2 jaar. En gebruik je een split of FB schema?

Alvast bedankt!

Alleen whey en af en toe crea.
Ik heb wel eens van die pre work out booster gekocht maar die zijn het geld niet waard imo. Je kan je geld beter besteden aan goede voeding.

Verder gebruik ik een 5-day split schema

Ziet er super uit man voor 2 jaar trainen, alleen wel best groot verschil tussen je linker en rechter arm.

mooie progressie ga zo door (Y)

flink bankdrukken en fly's en je borst is zo bij ;)
succes

Goede pieken, hoeveel meet ie? Je biceps bedoel ik dan, he.

Ziet er goed uit voor 2 jaar, en altijd thuis getraind?

Zo dan! Dat in 2 jaar, bijzonder fraai hoor!

Is het natuurlijk of?

Jij bent zeker zon gast die dit wijs vindt:

chest_f.jpg

Belachelijk, wordt je echt niet serieus mee genomen, ziet er niet uit..

STERIODEN-look..

Times change !!

**** man als je dat niet wil ga dan toch naar het fitniss forum. Je bent bent imo ook geen bodybuilder , geen benen en je drukt maar 60kg's , ken je deadlift en squat uberhaupt?

Je zit hier gewoon verkeerd kerel.

**** man als je dat niet wil ga dan toch naar het fitniss forum. Je bent bent imo ook geen bodybuilder , geen benen en je drukt maar 60kg's , ken je deadlift en squat uberhaupt?

Je zit hier gewoon verkeerd kerel.

Foto'tje borst op 21 jarige leeftijd.. Daar deed ik me setjes bankdrukken met 40-50 kilo..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En toch moet je naar het fitnissforum :'). En je borst is te dik man , borst moet je plat houden , een dikke borst is lelijk! jwz

druktemakers! :roflol:

Terug
Naar boven