Fitness Seller

Na 2 jaar trainen

Zotte borst Max :P

Foto'tje borst op 21 jarige leeftijd.. Daar deed ik me setjes bankdrukken met 40-50 kilo..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikke borst voor zo weinig gewichten, vind je niet?

Wat is de reden dat je enkel thuis traint? Ben zelf ook al een klein jaar een thuistrainer, traint heel chill :)

Dikke borst voor zo weinig gewichten, vind je niet?

Wat is de reden dat je enkel thuis traint? Ben zelf ook al een klein jaar een thuistrainer, traint heel chill :)

Ik train niet thuis.. Gewicht is imo niet heel belangrijk.. Als je maar maximaal aanspant..

Ik zet me ellebogen boven niet op slot, houd 2 seconden vast (knijpen), langzaam terug tot stilstand 3 cm boven borst, tot pijn gaat doen en dan weer door die pijn heendrukken tot boven..

Tevens heb ik lange armen..

Dit alles maakt het een stuk zwaarder..

Train de laatste paar jaren borst maar 1 keer in de 2 weken en alleen nog maar incline, 2 oefeningen, anders raakt ie uit proportie, vind ik...

Topic van de TS wordt meteen gekaapt voor een discussie over de ideale fysiek....ROFL.

@TS, erg mooie progressie, stond echt versteld van het verschil.

@the maximizer damn open anders zelf ff een topic ofzo..

Zeeer nette progressie, op je 2e foto ziet je arm er echt gruwelijk uit. Respect!

Gadver, ik dacht dat die foto van the MAximizer van TS in het begin was, dat hij dat ook nog erbij gaf. Nu zie ik dat het van Maximizer zelf is, wel ook een goeie fysiek zeg ik daarop.

@TS; good stuff

Jij bent zeker zon gast die dit wijs vindt:

chest_f.jpg

Belachelijk, wordt je echt niet serieus mee genomen, ziet er niet uit..

STERIODEN-look..

Times change !!

Ieder z'n mening, maar dit is 1 van de beste en mooiste chests die ik al heb gezien. Platte breezer gay beachboy chests zijn pas lelijk!

Je kan toch helemaal niet kiezen voor een platte of dikke borst, zijn toch gewoon genen @ don corleono en the maximizer

maximizer wat zeg je allemaal over borst je weet er niks van zo te lezen, open je eigen topic op fitnessforum is beter

en nu ontopic

@TS duidelijk geval van alles halen uit beginnerspotentie, hard buffelen en goed eten. Keep it up bro

Idd respect hoor!

Terug
Naar boven