- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto'tje borst op 21 jarige leeftijd.. Daar deed ik me setjes bankdrukken met 40-50 kilo..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikke borst voor zo weinig gewichten, vind je niet?
Wat is de reden dat je enkel thuis traint? Ben zelf ook al een klein jaar een thuistrainer, traint heel chill![]()
Foto'tje borst op 21 jarige leeftijd.. Daar deed ik me setjes bankdrukken met 40-50 kilo..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
met setjes van 40-50 kilo?? en naturel ook of wat?Topic van de TS wordt meteen gekaapt voor een discussie over de ideale fysiek....ROFL.
@TS, erg mooie progressie, stond echt versteld van het verschil.
@the maximizer damn open anders zelf ff een topic ofzo..
Zeeer nette progressie, op je 2e foto ziet je arm er echt gruwelijk uit. Respect!

Gast man, doe nou niet zo tof..
Ik heb je foto's bekeken, pfffff ..
Jij bent zeker zon gast die dit wijs vindt:
![]()
Belachelijk, wordt je echt niet serieus mee genomen, ziet er niet uit..
STERIODEN-look..
Times change !!
Dan verander je avatar eens, want dat is zo 2008... Zeuren over andermans lichaam en streven, maar zelf een avatar waar de roids vanaf druipen.
maximizer wat zeg je allemaal over borst je weet er niks van zo te lezen, open je eigen topic op fitnessforum is beter
en nu ontopic
netjes man! en als ik je advies mag geven volg 't advies van Wienand op hij is de grootste van de sportschool waar k train