AndroidHealthClinic

na 3 jaar back in the gym

national

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Na 3 jaar van het leven genieten ben ik terug in de gym maar weeg tegenwoordig terug 92 kg 15% vet en 1 m 78 moet eerlijk zijn na zo een lange tijd zit ik te denken. Aan licht kuurtje 400 mg boldenone per week 200 mg primobolan. Per week en elke dag 75 mg proviron nou vroeg ik mij af is dit niet wat te licht ik had graag de 90 kg behouden maar het vetpercentage. Wat gezakt

Hoe kort ben je weer aan het trainen?
Als tip geef ik je om toch eerst weer 2 jaar voluit te trainen met een goed voedingschema. En dan pas over kuren te denken.

En het is een beetje een vreemde kuur. Waarom heb je hiervoor gekozen ?

beetje een rare kuur. Maar daar gaan kenners je wel meer over weten te vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kort ben je weer aan het trainen?
Als tip geef ik je om toch eerst weer 2 jaar voluit te trainen met een goed voedingschema. En dan pas over kuren te denken.

En het is een beetje een vreemde kuur. Waarom heb je hiervoor gekozen ?
Wel ben nu terug 6 maanden terug aan het trainen je hebt waarscheinlijk wel een punt om eerst terug 2 jaar te trainen maar het kieteld terug. De reden voor die kuur was proviron kreeg ik van de huisarts sustanon kon niet meer voorgeschreven worden en wou ook rustig aan op men eigen productie

Ze gaan hier toch zeggen dat test de basis is voor elke kuur.

Wel ben nu terug 6 maanden terug aan het trainen je hebt waarscheinlijk wel een punt om eerst terug 2 jaar te trainen maar het kieteld terug. De reden voor die kuur was proviron kreeg ik van de huisarts sustanon kon niet meer voorgeschreven worden en wou ook rustig aan op men eigen productie

Snap de verleiding ook wel.

Aangezien je pas net traint heb je die doelen zo bereikt zonder juice..

Wil je hiermee zeggen dat dit kuurtje niet onderdrukt? Want gaat alsnog plat hoor..

Als je per se wil kuren: 500 mg test pw.

Terug
Naar boven