Fitness Seller

na 5 maanden trainen

jupiler17

Novice
Waardering
0
Ben al 5 maanden aan het trainen zonder voedingsschema.

Vanaf september ga ik wel een voedingsschema beginnen gebruiken. Eerst zijn het nog examens en dan vakantie. Niet de ideale periode om daarmee te beginnen :D

Ik zou zeggen, vuur maar af die kritiek :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je hebt aanleg, zeker niet slecht voor 5 maand.

Je hebt een betere camera dan ik..

Maarre...Goed bezig hoor...

na je examens beginnen vreten. vakantie is de perfecte tijd!

verder oksels scheren, en je hebt volgens mij aanleg voor goeie abs.

in die rug komt zeker al goeie vorm
en voorts, het is al gezegd: vreten
succes!

Goed bezig hoor :D, niet slecht voor 5 maanden. Ga zo door met trainen en ga vreten...

Wat zijn trouwens je stats?

Ziet er goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
@ boogie: Vakantie is toch zo perfect niet hoor, ik ga voor een maand naar Nepal in juli om een trektocht in de Himalaya te ondernemen. Geloof me vrij dat ik dan geen tijd heb om mij bezig te houden met het in orde brengen van een eetschema. In augustus ga ik op kamp met onze jeugdbeweging en dan kan ik zowiezo maar eten wat de pot schaft. Dus september it will be :D
Trouwens, de abs zijn wss mijn sterkste punt. In die pose komen ze zeker niet tot hun recht en ze worden ook nog voor een deel bedekt door een vetlaagje, maar dat komt allemaal wel in orde.
Mijn oksels ga ik nog laten voor wat ze zijn. Ik heb geen enkele reden om mijn haargroei daar te verwijderen. ;)

@DavyO:
Ik was vergeten mijn stats te geven :o
20 jaar
1m78
78 kg
bf?

@ iedereen: Is er trouwens iets waar ik speciaal mijn aandacht op zou moeten vestigen? Mijn borst zie je niet goed in deze pose, maar ze is zeker aanwezig. Juist spijtig dat de linkerkant minder ontwikkeld is als de rechterkant, maar dat zal zich wel rechttrekken. :p
Trouwens, hier nog een foto van mijn benen voor de volledigheid (is wel iets mindere kwaliteit:

nee eerst gewoon dik gaan eten voor laten we zeggen een jaar. Daarna kun je aan zwakke punten gaan werken.

oh ja dat okselhaar moet gewoon weg, of je het nu leuk vind of niet. Het is overigens ook een van de regels van dit board, vraag maar aan de admin ;)

beestje okselhaar kan toch wel zeg :S. Iedere dag die zooi scheren is zoveel werk :P

Idd scheer je haar vanonder je armen weg.

Mooi begin man!

Terug
Naar boven