Fitness Seller

na 5 weekjes keto

Netjes hoor. Maar ga hard werken aan die triceps, die lijken me redelijk hard achter te lopen.

Benen zien er zo altijd klein uit dus moeilijk te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor. Maar ga hard werken aan die triceps, die lijken me redelijk hard achter te lopen.

Benen zien er zo altijd klein uit dus moeilijk te zeggen.

Goed opgemerkt, triceps heeft bij mij altijd achtergelopen en ik heb er keihard op getraind maar blijkbaar nog niet genoeg.

Brute knikker!

Streven voor mij.

Er wordt daar hard gewerkt in de First Class Gym! Nice work man!
Ga je je keto voedingsschema posten?

Er wordt daar hard gewerkt in de First Class Gym! Nice work man!
Ga je je keto voedingsschema posten?

Ik heb geen echt vast schema maar eerder een richtlijn.
mosterd, kruiden, parmezaanse kaas en onbeperkte salade als ik zin heb

9.00 opstaan + 6eieren
12.00 300-400gr zalm/beef/hamburger
14.00 Nos ether
15.00 Trainen
17.00 Nos ether
18.00 6 eieren
22.00 300-400gr zalm/beef/hamburger

Vroeger in de bulk at ik zo'n 7-8 maaltijden per dag maar in keto lukt dit niet om kleinere frequente maaltijden te doen. Ik ben beter met enkele grote maaltijden zodat ik mij vol voel en geen zin heb om te cheaten.

First class gym = the best!! :D

Dankjewel! Binnen enkele weken ook eens met keto beginnen. First class gym is niet slecht, maar eenmaal je die lucht ruikt in de Elite Gym wat verder wil je niets anders meer ;)

Dankjewel! Binnen enkele weken ook eens met keto beginnen. First class gym is niet slecht, maar eenmaal je die lucht ruikt in de Elite Gym wat verder wil je niets anders meer ;)

Ik weet het zo niet, first class is toch stukken meer proper. Ok elite is wel een ifbb gym maar alles ligt door elkaar en er komt daar soms maar raar volk.

wel makkelijk schema :P 12 eieren op een dag + 600-800 gram zalm/beef/hamburger

goed fysiek man

Goed opgemerkt, triceps heeft bij mij altijd achtergelopen en ik heb er keihard op getraind maar blijkbaar nog niet genoeg.

Ah, ik heb wat hetzelfde probleem. :( Ik train ze nu zelf 2x/week met 8 (2x4 + bench, mp, ...) verschillende oefeningen. Van het ene uiterste naar het andere, maar ze lopen nog steeds wat achter. :o

Je bent ook van Gent lees ik? :D

Ah, ik heb wat hetzelfde probleem. :( Ik train ze nu zelf 2x/week met 8 (2x4 + bench, mp, ...) verschillende oefeningen. Van het ene uiterste naar het andere, maar ze lopen nog steeds wat achter. :o

Je bent ook van Gent lees ik? :D

Ja, zit op kot in gent ;) welke gym zit je? Kunnen we mss eens samen trainen?

Ik zit bij Jacky's. ;) Woon zelf in mariakerke/wondelgem.. Als je eens wilt samen trainen mag je zeker eens afkomen, je laat maar iets weten via pm ofzo. :)

Wat zijn je krachtstats trouwens? Ik ga weer keihard op mn bek met mijn stats natuurlijk. ;D

Ziet er goed uit !

Ik zit bij Jacky's. ;) Woon zelf in mariakerke/wondelgem.. Als je eens wilt samen trainen mag je zeker eens afkomen, je laat maar iets weten via pm ofzo. :)

Wat zijn je krachtstats trouwens? Ik ga weer keihard op mn bek met mijn stats natuurlijk. ;D

Is goed, ik zal later wel eens met je trainen.

2*160kg squat, 1*180kg deadlift, 2*120kg bench. ze zijn nu iets lager door keto + kcal deficiet.

Dikke squat man. :eek:

Ik hoor het wel. ;) In mn logje zie je wanneer ik wat train enzo.

Ziet er goed uit. Maar zo te zien wel aardig wat plekjes etc op je lichaam komt dat door de kuurtjes of heb je daar gewoon altijd al last van? En ja ik denk dat ik ook maar is een keto dieet ga doen na de vakantie makkelijk en je valt er flink van af

Is goed, ik zal later wel eens met je trainen.

2*160kg squat, 1*180kg deadlift, 2*120kg bench. ze zijn nu iets lager door keto + kcal deficiet.

Is meestal zo bij dieeten. :p
Wat een nette massa en BF! Alleen benen ogen inderdaad niet zo groot maar dat kan ook vaak genoeg aan de foto's liggen. :p

dat ziet er goed uit man.

Terug
Naar boven