Fitness Seller

na 5 weekjes keto

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kom je daarbij?!?1?

Afhankelijk van welk type(s) steroid je gebruikt, gaat je verbranding als een malle omhoog...

Heb jij ervaring met anabolen?

Ik ervaar niets van verbranding door anabolen, alle vetverlies is door men dieet en cardio, niets van andere verboden middelen die vetverlies helpen.

Van wat ik ervaar zijn anabolen enkel om op te bouwen.

Heb jij ervaring met anabolen?

Ik ervaar niets van verbranding door anabolen, alle vetverlies is door men dieet en cardio, niets van andere verboden middelen die vetverlies helpen.

Van wat ik ervaar zijn anabolen enkel om op te bouwen.

Wetenschappelijk bewijs is er niet aangezien er geen tot weinig studies zijn gedaan met AS bij BB-approachen...

Persoonlijk geen ervaring met AS, maar vrienden om me heen...

Er is veel energie nodig voor de opbouw van de grote hoeveelheid VVM, en zodra je niet meer dan een paar duizend boven je basaalmetabolisme gaat zitten, gaat je lichaam hard vet verbranden om toch aan deze energie te komen..

Met wat ik om me heen zie is dat jongens op AS veel VVM kunnen pakken en tegelijk BF hard naar beneden krijgen, (zonder bulken en cutten) een combi die op natural wijze zeer moeilijk is..

Effect van AS op je schildklier weet ik niet...

Maarja, als je idd 10.000 per dag gaat eten krijg je overschot aan kcal en wordt je alsnog vetter tijdens je kuur..

Ik heb nog wel een leuke docu a la super-size-me maar dan over AS:

http://thepiratebay.org/torrent/4335207/Doping_forever_100__real_divx_.avi

• Topic Starter Topic Starter
Het vet% dat daalt is niet door vetverbranding maar eerder door verhoging van de VVM.
Vet in kg stijgt nauwelijks en daardoor krijg je een illusie dat hij vetverbrand en spier opbouwd tegelijkertijd.

En dit merk ik door ervaring.

Terug
Naar boven