Fitness Seller

na 5 weekjes keto

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit. Maar zo te zien wel aardig wat plekjes etc op je lichaam komt dat door de kuurtjes of heb je daar gewoon altijd al last van? En ja ik denk dat ik ook maar is een keto dieet ga doen na de vakantie makkelijk en je valt er flink van af

Ik heb er altijd al last van gehad + nu ik de chocolade eruit gecut heb is het aan het beteren. Op de biceps had ik ook wat uitslag en deze is al bijna volledig verdwenen. Mss dat creatine hier ook een effect kan op hebben?

ziet er bruut uit:)

Zit er goed uit Knikker !

je bent wel wat bleekes en jje kuiten lopen achter :mad:
hahaha, nee sorry je bent enorm goed bezig!!
doe zo door!

Eerst wil je met BoTo afspreken, dan zit je foto's te vragen van modellen :rolleyes: :gay::hornyna:
Zullen wij anders ook eens afspreken? :D

Nee, ik weet gewoon graag wie hier allemaal opzit. Soms heb ik het idee dat het hier allemaal beren van gasten zijn terwijl ik er in de gym bijna nooit zie rondlopen.

Ik heb er altijd al last van gehad + nu ik de chocolade eruit gecut heb is het aan het beteren. Op de biceps had ik ook wat uitslag en deze is al bijna volledig verdwenen. Mss dat creatine hier ook een effect kan op hebben?

Ja het ligt eraan ik krijg het van veel melk dus daarom drink ik het niet al te veel alleen pure melk dus niet echt producten waar melk in zitten. En chocola etc daar krijg ik het van

aha mannen van Gent :) Jacky's gym, zit da daar nie vol mee marokanen?

Zullen wij anders ook eens afspreken? :D

Nee, ik weet gewoon graag wie hier allemaal opzit. Soms heb ik het idee dat het hier allemaal beren van gasten zijn terwijl ik er in de gym bijna nooit zie rondlopen.

En dan denk je, "ik spreek eens met zo'n ecto af dan ben ik weer gerustgesteld" ? :D

aha mannen van Gent :) Jacky's gym, zit da daar nie vol mee marokanen?

Bwa valt goed mee en degene die er zitten zijn wel cva. Veel "oudere" gasten wel rond de 30-40 en maar twee kerels die echt competitief bodybuilden geloofk en geen powerlifters naar datk weet. Laatste tijd zie ik iets meer jongere gasten komen trainen wel maar ook allemaal 20+, geen snotneuzen die enkel curlen ofzo. :D

Netjes gozer,heb alleen het idee dat je benen iets achterlopen op de rest van je fysiek.

Ok, ik heb nu toch juist een benenfoto gemaakt. Was wel niet makkelijk met de webcam die vasthangt aan men laptop. Slechte belichting + bijna volledig depleted. Gewicht vandaag is 78kg

Ja dat is waar, ik ben bezig aan mijn eerste kuur die ik gebruikte om te cleanbulken voor 4 weken en dan cutten.

Daarom lees ik altijd de volledige topic alvorens complimenten te geven.

En ja, als je anabolen gebruikt, dan is het 'normaal' dat je een goed lichaam hebt, dus niet erg bewonderenswaardig.

Daarom lees ik altijd de volledige topic alvorens complimenten te geven.

En ja, als je anabolen gebruikt, dan is het 'normaal' dat je een goed lichaam hebt, dus niet erg bewonderenswaardig.

Als gebruiker heb je inderdaad een voordeel, maar je moet de nadelen er ook bijnemen.

Door die kuur ben ik maar 5kg bijgekomen en anabolen verbranden geen vet. Ik dieet enorm hard en train ook enorm hard, de resultaten komen niet vanzelf!

Ik heb de stap genomen om te gebruiken maar mensen die naturel blijven daar heb ik evenveel respect voor. Ik heb nu eenmaal geen superman genen dat alles vanzelf gaat en om mijn doel te bereiken heb ik deze middelen nodig.

Je zou sommige gebruikers eens moeten zien, na 4 kuren zien ze er nog altijd niet beter uit als de hardwerkende ecto.

Als gebruiker heb je inderdaad een voordeel, maar je moet de nadelen er ook bijnemen.

Door die kuur ben ik maar 5kg bijgekomen en anabolen verbranden geen vet. Ik dieet enorm hard en train ook enorm hard, de resultaten komen niet vanzelf!

Ik heb de stap genomen om te gebruiken maar mensen die naturel blijven daar heb ik evenveel respect voor. Ik heb nu eenmaal geen superman genen dat alles vanzelf gaat en om mijn doel te bereiken heb ik deze middelen nodig.

Je zou sommige gebruikers eens moeten zien, na 4 kuren zien ze er nog altijd niet beter uit als de hardwerkende ecto.

Hoe kom je daarbij?!?1?

Afhankelijk van welk type(s) steroid je gebruikt, gaat je verbranding als een malle omhoog...

Terug
Naar boven