AndroidHealthClinic

Na 6 maanden cut.

Bezoekers in dit topic

neefje

Cool Novice
Lid geworden
29 mrt 2015
Berichten
157
Waardering
40
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
24%
Ik heb 6 maanden rustig ge-cut van 108 kg naar iets onder de 95 kg door op ongeveer 90% te eten en minder snelle suikers te eten, met minimale cardio.

Ik heb daar op zich best een beetje kracht en spiermassa bij verloren op zich.
En wil nu gaan proberen om op onderhoud te blijven eten en trainen tot juli.

Wat gebeurt er meestal met je lichaam na je cut met je lichaam als je niet boven onderhoud gaat zitten ?
 
Omdat je een tijd onder onderhoud hebt gegeten zal je in eerste instantie mogelijk wel wat in gewicht aankomen. (maag/darmvulling en vocht).
Het kan dus zijn dat je eerst even wat schommelt en dan stabiel wordt op een iets hoger gewicht dan nu.
Als jij dan echt op je "nieuwe" onderhoud blijft eten. Dus gebaseerd op je nieuwe gewicht dan zou je in principe op het gewicht moeten blijven waarop je stabiliseert zoals hierboven beschreven (dus wss iets hoger).

Je traint al langere tijd dus de "noob gains" die een beginner kan hebben (vet afvallen en tegelijkertijd toch ook wat spier opbouwen terwijl je op onderhoud eet) zal je waarschijnlijk niet meer hebben.
 
ik hoor net vandaag dat ik vooral mijn vetinname moet verhogen omdat ik amper vet binnenkrijg, dat is makkelijk, hoef ik alleen nog maar 10 pocent aan vetten toe te voegen .
 
Back
Naar boven