AndroidHealthClinic

na 7 weken trainen in de vakantie

Hij doelde op z'n aziatische genen, daarbij duurt het nou eenmaal wat langer voor er flink wat spier opzit. maar gast je bent echt goed bezig en je hebt best veel spier voor zulke lage krachtstats dus gewoon goed blijven eten en trainen. Heb hier wel meer aziaten op dbb gezien met een goed gespierd lichaam en het is zeker mogelijk als je er echt voor gaat :)

:orly:

kijk dan naar zn krachtstats, maar hij heeft ook nauwelijks lichaamsvet

• Topic Starter Topic Starter
70 kilo halen is echt niet moeilijk hoor, haal je ook makkelijk met een crApvoedingsschema. Dat je Aziatisch bent wil niet zeggen dat het niet mogelijk is..... Ik ben ook ongeveer even groot als jij en ben ook 80kg ofzo (wel wat hoger vetpercentage)(ben ook chinees). Maw Als je wil kan het, maar dan gewoon doen!
aha maar kijk als ik traint tot me 27ste ben ik ook wel 80kg ;p
mya thnx voor je motivatie tho, 70~75kg was zowiezo ongeveer mijn eind doel want 80kg voor 1.70m lijk ik net een dwerg :$

@sanno: vergeleken met een jaar geleden ben ik stuk hoger in vet gegaan, zou je bijna niet kunnen voorstellen :D ik was 47kg ofzo @ 1.68cm. en ik ben vroeger op basisschool/brugklas ALTIJD de kleinste van de klas geweest :X

heb je trouwens links van topics van die aziaten? zou vast goeie bron van motivatie zijn voor mij!

Laatst bewerkt:
kijk dan naar zn krachtstats, maar hij heeft ook nauwelijks lichaamsvet

Jij bent ook zo iemand die een sixpack ziet bij welke ecto dan ook en 'm dan gespierd vindt?

OT, flink doorbuffelen, 80 kilo moet je makkelijk kunnen halen.

Jij bent ook zo iemand die een sixpack ziet bij welke ecto dan ook en 'm dan gespierd vindt?

OT, flink doorbuffelen, 80 kilo moet je makkelijk kunnen halen.
Hij heeft inderdaad al goeie abs, dat ik hem hierdoor 'gespierd' vind maak jij er weer van. Ik heb bij een jongen in de klas gezeten die zo mager was dat je niet eens de overgang van de pecs zag, z'n borst was gewoon1 plat stuk in tegenstelling tot die van de TS, dus ik vind dat hij goed bezig is voor iemand met uberectogenen ;)
Dat topic van die asian kan ik niet meer vinden misschien dat iemand hier weet wie ik bedoel? Was zo'n jongen met een topic over z'n 5 jaars transformatie en echt heel veel spier aangezet had.
Hier kijk deze pics anders voor inspiratie ook een asian:
http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=76388
vietnamees:
sidejpg.jpg

gewoon doorzetten:)
edit; dit is z'n topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=106988691

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft inderdaad al goeie abs, dat ik hem hierdoor 'gespierd' vind maak jij er weer van. Ik heb bij een jongen in de klas gezeten die zo mager was dat je niet eens de overgang van de pecs zag, z'n borst was gewoon1 plat stuk in tegenstelling tot die van de TS, dus ik vind dat hij goed bezig is voor iemand met uberectogenen ;)
Dat topic van die asian kan ik niet meer vinden misschien dat iemand hier weet wie ik bedoel? Was zo'n jongen met een topic over z'n 5 jaars transformatie en echt heel veel spier aangezet had.
Hier kijk deze pics anders voor inspiratie ook een asian:
http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=76388
vietnamees:
sidejpg.jpg

gewoon doorzetten:)
edit; dit is z'n topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=106988691
damn in 2,5 jaar? :eek: of 5?
nya ik train pas 3/4 maanden serieus (sinds juni ofzo)
dus ik hoop dat ik wel die richting kom over 2 of meer jaren :O

iemand nog tips voor me om hoog in calorieën te komen zonder te hoeven te koken of overload brood eten? (teveel brood eten kan ik echt niet =x)

eten en posten als je aan ongeveer 70 kg zit

Veel meer eten en niet bang zijn om wat aan te komen in vet..., en buffe chinezen zijn er ook google maar eens op hidetada yamagishi..:P

aha maar kijk als ik traint tot me 27ste ben ik ook wel 80kg ;p
mya thnx voor je motivatie tho, 70~75kg was zowiezo ongeveer mijn eind doel want 80kg voor 1.70m lijk ik net een dwerg :$

@sanno: vergeleken met een jaar geleden ben ik stuk hoger in vet gegaan, zou je bijna niet kunnen voorstellen :D ik was 47kg ofzo @ 1.68cm. en ik ben vroeger op basisschool/brugklas ALTIJD de kleinste van de klas geweest :X

heb je trouwens links van topics van die aziaten? zou vast goeie bron van motivatie zijn voor mij!

Lol ik ben 120 kilo bij 1.73 ^^
Maar ik ga eerst cutten dan weer spieren trainen, zit nu veel te veel vet:P

Maarja ik doe genoeg conditie training op mijn nieuwe opleiding (beveiliging)
:D;)

Succes verder!

Terug
Naar boven