XXL Nutrition

Na 9 maanden werken. 68kg --> 74kg.

Erniie

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Ik ben Ernie,17 jaar en weeg nu 74 kg tegenover 68 kg toen ik begon.
Heb vandaag foto's genomen en vergelijken met fotos van 9 maanden geleden en was wel redelijk content met het verschil.

Ben nu van plan nog te bulken tot 80 kg en dan verder zien.

Tips zijn welkom :)

Voor foto's :
24o55dx.jpg

------------------------------------------------
Na foto's
2czr4vl.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vpvz9f.jpg

2hxu9et.jpg

Heb je ook nog beginfotos? Wel goed droog!

Goede basis om op door te bouwen. Ziet er wel naaruit dat je goed bezig bent, 6kg in 9 maanden en zo'n vetpercentage. Maar heb je beginfoto's natuurlijk niet gezien dus verder is er weinig over te zeggen.

1ste foto is begin foto?

• Topic Starter Topic Starter
De 1ste foto is van 9 maanden geleden. Zal zien of ik nog foto's van die periode heb. Alvast bedankt voor de reacties.

eerlijk gezegd vind ik als beginner 6 kg pakken in 9mnd een beetje weinig hoor.

zie in bv armen niet echt vooruitgang, borst lijkt wel voller.

heb je wel een voedingschema?

je hebt wel lekker laag vet% om mee te gaan bulken in ieder geval! Succes!

zie die 6kg niet heel erg goed terug.. vooral de armen zijn niet echt indrukwekkend vooruit gegaan.. wel mooi vet %

Goede basis om op door te bouwen. Ziet er wel naaruit dat je goed bezig bent, 6kg in 9 maanden en zo'n vetpercentage. Maar heb je beginfoto's natuurlijk niet gezien dus verder is er weinig over te zeggen.

Dit. 9kg als beginnergains is niet zo geweldig.

niet als beginner, dan is in een jaar 15 kilo zonder al te veel vet prima te doen.

Maar goed, hopelijk ziet de TS dit als opbouwende kritiek om eens kritisch naar zijn voeding te kijken.

als je die voor elkaar hebt, en je eet genoeg, traint hard en rust goed, zul je zien dat de kilotjes eraan vliegen!

Je armen lopen achter imo. Let op je voeding!

Bedankt voor de reacties iedereen,

Ik zal nog meer aandacht besteden aan mijn eten en armen.Heb eigenlijk aan mijn armen niet veel aandacht besteed in het begin, maar nu is het tijd voor een comeback :)

hoe ziet je benentraining eruit?

:roflol: @ mensen die over "achterlopende spiergroepen" beginnen.

Lichaam constant aanvoeren van eiwitten, etc

hoe ziet je benentraining eruit?
Vanaf de zomervakantie 5x5 squats en steeds verhogen. Hierna isolatie oefeningen.
@TS, Ik geloof er eignelijk geen hol van dat je 1.80 met 74kg bent. Ik ben zelf 1.78 met 80 en als ik van je fotos uit ga pas je 3x in mij.
Ok ben eigenlijk 1.65 en 120 kilo :cool:

nee serieus, waarom zou ik daarover liegen?

,met een goeie bulk pak ik 6 kg binnen 2 maanden, dus meer/beter eten , neemt niet weg dat je goed bezig bent met trainen.

Terug
Naar boven