AndroidHealthClinic

Na acht weken deca- testo enanthaat deca vervangen door NPP?

Met 150 EOD is meer als voldoende.
Icm primo heb je een prima kuurtjes voor een weekje of 6.
Met de juiste voeding hou je je BF lekker stabiel en of laat je het nog iets dalen. Gains zijn gestaag maar wel solide.

Oke naja ik ben geen fan helaas, maar misschien ben ik verwend.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker geen domme vraag, juist een slimme :). Dat kun je doen, maar de langer ester is niet de enige reden waarom deca korter wordt gebruikt. Deca stimuleert naast de androgeenreceptor ook de progesteronreceptor en progesteron zelf. Dat is een van de redenen waarom deca zo enorm onderdrukt. Omdat je deca eerder stopt, laat je je lichaam alvast herstellen van de progestagene onderdrukking. Als je in de laatste weken NPP gaat zetten, zul je dus een zwaarder herstel hebben, omdat je dan niet alleen bent onderdrukt via de androgene en oestrogene werking, maar ook nog via de progestagene werking van de gebruikte middelen. Het is alleen de vraag in welke mate de progestagene onderdrukking een rol speelt in herstel. Maar goed, deca en tren zijn de anabole steroïden die progesteron stimuleren, en juist die middelen zijn zo onderdrukkend. Dus ik zou persoonlijk deca gewoon korter laten meelopen.

Ok,ben weer wat wijzer... Dus als ik voor een test prop met npp zou gaan dan zou ik ook sowieso de test langer moeten laten lopen.. Bedankt en een goed herstel.

Terug
Naar boven