XXL Nutrition

Na een halfjaar Fullbody. Mening en advies gevraagd

Hoelang ben je?

Dat is dus precies de reden dat ik borst en tricep niet op dezelfde dag doe. Je doet toch al triceps wanneer je borst doet. Kun je dus beter Biceps erbij pakken en dan een paar dagen later rug + triceps doen.

Mijn schema was zo:

Ma: Borst + Biceps
Di: Benen
Do: Rug + Triceps
Vrij: Schouders

Omdat ik nu minder tijd heb, heb ik Benen en Schouders gecombineerd en er een 3daagse split van gemaakt. Werkt prima.

Ben het niet eens met om geen oefeningen te doen in combinatie met borst.
Maar moet ook zeggen dat ik meer voorstander ben van 2x borst en triceps in de week... maar dat valt met een 3 split niet mee :p
4 split minimaal voor mij. (liever nog 5 split.)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is dus precies de reden dat ik borst en tricep niet op dezelfde dag doe. Je doet toch al triceps wanneer je borst doet. Kun je dus beter Biceps erbij pakken en dan een paar dagen later rug + triceps doen.

Mijn schema was zo:

Ma: Borst + Biceps
Di: Benen
Do: Rug + Triceps
Vrij: Schouders

Omdat ik nu minder tijd heb, heb ik Benen en Schouders gecombineerd en er een 3daagse split van gemaakt. Werkt prima.

Zo dacht ik er precies over, zodat ik het maximale uit mijn triceps kan halen. Hetzelfde geldt voor biceps en rug. Heb dit geprobeerd, maar merkte dat ik harder kan trainen als ik mijn biceps train op een dag waar ze niet belast worden door een rugtraining.

Ik zal trouwens nog een before pic opzoeken.

Terug
Naar boven