XXL Nutrition

Na kuur en Clenbuterol

jackboy

Cool Novice
Waardering
1
Hey mensen,

Zit nu heerlijk in mijn kuur en gaat lekker .
kracht gaat omhoog.
mooie massa er bij.
weinig vocht vast.
ben er echt tevreden over.

maar wilde eigenlijk als ik in mn na kuur zit Clenbuterol er bij pakken
om mijn vet % nog net wat lager te gooien.
zit nu op ongeveer 13% en wil naar de 10%
heb zelf nog nooit veel met Clenbuterol gedaan en zat te denken aan 1 dag 50mcg 1 dag niks 1 dag 50 mcg 1 dag niets enz. enz. enz
of te wel 1 dag on 1 dag off.
ik heb 100 tabs liggen dus kan lang genoeg vooruit hoewel ik van plan ben maar max 8 weken aan 1 stuk te gebruiken.

nu is dus mijn vraag zal ik mijn result berijken met die dosis?
(natuurlijk in combi met cardio en dieet maar dat spreekt voor zich denk ik zo)

hoor het graag van jullie

mij lijkt het beter 2 onn/off te doen als je toch een onn/off schema wil ;
ik ben dan zo iemand die gewoon iedere dag pakt ...

mij lijkt het beter 2 onn/off te doen als je toch een onn/off schema wil ;
ik ben dan zo iemand die gewoon iedere dag pakt ...

Nou, das knap Jacky. Dat krijg ik niet voor elkaar. Het is ook beter om het 2 on/ 1 off te pakken aangezien clenbuterol 36 uur werkt.
Heb het eenmaal 3 dagen achter elkaar genomen en lag daardoor de hele nacht wakker en was helemaal para..

Clen in de nakuur is ideaal om je massa wat beter vast te houden maar verwacht geen wonderen wat betreft daling in je vetpercentage!

Hey mensen,

Zit nu heerlijk in mijn kuur en gaat lekker .
kracht gaat omhoog.
mooie massa er bij.
weinig vocht vast.
ben er echt tevreden over.

maar wilde eigenlijk als ik in mn na kuur zit Clenbuterol er bij pakken
om mijn vet % nog net wat lager te gooien.
zit nu op ongeveer 13% en wil naar de 10%
heb zelf nog nooit veel met Clenbuterol gedaan en zat te denken aan 1 dag 50mcg 1 dag niks 1 dag 50 mcg 1 dag niets enz. enz. enz
of te wel 1 dag on 1 dag off.
ik heb 100 tabs liggen dus kan lang genoeg vooruit hoewel ik van plan ben maar max 8 weken aan 1 stuk te gebruiken.

nu is dus mijn vraag zal ik mijn result berijken met die dosis?
(natuurlijk in combi met cardio en dieet maar dat spreekt voor zich denk ik zo)

hoor het graag van jullie

NOOO... Zeker niet doen. Heb ooit dezelfde fout gemaakt. Errst flink wat kilo's gewonnen tijdens de kuur...(Zonder laag KH dieet en cardio) Toen inmn nakuur Clen gepakt (met laag KH dieet en cardio) En ik was alle gewonnen spiermassa weer kwijt.
Gebruik Clen WEL tijdens je nakuur maar niet voor cut doeleinde... Dus gewoon blijven trainen en eten als tijdens de kuur.. Herstel van je kuur en doe dan een fatsoenlijke Cut kuur.

NOOO... Zeker niet doen. Heb ooit dezelfde fout gemaakt. Errst flink wat kilo's gewonnen tijdens de kuur...(Zonder laag KH dieet en cardio) Toen inmn nakuur clenbuterol gepakt (met laag KH dieet en cardio) En ik was alle gewonnen spiermassa weer kwijt.
Gebruik clenbuterol WEL tijdens je nakuur maar niet voor cut doeleinde... Dus gewoon blijven trainen en eten als tijdens de kuur.. Herstel van je kuur en doe dan een fatsoenlijke Cut kuur.

beetje onzin wat hier word gezegd
nooit last van gehad

maarjah ontopic
iedereen reageerd anders op die clenbuterol ik heb namenlijk aleenlast van trillen. slapen gaat gewoon perfect met 3 pilletjes van 50 a60 mcg (licht eraan welke je hebt)

je kan het eens aanvoelen hoe je reageerd op 1 hou dat een weekje vast dat on en of per dag heeft ook geen meerwaarden gewoon 2 weken on 2 weken off en dat 3x doen ongeveer. je word er toch steets minder gevoelig voor

begin gewoon met 1 voel het aan. raak je in die week niks kwijt probeer dan 2 meeste zijn al best gevoelig voor 2 stuks.

ik moest er echt 3 nemen helaas.

hoop dat je er wat mee kan
mvg fjui

Oke ik hoor al een hoop onzin nu.

Sowieso zou ik eerst rustig opbouwen, dus van 20mg een paar dagen naar 40mg en dan misschien 60mg a 80mg EOD.
De meeste Clen tabs zijn 40mg per stuk dus je zal er soms ff een moeten doorbijten.

Let gewoon op wat er gebeurd met je, last van trillen en bloedverziekend heet doe dan je dosis gewoon iets omlaag.

beetje onzin wat hier word gezegd
nooit last van gehad

maarjah ontopic
iedereen reageerd anders op die clenbuterol ik heb namenlijk aleenlast van trillen. slapen gaat gewoon perfect met 3 pilletjes van 50 a60 mcg (licht eraan welke je hebt)

je kan het eens aanvoelen hoe je reageerd op 1 hou dat een weekje vast dat on en of per dag heeft ook geen meerwaarden gewoon 2 weken on 2 weken off en dat 3x doen ongeveer. je word er toch steets minder gevoelig voor

begin gewoon met 1 voel het aan. raak je in die week niks kwijt probeer dan 2 meeste zijn al best gevoelig voor 2 stuks.

ik moest er echt 3 nemen helaas.

hoop dat je er wat mee kan
mvg fjui

Oke... dus jij vind t onzin dat ik alle gewonne spiermassa weer kwijt was..?? :rolleyes:
Ik gaf t gewoon als tip mee, use it or leave it...
Tegenwoordig word ik volop begeleid en als ik dit voorleg aan 'een bepaald persoon die best wat titels op zak heeft' dan word ik finaal uitgelachen.. Ik ga niet eens uitleggen waarom beginnen met cardio en streng dieet in je nakuur niet verstandig is. Daar is tegenwoordig genoeg info over te vinden op internet.

• Topic Starter Topic Starter
Die tabs die ik heb zijn 50 mcg dus moet ik sowieso doorbuiten dan.
en ja ik ga dan 2 dagen on 1 dag off doen. of er moeten mensen zijn die zeggen dat het beter anders is.
2 weken on lijkt me niks als de halveringstijd al 35 uur is. dus dan zit je aan het eind van die tweede week volgens mij behoorlijk hoor met je bloedwaarden.
maar ik begin dan maar gewoon met 50 mcg per dag en blijf gewoon door trainen en eten. is indd een goede tip om niet te veel te verliezen!!!
denken jullie dat het dan haalbaar is van 13 naar 10 % te gaan in BF??
En misschien nog een hele domme vraag maar juist in nemen op je nuchtere maag of bij het eten?
en beter voor het slapen gaan of bij het ontbijt?

al vast bedankt allemaal voor alle reacties!!!

Laatst bewerkt:
Ik neem nu ook clenbuterol voor 2 weken on/ 2 weken of, en doe dan dag een 40mcg dag twee 80mcg dag drie 120mcg en de rest 120mcg

Alleen beetje hoofdpijn de eerste 2 dagen, trillen geen last van.

Als je echt last van trillende handen hebt dan zou Maus zeggen; Taurine is je vriend.

Owja kom echt van de 17-18%

• Topic Starter Topic Starter
dus 2 dagen on 2 dagen off om te beginnen met 50 mcg en misschien opbouwen naar 100 mcg per dag moet het bij mij wel lukken om van de 13 naar de 10% te gaan;)???

Clen is ideaal om massa te behouden na een kuur!

Goed bezig, pik. Dat lukt mij nou nooit.

Dat zou ik normaal ook zeggen haha.. maar deze keer zal het MOETEN..!!!

Nette prestatie greg.. over welke tijdspanne spreken we dan..?

Dus alleen ECA & Clenbuterol deed je dan..? of nog wat erbij...

Ja, en ik gebruik nu Test p om massa te behouden, en die 8% eraf in 9,5 weken, ben ondertussen al weer iets droger als 9,1%

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven