XXL Nutrition

Na lange tijd weer kuren

Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo, zal me even voorstellen.
Ik ben Gerrit en 37 jaar. Ik doe al vanaf mijn 17 aan kracht sport. Ik trainde 4 dagen per week. Heb op mijn 20ste mijn eerste kuur gebruikt.
Daarna nog 1maal. Ik ben op mijn 25ste vechtsport gaan doen (karate en boksen). Ik doe nog steeds kracht sport en ben mma gaan doen.
Ik weeg momenteel 70 kg en wil wat massa erbij (wat idealer bij grond gevecht). Ik merk dat mijn eigen testo productie wat afneemt.
Wil weer gaan kuren. Zit te denken aan Trendflow en dianabol als kickstart. Waar kan ik het beste mee nakuren? Wat zijn de ervaringen met arimidex.

voor vechtsport low doisis test met wat ana

kyokushin trouwens?

waarom trendflow, beter injects doen, ga je betere resultaten mee boeken. doe gewoon de standaard eerste kuur

1-10 500 mg test p/w
13-16 20 mg nolva e/d

ga je zeker op knallen na een lange tijd off te zijn geweest.

eventueel nog

1-4 40 mg dbol als kickstart.

waarom trendflow, beter injects doen, ga je betere resultaten mee boeken. doe gewoon de standaard eerste kuur

1-10 500 mg test p/w
13-16 20 mg nolva e/d

ga je zeker op knallen na een lange tijd off te zijn geweest.

eventueel nog

1-4 40 mg dbol als kickstart.

Ik had lager gezet dan dit
Bij vechtpsort wordt lager gedoseerd (bij ons vroeger dan:D)

Ik had lager gezet dan dit
Bij vechtpsort wordt lager gedoseerd (bij ons vroeger dan:D)

oja daar had ik ff niet aan gedacht :D beter doe je

1-4 40 mg dbol
1-10 250 mg test
13-16 20 mg nolva

wel goed op je voeding letten van dbol blaas je nogal op, maar wel enorme kracht winst das wel lekker bij ground fighting.....

oja en Krav Maga is de shit :P

dbol had ik al niet gedaan

ana in de plaats

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor julie reacties.

Heb inderdaad jaren lang kyokushin gedaan. NU MMA en boksen. Heb wel weer zin in kyokushin. Krav Maga is zeker goed! Wil bij deze kuur nog geen inject doen. Eerst kijken hoe ik erop reageer en ben benieuwd naar trendflow. Zijn de resultaten van anavar beter dan dbol? Mijn eerste kuur was dbol only (ongeveer 18 jaar geleden) maar wil geen vocht erbij. Zal me eens gaan verdiepen in anavar. Kuur hierna wel injects.

oja weekendje weg geweest vandaar late reactie.

Bedankt voor julie reacties.

Heb inderdaad jaren lang kyokushin gedaan. NU MMA en boksen. Heb wel weer zin in kyokushin. Krav Maga is zeker goed! Wil bij deze kuur nog geen inject doen. Eerst kijken hoe ik erop reageer en ben benieuwd naar trendflow. Zijn de resultaten van anavar beter dan dbol? Mijn eerste kuur was dbol only (ongeveer 18 jaar geleden) maar wil geen vocht erbij. Zal me eens gaan verdiepen in anavar. Kuur hierna wel injects.

oja weekendje weg geweest vandaar late reactie.

dbol = vocht dat is een feit met de juiste voeding minimaal te houden maar toch.

Terug
Naar boven