Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Te weinig en onregelmatig slapen agv je werk wat denk ik ook op gaat voor strudel is dan weer niet simpel op te lossen.
Toegeven aan de moeheid wanneer je niet van plan bent om te gaan slapen, helpt meestal ook niet. Hoe lastig het soms ook is: een (zelfs waardeloze) training kan echter wel helpen om te zorgen dat je meer diepe slaap pakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Nu is het weer energie? Je werkt 40uur pw, kantoorwerk? En dan claim je dat je geen energie hebt. Ik kan wel mijn mening geven hierop, maar ik denk dat jij echt de mindset van een mandarijn hebt en eerder excuusjes zoekt ipv daadwerkelijk iets te presteren.

Dit is ook de redenen waarom 90% van de vaders dik zijn #dadbod, gebrek aan doorzettingsvermogen en het tegenwoordig “apart” is als je wel in shape bent.
Sorry maat, ik ben het vaak met je eens, maar zeggen dat @Steks de mindset van een mandarijn heeft en excuses zoekt om daadwerkelijk iets te presteren, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Omdat hij niet zo vaak in de gym te vinden is als wat hij of jij wilt?

Hij heeft een pittige studie afgerond, daarmee een goede baan bemachtigd, daardoor een zeer goed en stabiel inkomen bij een goed bedrijf gefixed en daardoor financiele zekerheid en stabiliteit verzekerd voor zijn vrouw en kinderen.

Oftewel hetgeen wat je moet doen en goed voor elkaar moet hebben als man zijnde om zo voor je partner en nageslacht te kunnen zorgen. Naar de gym gaan en biggah zijn is leuk voor je ego maar brengt geen brood op de plank.

En dat heeft hij beter in orde dan 90% van het forum.

Heeft ie excuses om niet te trainen? Wie weet. Maar een slappe mandarijn die niks gespresteerd heeft? Denk ff na. Het leven draait niet (alleen) om ijzer tillen.

Sorry maat, ik ben het vaak met je eens, maar zeggen dat @Steks de mindset van een mandarijn heeft en excuses zoekt om daadwerkelijk iets te presteren, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Omdat hij niet zo vaak in de gym te vinden is als wat hij of jij wilt?

Hij heeft een pittige studie afgerond, daarmee een goede baan bemachtigd, daardoor een zeer goed en stabiel inkomen bij een goed bedrijf gefixed en daardoor financiele zekerheid en stabiliteit verzekerd voor zijn vrouw en kinderen.

Oftewel hetgeen wat je moet doen en goed voor elkaar moet hebben als man zijnde om zo voor je partner en nageslacht te kunnen zorgen. Naar de gym gaan en biggah zijn is leuk voor je ego maar brengt geen brood op de plank.

En dat heeft hij beter in orde dan 90% van het forum.

Heeft ie excuses om niet te trainen? Wie weet. Maar een slappe mandarijn die niks gespresteerd heeft? Denk ff na. Het leven draait niet (alleen) om ijzer tillen.
Hoeveel uur werkt ie, 40 uur vuilnisman of 40uur chef kantoor uithangen zijn dezelfde 40uur in mijn ogen.

Ik geef ook duizend keer aan dat je eigen situatie in kaart moet brengen en daaromheen bouw je jou vrije tijd besteding. Het boeit me ook totaal niet of iemand prins carnaval als baan heeft of wat dan ook, tijd = tijd en dat eeuwige gezeik kan niet in shape raken door tijdgebrek is bullshit, dus alle mensen uit shape hebben een drukke baan? Pens = teveel eten heeft niet eens met trainen te maken 🤷‍♂️

Probleem ligt bij de persoon zelf en men moet eens in de spiegel kijken voordat men excuusjes verzint.

Nogmaals ik kom hier niet om iemand te feliciteren met zijn jaarinkomen of wat voor auto die rijd dat boeit me geen fl**ker en moet iemand zelf weten.

• #1.846
Hoeveel uur werkt ie, 40 uur vuilnisman of 40uur chef kantoor uithangen zijn dezelfde 40uur in mijn ogen.

Ik geef ook duizend keer aan dat je eigen situatie in kaart moet brengen en daaromheen bouw je jou vrije tijd besteding. Het boeit me ook totaal niet of iemand prins carnaval als baan heeft of wat dan ook, tijd = tijd en dat eeuwige gezeik kan niet in shape raken door tijdgebrek is bullshit, dus alle mensen uit shape hebben een drukke baan? Pens = teveel eten heeft niet eens met trainen te maken 🤷‍♂️

Probleem ligt bij de persoon zelf en men moet eens in de spiegel kijken voordat men excuusjes verzint.

Nogmaals ik kom hier niet om iemand te feliciteren met zijn jaarinkomen of wat voor auto die rijd dat boeit me geen fl**ker en moet iemand zelf weten.
Ja, maar niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde prioriteiten. Die van jou zijn anders dan die van @Steks. Voor hem is krachtsport, van wat ik lees, slechts een hobby.

Wat doe jij eigenlijk voor werk en hoe combineer jij het? Misschien heb je tips. Werk jij 40 uur per week?

Ja, maar niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde prioriteiten. Die van jou zijn anders dan die van @Steks. Voor hem is krachtsport, van wat ik lees, slechts een hobby.
Ja maar zeg dan niet dat je geen tijd hebt voor KT en ben dan eerijk door te zeggen dat je liever een rondje fietst, niks mis mee.

Wat doe jij eigenlijk voor werk en hoe combineer jij het? Misschien heb je tips. Werk jij 40 uur per week?
Denk dat het men zou verbazen als men wist wat ik allemaal doe en het waarschijnlijk niet geloven, maar ik praat hier niet graag over aangezien ik daarvoor niet op dit platform zit.

Denk dat het men zou verbazen als men wist wat ik allemaal doe en het waarschijnlijk niet geloven, maar ik praat hier niet graag over aangezien ik daarvoor niet op dit platform zit.
Doe in de zin van wat je in allemaal laat in het leven, omdat de sport jouw prioriteit heeft?

Ben ik wel benieuwd naar man

Wel interessant hoe iedereen dingen benaderd en wat die ervoor laat.

Voordat ik een kleine op de wereld had. Liet ik ook alles gaan voor een beetje gains of een paar doelstellingen.
wat ben ik ermee opgeschoten, waarschijnlijk minimaal/gene reet.

Nu met een nieuwe functie heb ik alle vrijheid om te trainen, maar heb ik nu veel meer problemen met mijn maaltijden. Qua timing en het verteren door minder bewegen.

• #1.852
Ja maar zeg dan niet dat je geen tijd hebt voor KT en ben dan eerijk door te zeggen dat je liever een rondje fietst, niks mis mee.
Opzich fair, maar iedereen deelt zijn eigen tijd in.

Dats lekker wazig. Je heb anders geen moeite om bij anderen hierover te praten.. ;)

Maar serieus. Wat doe je voor werk?
Werk je voor jezelf? Eigenbaas. Loondienst? Familiebedrijf dacht ik eens te lezen of was dat iemand anders?
Hoeveel uur per dag ben je bezig? Hoe zien jouw werkdagen eruit dat je het goed kan combineren (gezin, werk, sport, voeding).

Wel interessant hoe iedereen dingen benaderd en wat die ervoor laat.

Voordat ik een kleine op de wereld had. Liet ik ook alles gaan voor een beetje gains of een paar doelstellingen.
wat ben ik ermee opgeschoten, waarschijnlijk minimaal/gene reet.

Nu met een nieuwe functie heb ik alle vrijheid om te trainen, maar heb ik nu veel meer problemen met mijn maaltijden. Qua timing en het verteren door minder bewegen.
Dit dus.

In het verleden ook veel gelaten. Sociale gelegenheden geskipt, vriendschappen laten verwateren etc etc.

Al met al heeft het fysiek niks opgeleverd. Mentaal daar in tegen wel.

Ik weet nu dat sport niet alles in in de wereld. Prioriteiten komen en gaan. Een tijd geen focus op sport hoeft niet te leiden tot veel achteruitgang, terwijl het wel leid tot vooruitgang in het leven.

Daarnaast heb ik nu mensen om mij heen die geven om wie ik ben. Niet omdat ik mij gedraag zoals zij zich gedragen.

Iedereen vindt zijn of haar weg wel met deze sport, als het belangrijk genoeg is.

Als je een doelt hebt, is er een manier om dat doel te bereiken.

Opzich fair, maar iedereen deelt zijn eigen tijd in.

Dats lekker wazig. Je heb anders geen moeite om bij anderen hierover te praten.. ;)

Maar serieus. Wat doe je voor werk?
Werk je voor jezelf? Eigenbaas. Loondienst? Familiebedrijf dacht ik eens te lezen of was dat iemand anders?
Hoeveel uur per dag ben je bezig? Hoe zien jouw werkdagen eruit dat je het goed kan combineren (gezin, werk, sport, voeding).

In b4 import/export

Doe in de zin van wat je in allemaal laat in het leven, omdat de sport jouw prioriteit heeft?

Ben ik wel benieuwd naar man
Je ziet op insta dat ik veel tijd met me zoontje doorbreng en daar haal ik mijn rijkdom uit, geen dag gaat voorbij of ik ga met hem naar de speeltuin of ergens heen.

Heb tot de kleine kwam structureel 80/100 uur pw moeten werken om alles draaiend te houden. Meerdere ondernemingen in verschillende branches oa export-import van gebruikte autobanden / recycling / bandenhandel voor particulieren / dropshipping / verhuur chalets en me vriendin die een onderneming heeft maar niet zo goed is met de cijfers, al met al ben je dus verantwoordelijk voor richting de 40 mensen.

Ouders die allebei in het buitenland merendeel vd tijd wonen, dus veel kwam op mijn schouders terecht daar waar het werk gewoon gedaan moet worden en “nee” is geen alternatief. Woord = woord en week je daar 1x vanaf dan kwamen de consequenties al. Door die opvoeding leer je dus ook al snel wat structuur en doorzettingsvermogen is ipv als een scheet dwars zit te lopen janken.

Woon tevens ook niet in een caravan of tent als men dat nog steeds denkt en heb geen afgetrapte golf 4.

Wat ik al snel leerde is dat de beste timmerman altijd met een een uurloon/klus tarief werkt.
In de export/import is de sky the limit.

komt er gewoon op neer dat iemand zijn prioriteiten anders liggen en het er niet voor over heeft.

Kijkend naar een Nick Bare BPN. Eigen bedrijf druk leven maar traint ook voor een ironman 100mile ultra marathon en daarbij nog krachttraining. Natuurlijk heeft hij ook een team om zich heen maar hij staat ook vaak genoeg vroeg op op 10/20/30 km te lopen voordat zijn werkdag begint.

Zoveel tijd kost trainen toch niet.
Alleen daar maak ik me druk over vooruitgang. Daarnaast werkt en privé is herstel, soms wat actiever dan anders. Voeding kan ook nauwelijks een probleem zijn, als je het podium niet op gaat.
Ja, het kost moeite, maar dan heb je ook wat :thumb:

Nu is het weer energie? Je werkt 40uur pw, kantoorwerk? En dan claim je dat je geen energie hebt. Ik kan wel mijn mening geven hierop, maar ik denk dat jij echt de mindset van een mandarijn hebt en eerder excuusjes zoekt ipv daadwerkelijk iets te presteren.

Dit is ook de redenen waarom 90% van de vaders dik zijn #dadbod, gebrek aan doorzettingsvermogen en het tegenwoordig “apart” is als je wel in shape bent.
Nee je biceps injecteren en half naakt foto’s posten op een forum getuigt van de juiste mannelijke mindset. :eyes:

Terug
Naar boven