AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Bezoekers in dit topic

Dan moet er niet constant gehamerd worden op het feit dat regelmaat en consistentie het belangrijkste is bij KT.

Alles is relatief natuurlijk. Als jij 3x per week kunt sporten en de andere week 4x en dat op willekeurige momenten verspreid over die weken doet. Dan is er geen regelmaat, wel enige consistentie, maar geen structuur. Kan prima.

• Like
Waarderingen: Mindcontrol
Hoe bedoel je dit dan. Iemand die serieus met KT bezig is traint 5x pw 90min max. Cardio kan je opvullen in elk moment indien je dit erbij doet en voeding is nog makkelijker/sneller dan dat je dagelijks je boterhammen en avondmaaltijd vers maakt.

En dan ook nog zeggen dat als je parttime werkt het vrijwel onmogelijk is

Jullie moeten de waarheid zeggen en dat jullie liever iets anders kiezen wat jullie leuker vinden dan KT, daar is ook niks mis mee als je liever doet badmintonnen of mountainbiken maar ik lees de ene na de andere excuus van mensen hier die in de gedachten zitten dat een serieuzer sporter 24/7 in de gym zit. Persoonlijk vind ik jullie allemaal mietjes en constant de vinger wijzen naar iets anders terwijl je de vinger naar jezelf moet wijzen. Meeste lopen hier rond met een pens of 0 spieren en volhouden dat het aan “geen tijd” ligt.

Gyms zijn 24/7 open, elke stad/dorp heeft 31 gyms (en ja sommige hebben geen 1.25kg schijven maar godamm dit is niet het probleem).

Planning en structuur is key, vooral in een gezinsleven. Gasten hebben wel de tijd om hier 281939 posts te plaatsen maar trainen hoooo maar.
Altijd lekker duidelijk jij 😁

Het is gewoon een keuze, dit werkt voor @Steks fijner. Maar zeggen dat kracht niet kan en duur wel, dat is natuurlijk onzin, elke minuut is er 1.
Zomaar wat gewichten tillen zonder structuur en regelmaat gaat mij veel slechter af dan zomaar een rondboog hardlopen en fietsen. Ik denk dat dat grotendeels een fysieke factor heeft en (dus ) voor iedereen geldt, maar het kan een iets mentaal zijn (bij mij).

• Like
Waarderingen: Vonk
Was hier niet een zeker iemand die met whenever whatever trainen op 74 kg een 270 kg deadlift trok op Open NK Powerliften?
Dorian yates trainde op een gegeven moment maar 3 uur per week voor zn mr olympia met zn Mike Mentzer HIT training

• Like
Waarderingen: Hell93
Met 0,0 energie kan ik wel fietsen op een niveau dat dat nog zoden aan de dijk zet.
Nu is het weer energie? Je werkt 40uur pw, kantoorwerk? En dan claim je dat je geen energie hebt. Ik kan wel mijn mening geven hierop, maar ik denk dat jij echt de mindset van een mandarijn hebt en eerder excuusjes zoekt ipv daadwerkelijk iets te presteren.

Dit is ook de redenen waarom 90% van de vaders dik zijn #dadbod, gebrek aan doorzettingsvermogen en het tegenwoordig “apart” is als je wel in shape bent.

Zomaar wat gewichten tillen zonder structuur en regelmaat gaat mij veel slechter af dan zomaar een rondboog hardlopen en fietsen. Ik denk dat dat grotendeels een fysieke factor heeft en (dus ) voor iedereen geldt, maar het kan een iets mentaal zijn (bij mij).
Of je hebt gewoon zo diep in je hoofd zitten dat je geen tijd voor kt hebt, dat je dat ook heel stellig gelooft

• Like
Waarderingen: Steks en Mindcontrol
Te weinig lichamelijke activiteit kan ook zorgen dat je weinig energie hebt. Maar dat is simpel op te lossen
Van 21.00 tot 24.00 netflixen en dan pas slapen is het probleem. Ga 21.00 te bed, wekker om 06.00 en ga trainen. Kinderen worden wakker om 08.00 misschien eerder maar dan vangt je partner het op.

Probleem opgelost en dit verzin ik in 33 seconden ✌️

Dm me voor coaching 99€ pm

• Bicep
Waarderingen: Ano11_01_24
Om het topic van strudel niet verder te verkloten:

Ik wilde alleen aangeven dat hij op dit moment misschien meer resultaat boekt met duursport ipv een focus op KT. Zijn grootst (gezondheids)winst is nu imo gewicht verliezen.

Terug
Naar boven