- Waardering
- 35.565
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Heb wel het idee dat weekend uren altijd sneller gaan dan werkuren, kan het mis hebben.
Heb je mis idd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb wel het idee dat weekend uren altijd sneller gaan dan werkuren, kan het mis hebben.
Dat dacht ik dus ook. Maar ze zwemmen bijvoorbeeld niet tegelijkertijd.Onder schooltijd en zwemles kan je toch prima trainen?
Dat dacht ik dus ook. Maar ze zwemmen bijvoorbeeld niet tegelijkertijd.
Dan moet er niet constant gehamerd worden op het feit dat regelmaat en consistentie het belangrijkste is bij KT.Het is gewoon een keuze, dit werkt voor @Steks fijner. Maar zeggen dat kracht niet kan en duur wel, dat is natuurlijk onzin, elke minuut is er 1.
En is geen sportschool bij het zwembad.
Hoe doe je dat nu dan?Dat dacht ik dus ook. Maar ze zwemmen bijvoorbeeld niet tegelijkertijd.
voor optimale resultaten. Beetje Nuance erin houdenDan moet er niet constant gehamerd worden op het feit dat regelmaat en consistentie het belangrijkste is bij KT.
Dan moet er niet constant gehamerd worden op het feit dat regelmaat en consistentie het belangrijkste is bij KT.
Focus je eerst op die 95%, voordat je jezelf zorgen maakt over die andere 5%Dan moet er niet constant gehamerd worden op het feit dat regelmaat en consistentie het belangrijkste is bij KT.
Altijd lekker duidelijk jij 😁Hoe bedoel je dit dan. Iemand die serieus met KT bezig is traint 5x pw 90min max. Cardio kan je opvullen in elk moment indien je dit erbij doet en voeding is nog makkelijker/sneller dan dat je dagelijks je boterhammen en avondmaaltijd vers maakt.
En dan ook nog zeggen dat als je parttime werkt het vrijwel onmogelijk is
Jullie moeten de waarheid zeggen en dat jullie liever iets anders kiezen wat jullie leuker vinden dan KT, daar is ook niks mis mee als je liever doet badmintonnen of mountainbiken maar ik lees de ene na de andere excuus van mensen hier die in de gedachten zitten dat een serieuzer sporter 24/7 in de gym zit. Persoonlijk vind ik jullie allemaal mietjes en constant de vinger wijzen naar iets anders terwijl je de vinger naar jezelf moet wijzen. Meeste lopen hier rond met een pens of 0 spieren en volhouden dat het aan “geen tijd” ligt.
Gyms zijn 24/7 open, elke stad/dorp heeft 31 gyms (en ja sommige hebben geen 1.25kg schijven maar godamm dit is niet het probleem).
Planning en structuur is key, vooral in een gezinsleven. Gasten hebben wel de tijd om hier 281939 posts te plaatsen maar trainen hoooo maar.
Met 0,0 energie kan ik wel fietsen op een niveau dat dat nog zoden aan de dijk zet.Is dat omdat de tijd minder snel gaat bij een half uur fietsen t.o.v. een half uur krachttraining?
Dan moet er niet constant gehamerd worden op het feit dat regelmaat en consistentie het belangrijkste is bij KT.
Zomaar wat gewichten tillen zonder structuur en regelmaat gaat mij veel slechter af dan zomaar een rondboog hardlopen en fietsen. Ik denk dat dat grotendeels een fysieke factor heeft en (dus ) voor iedereen geldt, maar het kan een iets mentaal zijn (bij mij).Het is gewoon een keuze, dit werkt voor @Steks fijner. Maar zeggen dat kracht niet kan en duur wel, dat is natuurlijk onzin, elke minuut is er 1.
Dorian yates trainde op een gegeven moment maar 3 uur per week voor zn mr olympia met zn Mike Mentzer HIT trainingWas hier niet een zeker iemand die met whenever whatever trainen op 74 kg een 270 kg deadlift trok op Open NK Powerliften?
Nu is het weer energie? Je werkt 40uur pw, kantoorwerk? En dan claim je dat je geen energie hebt. Ik kan wel mijn mening geven hierop, maar ik denk dat jij echt de mindset van een mandarijn hebt en eerder excuusjes zoekt ipv daadwerkelijk iets te presteren.Met 0,0 energie kan ik wel fietsen op een niveau dat dat nog zoden aan de dijk zet.
Of je hebt gewoon zo diep in je hoofd zitten dat je geen tijd voor kt hebt, dat je dat ook heel stellig gelooftZomaar wat gewichten tillen zonder structuur en regelmaat gaat mij veel slechter af dan zomaar een rondboog hardlopen en fietsen. Ik denk dat dat grotendeels een fysieke factor heeft en (dus ) voor iedereen geldt, maar het kan een iets mentaal zijn (bij mij).
Te weinig lichamelijke activiteit kan ook zorgen dat je weinig energie hebt. Maar dat is simpel op te lossenNu is het weer energie? Je werkt 40uur pw, kantoorwerk? En dan claim je dat je geen energie hebt.
Van 21.00 tot 24.00 netflixen en dan pas slapen is het probleem. Ga 21.00 te bed, wekker om 06.00 en ga trainen. Kinderen worden wakker om 08.00 misschien eerder maar dan vangt je partner het op.Te weinig lichamelijke activiteit kan ook zorgen dat je weinig energie hebt. Maar dat is simpel op te lossen
Te weinig en onregelmatig slapen agv je werk wat denk ik ook op gaat voor strudel is dan weer niet simpel op te lossen.Te weinig lichamelijke activiteit kan ook zorgen dat je weinig energie hebt. Maar dat is simpel op te lossen