MuscleMeat

Na totaal 8 weken training

Je linker lat begint nu al iets achter te lopen. Wel proberen symmetrie erin te houden.

Als je het moest vergeten. Eet meer

• Topic Starter Topic Starter
Deleted

Laatst bewerkt:
Deleted

Laatst bewerkt:
Als je met je normale voeding ervoor kan zorgen dat je bijvoorbeeld 500kcals boven je onderhoud zit dan is het niet noodzakelijk. Maar als je daar grote moeite mee hebt dan kan een weightgainer een goede en makkelijke aanvulling zijn om toch voldoende binnen te kunnen krijgen.

Heb even een tijdje zitte nkijken en toen zag ik nog een reclame bovenin daar zag ik dat er spul werd aangeboden waar je sneller van aankwam.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is jullie mening daarover? gewoon vanuit je zelf veel en gezond eten of dit als extra erbij? Misschien iemand ervaring?

zeker aanteraden, maar, sorry dat ik het ook zeg, zul je toch ook nog méér moeten eten ;)

Niet luisteren hoor naar die endo's hier die zieltjes willen winnen ;) Ik heb nooit meer dan 4 maaltijden per dag gegeten en met mij is 't ook wel redelijk goed gekomenvolgens mij...

Door meer vreten zal je indd kilos kweken. Maar dan zullen er al helemaal geen spiertje meer te zien zijn onder al dat vet ;)
En waar gaat 't nou immers om :D

Eten

Deleted

Laatst bewerkt:
nog een lange weg te gaan...

succes, je komt er wel

Deleted

Laatst bewerkt:
Okee je hebt wel gelijk want onder vet zie je spieren minder goed.. Had je fotos nog gekeken jij bent wel wat dunner zeg maar maar vind dat wel mooier zo zou ik het zelf wel willen niet echt zo hele bodybuilder..
Maar ik ga wel gezonder eten! dat lijkt me toch wel slim

Dat is ook niet zomaar geworden, daar zit veel tijd, training, voeding en pijn in. Laten we zeggen dat je (als je dus meer bf wilt) veel meer moet gaan eten.

Succes, Train hard have fun

Heb nog wel een vraagje over mijn voeding dat ziet er als volgt uit:

06:30 3x Bruin brood vleeswaren,glas sju d'orange
10:00 Liga break 2 koeken, water kwart liter
12:00 3 broodjes vleeswaren,2 ham/kaas croissants, bullit
15:00 Sju d'orange met koek erbij?
Soms nog zak snoep tussen door
19:00 Avond eten tsja gewoon wat er is..+ magere yoghurt
S'avonds ja gewoon drinken en soms nog koek

Wat vindenjullie ervan een beetje gezond of beter iets aanpassen?

schrap dat snoep, koek en bullit. eet inplaats daarvan meer boterhammen met kipfilet, pindakaas, ei etc. vervang de jus door melk.. veel melk. ik zou na 7 uur nog een maaltijd toevoegen van zeker 3 a 4 boterhammen.

in dat snoep en koek zitten alleen maar suikers en verzadigde vetten-> nutteloze calorien. je moet eiwitten, koolhydraten en onverzadigde vetten binnenkrijgen want die gebruiken je spieren en lichaam. no candy!!!

mooi dat je het leuk vind:) vooral veel geduld hebben, lekker zwaar trainen gezond en genoeg eten en natuurlijk goed rusten.

jah, wat moet ik hier nu nog op zeggen xd het is allemaal al gezegt geweest lol maar toch nog is zeggen je bent goe om te beginnen vooral veel bulken en je komt er wel ;)

06:30 3x Bruin brood met kippewit, melk, 1 banaan, 1 whey shake
10:00 3 bruin brood met kipfillet
12:00 iets eiwit rijk (ik eet bv spaghetti met kaas of boterhammen..)
15:00 1 sinaasappel, 1 blikje tonijn + 2 sneden brood
19:00 Avond eten tsja gewoon wat er is..+ magere yoghurt >> rijst met kip ..., groenten.., vis..
21:00 500 gr magere kwark, 1 banaan

Beetje aangepast

leuke beginfoto... Goed gaan eten, goed trainen en goed uitrusten en voor j het weet vliegen de massa's eraan!

Deleted

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven