AndroidHealthClinic

Na totaal 8 weken training

in een milkshake zitten veel te veel suikers...

milkshake kan ook
je biceps zijn een beetje uit verhouding.

net gewicht met de xglide btw

Niet luisteren hoor naar die endo's hier die zieltjes willen winnen ;) Ik heb nooit meer dan 4 maaltijden per dag gegeten en met mij is 't ook wel redelijk goed gekomenvolgens mij...

Door meer vreten zal je indd kilos kweken. Maar dan zullen er al helemaal geen spiertje meer te zien zijn onder al dat vet ;)
En waar gaat 't nou immers om :D

yeah right.. :rolleyes: ;)

had die botjebouwer niet zelf een kuur gezet?

had die botjebouwer niet zelf een kuur gezet?

Yup heeft gekuurd...

Ik eet ook 5 a 6x per dag en ik ben toch ook geen papz*k geworden :D
Probeer zo gezond mogelijk te eten!

Zoek even vanalles op over "clean bulken" als je niet zo'n "papz*k" wilt worden zoals botje zegt ;)

@Botje: Wel het hele verhaal vertellen hoe jouw fysiek tot stand gekomen is graag om die jongen wel een beetje goed beeld van de werkelijkheid te kunnen geven. ;)

@TS: Het maakt voor jou echt nog geen reet uit of je clean eet of niet, je waait nu bijna weg.

vreten,en STOPPEN MET DIE k*t CARDIO!!!!!

Niet luisteren hoor naar die endo's hier die zieltjes willen winnen ;) Ik heb nooit meer dan 4 maaltijden per dag gegeten en met mij is 't ook wel redelijk goed gekomenvolgens mij...

Door meer vreten zal je indd kilos kweken. Maar dan zullen er al helemaal geen spiertje meer te zien zijn onder al dat vet ;)
En waar gaat 't nou immers om :D

voor een superdude/model fysiek :D

al je wat oppast,komt het helemaal goed,je mag gerust wat vet aanzetten tijdens de bulk,das helemaal geen probleem,dat heb je er zo weer af nadien.

vooral de TS kan wel wat vet gebruiken,het zal em ook helpen om minder snel een blesure op te lopen...

een echt BB'er zit niet in met wat vet rond z'n bLoKjEEeuhs,what the hell,een echte BB'er heeft helemaal geen blokjes tijdens de bulk,dat moet 1 grote blok worden :D

Vreten als een dolle koe!!1!!1!!!

Het is mss al gezegd... maar ik zou toch es hard gaan BULKEN!!!

Succes nog en na 6 maanden terug een pica ;-)

oi oi oi... je bent wel licht zeg:s

06:30 3x Bruin brood met kippewit, melk, 1 banaan, 1 whey shake
10:00 3 bruin brood met kipfillet
12:00 iets eiwit rijk (ik eet bv spaghetti met kaas of boterhammen..)
15:00 1 sinaasappel, 1 blikje tonijn + 2 sneden brood
19:00 Avond eten tsja gewoon wat er is..+ magere yoghurt >> rijst met kip ..., groenten.., vis..
21:00 500 gr magere kwark, 1 banaan

Beetje aangepast

het ziet er goed uit man
alleen zou ik over heel de dag nog 1 potje kwark verdelen bijv om 12 uur ngo ff 250 gram 19.00 na je avond eten. de rest

en dan voor het slapen gaan een pot

Alle begin is moeilijk maar gewoon volhouden en zoals als vaak is gezegd in dit topic. Eten eten en nog is eten. suc6 kerel

you must eat or you will keep losing your pants!
Nee serieus, vreten vreten vreten!

Mooie Brjon Borg :D Eten!

Terug
Naar boven