XXL Nutrition

Na wat aangekloot hier een-verse-start-pic

Khastarax

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m87
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
DSC00327.jpg

Ik vind dat het maar weer eens tijd wordt om met mijn luie reet van de bank te komen, dus bij deze een startpic van dit moment.

Stats: Ik ben 25 @ 1.87 m, 80 kg, ~13%?

Historie bestaat uit veel aanklooien. Laatste keer dat ik serieus bezig was is denk ik 2007 geweest. Toen in 6 mnd van 70 naar 84 kg gegaan, maar helaas niet volgehouden :P. Daarna meer in de richting van maandje wel, 3 maanden niet, 2 weken wel, 4 maanden niet 'n stuff :D.

Over het algemeen redelijk om mijn eten gelet in de tussenliggende periode. Nu m'n menu's weer wat opschroeven naar zo'n 3300 kcal per dag en dan hoop ik dat het weer een beetje de goede richting in gaat :P

Ook in de gallerij, maar ik hoop hier iets meer tips, verbeterpunten en commentaar te horen :P

Your 2 cents...?

Niet meer van die lange rustpauzes nemen, succes!

2 minuten rust tussen de setjes max is inderdaad de enige juiste tip voor jou :D Alsnog vind ik je fysiek zeker niet "ongetraind" ogen, dus dat spreekt iig in je voordeel. Nu snel weer een hoop oppakken ;) Succes

Ga zo door je hebt toch nog een aardige basis overgehouden om wat van te maken ;)

goede basis om terug te starten.nu terug goed eten , trainen , slapen en je komt er wel. probeer voor jezelf een doelstelling te maken van 80kg - +85? tegen volgende zomer ofzo :p.geeft je mss genoeg moed om niet terug optegeven.
keep up the good work !

• Topic Starter Topic Starter
Thanx for the comments :).

ik vind het vaak moeilijk om mezelf te beoordelen op wat achter/voor loopt... Aan de hand van deze foto zou ik zeggen: work on abs/ onderarmen. Agree?

Thanx for the comments :).

ik vind het vaak moeilijk om mezelf te beoordelen op wat achter/voor loopt... Aan de hand van deze foto zou ik zeggen: work on abs/ onderarmen. Agree?

We kunnen het niet goed beoordelen dit is nou niet bepaald een pose dat we je armen goed kunnen beoordelen of onderarmen. Maar borst oogt wat kleiner en abs

vind dit er anders nog zeer goed uitzien voor wat aangekloot.
nu de draad weer oppakken inderdaad!

suc6! , begin is er!

Ziet er zeer goed uit voor "een beetje aankloten":D

Succes man!

ik denk dat je erg goeie genetica hebt als ik die uitleg van je lees, zeker een goede basis om iets heel knaps van te maken
good luck!:cool:

Terug
Naar boven