XXL Nutrition

naar binnen gezakte knieën

AllesFlexie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Beste BB-ers

Als ik naar mijn benen kijk lijkt het alsof ze een beetje naar binnen geknikt staan.
Ik heb er verder niet echt last van, maar ik ben bang dat als ik er niks aan doe het erger kan worden.
Dus ik was benieuwd wat jullie er van denken en of ik misschien oefeningen kan doen.

foto: http://i42.tinypic.com/52mjh1.jpg
(Ik weet het ik heb kale benen )

Alle tips zijn welkom

Groetjes

Skinny legs haha. Maar dat heeft te makrn met botstructuur. Ga je weinig aan doen denk ik. Als ik je goed begrijp tenminste.

Haha ja ik weet het maar word aan gewerkt.
Maar bedankt voor je reactie, kan best kloppen

Heeft te maken met de stand van je voeten, die zullen hoogstwaarschijnlijk naar binnen kantelen.
Was gister toevallig deze vid aan t kijken, maar er zullen veel meer vids en vooral artikelen zijn die gaan over het naar binnen kantelen van je knieen. Dus gewoon ff googlen en er veel over lezen.

mijn zoon van 3jaar heeft dit ook. heb jij dit bij de geboorte al of nu pas? en loop je ook iets scheef?

Je kan er het best mee naar de dokter gaan denk ik? Anders zul je er later misschien wel last van krijgen..

Je kan de stand van je knieën niet beoordelen zonder je heupen te zien. Het enige dat je uit deze foto (staand genomen? liggend?) kan afleiden is dat je onderbenen slecht gepositioneerd staan ten opzichte van je knieën. Maak een duidelijke foto van je hele onderste lidmaat voor, achter en zijkant in stand. Je voeten, knieën, heupen en onderrug moeten zichtbaar zijn. Pas dan kan je iets nuttig zeggen. Hoe dan ook, een structurele standsafwijking van je benen kan je niet veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
Heeft te maken met de stand van je voeten, die zullen hoogstwaarschijnlijk naar binnen kantelen.
Was gister toevallig deze vid aan t kijken, maar er zullen veel meer vids en vooral artikelen zijn die gaan over het naar binnen kantelen van je knieen. Dus gewoon ff googlen en er veel over lezen.

Ja ik heb idd naar binnen gekantelde voeten, bedankt voor de zal er wel op gaan zoeken

mijn zoon van 3jaar heeft dit ook. heb jij dit bij de geboorte al of nu pas? en loop je ook iets scheef?

Ja heb het al zolang als ik me kan herrinneren maar heb er nooit echt last van gehad. Loop ook gewoon recht alleen heb ik beetje naar binnen gekantelde voeten

Je kan er het best mee naar de dokter gaan denk ik? Anders zul je er later misschien wel last van krijgen..

Ja is mischien wel verstandig om te doen, maar ik dacht mischien zijn hier mensen met hetzelfde probleem die wat tips hebben.

Je kan de stand van je knieën niet beoordelen zonder je heupen te zien. Het enige dat je uit deze foto (staand genomen? liggend?) kan afleiden is dat je onderbenen slecht gepositioneerd staan ten opzichte van je knieën. Maak een duidelijke foto van je hele onderste lidmaat voor, achter en zijkant in stand. Je voeten, knieën, heupen en onderrug moeten zichtbaar zijn. Pas dan kan je iets nuttig zeggen. Hoe dan ook, een structurele standsafwijking van je benen kan je niet veranderen.

Foto was liggend genomen, ik zal nog een duidelijkere foto sturen

bij mijn zoon kan dit nog opgelost raken door steunzolen.zou toch eens laten naar kijken.want dit gaat zeker niet beteren met ouder worden:)

Wat zegt de dokter maat ?
of was je daar nog niet geweest ? :) ik zou zeker ff langsgaan voor de zekerheid...

Kan een bekken probleem zijn, of waarschijnlijk zwakke glutes. Toevallig had ik net nog een patiente met flink naar binnen gedraaide benen, weekje glutes trainen zorgde al voor veel verschil.

Zoals Gymz zegt, van jouw foto is het moeilijk beoordelen.

Dit lijkt me vrij normaal of mis ik hier iets ?
Je bedoelt toch dat je bovenbeen niet rech loopt met je onderbeen ?
Dit heb ik ook en dit is ook zo bij iedereen die ik ken :p Lijkt me vrij normaal, de ene heeft het misscien feller dan de andere.

Ook gehad, doorgezakte voeten.

Steunzolen zijn de oplossing

Dit lijkt me vrij normaal of mis ik hier iets ?
Je bedoelt toch dat je bovenbeen niet rech loopt met je onderbeen ?
Dit heb ik ook en dit is ook zo bij iedereen die ik ken :p Lijkt me vrij normaal, de ene heeft het misscien feller dan de andere.
Ho Ho ik heb geen scheve benen hoor :eek:

\/ EDIT dat is ook weer waar......

Laatst bewerkt:
Zit wel ergens anders een kronkel in je

:kiss:

Terug
Naar boven