AndroidHealthClinic

Naar de dokter voor prostaat?

hoelang is je kuur geweest?

Volgens mij heb je gewoon een blaasontsteking kerel.. dat hebben er wel meer. Zonder dolle, na het nken ff naar de wc gaan, en 2 weekjes veel drinken en je bent er vanaf.

gr

goed advies! Een vriend van mij kreeg deze week precies dezelfde raad voor hetzelfde probleem van de dokter.
En ik heb er sinds een paar dagen ook last van, eigenlijk omdat ik er op ging letten door die vriend van mij.....ik wijd het aan het koude weer! Dus ik wacht nog maar ff af...

toch niet direct naar een uroloog. is voor niks nodig. een huisdokter weet ook wel wat hij moet doen om te zien of er prostaatprobleem is en of hij je moet doorsturen. en zoals Krieltje schrijft, zijn er inderdaad genoeg homeopatiche en/of natuurmiddeltjes die je bij de apotheker of natuurwinkel kan kopen. neem je dat drie maanden zou het veel beter moeten gaan.

SOA ... misschien...

Had deze klachten ook en later kwam er drap uit m'n koker. Tja...

een blaasontsteking moet met antibiotica behandeld worden. er is wel degelijk een verschil tussen een gevoelige blaas door de kou of een ontsteking waar bacteriën in het spel zijn.

• Topic Starter Topic Starter

12 weken test tren winny

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Ik had ook soort gelijke problemen, hoe meer ik me druk ging maken hoe erger het werd.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...uaties-waarbij-eigenlijk-niet-naar-wc-214667/

haha ja dat ken ik ;) maarja ik kijk het nog ff aan, ga er voorlopig vanuit dat het mn blaas is..

ff tjekken dan topic :thumb:

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

SOA ... misschien...

Had deze klachten ook en later kwam er drap uit m'n koker. Tja...

Nee dat is niet mogelijk.. of mn meissie heeft iets uitgespookt zonder waar ik niet van weet :eek::p

Zal nog maar een keertje updaten, heb er zo goed als geen last meer van.. Was dus iets tijdelijks, prostaat kan ik in ieder geval doorstrepen :D

Wat zijn de verschijnselen?
Een blaasontsteking heeft een aantal kenmerkende verschijnselen. Het belangrijkste symptoom is een drang tot urineren, waarbij telkens een kleine hoeveelheid sterk ruikende urine naar buiten komt. Je hebt het gevoel van hoge nood, zonder dat er veel uit komt bij het plassen. Een branderig of bijtend gevoel tijdens het urineren is een belangrijk kenmerk dat echter niet alleen bij blaasontsteking voorkomt. De infectie kan een zeurende pijn in onderbuik (vlak onder de navel) en onderrug geven. Je kunt misselijk zijn en zelfs moeten braken. De urine ruikt soms onaangenaam of is troebel. Soms zit er bloed in de urine.

Lijkt idd op een blaasontsteking. Heb er zelf ook last van gehad, lang geleden. In mijn geval was bloed in mijn urine de aanleiding om een bezoekje te plegen aan de dokter.

Het belangrijkste symptoom is een drang tot urineren, waarbij telkens een kleine hoeveelheid urine naar buiten komt. Je hebt het gevoel van hoge nood, zonder dat er veel uit komt bij het plassen. Een branderig of bijtend gevoel tijdens het urineren is een belangrijk kenmerk dat echter niet alleen bij blaasontsteking voorkomt.

Dit is precies wat ik had.. De rest niet..

Nee man, niet geweest, en ook niet van plan om te gaan.. mocht ik merken dat het weer begint ga ik wel ff een bakkie doen :D

sissy je bent gewoon bang;)

kerel ga gewoon effe langs als je vragen hebt iedereen kan hier wel wat roepen maar daar kan je totaal niet op bouwen......

laterrrrr

sissy je bent gewoon bang;)

kerel ga gewoon effe langs als je vragen hebt iedereen kan hier wel wat roepen maar daar kan je totaal niet op bouwen......

laterrrrr

+1

Laat iig even je bloedwaarde van PSA testen (en eventueel meer als je toch bezig bent).

Zelfde soort klachten gehad... bleek een vernauwing van mijn urineleider te zijn... aan geopereerd en nu nergens last van...

Ook via de uroloog idd. En zo'n prostaatonderzoek stelt niks voor ;)

Zoals ik in mijn update postte, ik heb nergens last meer van.. Denk dat het toch een lichte vorm van een blaasontsteking was..

Zouden jullie alsnog naar de dokter gaan?

Zoals ik in mijn update postte, ik heb nergens last meer van.. Denk dat het toch een lichte vorm van een blaasontsteking was..

Zouden jullie alsnog naar de dokter gaan?

Als je echt helemaal nergens geen last meer van hebt zou ik het inderdaad gewooon effe aankijken en anders naar de doc gaan. Iedereen die roept hier vanalles door elkaar en daar hjeb je geen reet aan. Klachten kunnen van alles zijn en je moet niet vertrouwen op een forum als dit dat ze kunnen ruiken wat jij hebt. Gewoon na de doc gaan weet je meteen van hoe of wat.

Succes.

Terug
Naar boven