Stanske
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb je gewoon een blaasontsteking kerel.. dat hebben er wel meer. Zonder dolle, na het nken ff naar de wc gaan, en 2 weekjes veel drinken en je bent er vanaf.
gr
Dat zou alleen helpen als het een meisje was..Volgens mij heb je gewoon een blaasontsteking kerel.. dat hebben er wel meer. Zonder dolle, na het nken ff naar de wc gaan, en 2 weekjes veel drinken en je bent er vanaf.
gr
Ik had ook soort gelijke problemen, hoe meer ik me druk ging maken hoe erger het werd.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...uaties-waarbij-eigenlijk-niet-naar-wc-214667/
maarja ik kijk het nog ff aan, ga er voorlopig vanuit dat het mn blaas is.. SOA ... misschien...
Had deze klachten ook en later kwam er drap uit m'n koker. Tja...

Wat zijn de verschijnselen?
Een blaasontsteking heeft een aantal kenmerkende verschijnselen. Het belangrijkste symptoom is een drang tot urineren, waarbij telkens een kleine hoeveelheid sterk ruikende urine naar buiten komt. Je hebt het gevoel van hoge nood, zonder dat er veel uit komt bij het plassen. Een branderig of bijtend gevoel tijdens het urineren is een belangrijk kenmerk dat echter niet alleen bij blaasontsteking voorkomt. De infectie kan een zeurende pijn in onderbuik (vlak onder de navel) en onderrug geven. Je kunt misselijk zijn en zelfs moeten braken. De urine ruikt soms onaangenaam of is troebel. Soms zit er bloed in de urine.
Het belangrijkste symptoom is een drang tot urineren, waarbij telkens een kleine hoeveelheid urine naar buiten komt. Je hebt het gevoel van hoge nood, zonder dat er veel uit komt bij het plassen. Een branderig of bijtend gevoel tijdens het urineren is een belangrijk kenmerk dat echter niet alleen bij blaasontsteking voorkomt.
Ben je al langs de dokter geweest of ben je van plan nog te gaan?

Nee man, niet geweest, en ook niet van plan om te gaan.. mocht ik merken dat het weer begint ga ik wel ff een bakkie doen![]()

sissy je bent gewoon bang
kerel ga gewoon effe langs als je vragen hebt iedereen kan hier wel wat roepen maar daar kan je totaal niet op bouwen......
laterrrrr
Zoals ik in mijn update postte, ik heb nergens last meer van.. Denk dat het toch een lichte vorm van een blaasontsteking was..
Zouden jullie alsnog naar de dokter gaan?
Zoals ik in mijn update postte, ik heb nergens last meer van.. Denk dat het toch een lichte vorm van een blaasontsteking was..
Zouden jullie alsnog naar de dokter gaan?