Raistlin
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raistlin zei:Zolang ie ze maar niet langs voor zet, recht door de bicepspees zoals bij mij. Gisteren nog eens van mijn kine gehoord hoe schandalig hij het vindt dat iemand die zo infiltreert dat maar ongestoord kan doen.
Mijn huisarts. Daarom zeg ik altijd dat je met die mannen moet oppassen. Langs voor infiltreren is redelijk onmogelijk omdat er vanalles in de weg zit. Het grappige is dat ik hem zei dat ik het nogal vreemd vond als infiltratieplaats voor een AC-probleem (was natuurlijk een foute diagnose) dus heeft ie nog maar eentje bijgestoken langs achter/boven. Gelukkig kwamen ze in het ziekenhuis niet af met infiltraties. Nuja, eigenlijk helemaal met niets. Leve de medische wereldJay Impol zei:wtf ?? heeft je dokter dat gedaan of is dat in het ziekenhuis gebeurd ?
.Raistlin zei:Hmm, je zou na een eerste injectie toch na een week ofzo verbetering moeten voelen. Als er een wezenlijke verbetering is maar het is nog niet voldoende weg kan er een tweede injectie overwogen worden, als het niets doet niet want dan zit het waarschijnlijk nog ergens anders. Maar ik zou zeggen, kijk hoe het na een week tot 10 dagen is, dan kan je het eigenlijk pas echt evalueren.
Jay Impol zei:Ik heb juist 2 dagen na de injectie die zeurende pijn weer terug gekregen
en dat heb ik nu dus bijna 5 dagen. De zwelling is nog hetzelfde geloof ik.
Jero1984 zei:Ik had een ontsteking op de schouder en bicepspees van mijn rechterarm, heb ook een injectie gehad op de zelfde plaats als jij en ik had kort na de injectie toch ook nog wat last hoor, het was pas na een week dat de pijn eruit was, toen ben ook nog 3 weken bij een fysio geweest. Ik had dan een maand en een half niet getraind. In het begin is het echt klote hoor, je hebt niks van kracht meer in die schouder en je moet alles met superlichte gewichten doen. Vandaag echt voor de eerste keer pas zonder enige last kunnen trainen.