MuscleMeat

naar welke sportschool gaan jullie?

Rawplayer zei:
Kom eens gezellig naar Kerkrade :p
Ik ga binnenkort een aantal filialen langs, misschien die ook wel. Eindhoven filiaal aalsterweg iig weer een keer, mooie gym, meer hardcore georienteerd. Rotterdam, Zoetermeer en denk ook de Kolk in A'dam.

Misschien dus ook wel die in Kerkrade :)

Jonko zei:
Ik ga binnenkort een aantal filialen langs, misschien die ook wel. Eindhoven filiaal aalsterweg iig weer een keer, mooie gym, meer hardcore georienteerd. Rotterdam, Zoetermeer en denk ook de Kolk in A'dam.

Ik zie in je signature, dat jullie geen squatrek hebben, ik gebruik bij ons de schuinebankdrukbank(lifefitness), ik haal dan de bank los en kan dan vervolgens dat ding gebruiken om te squatten. Ik weet niet of dit bij jullie ook mogelijk is.

Rawplayer zei:
Ik zie in je signature, dat jullie geen squatrek hebben, ik gebruik bij ons de schuinebankdrukbank(lifefitness), ik haal dan de bank los en kan dan vervolgens dat ding gebruiken om te squatten. Ik weet niet of dit bij jullie ook mogelijk is.
hebben ze niet :p

Dance Studie Geleijns

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Woei!

Harimau groningen

Jonko zei:

zozo een hele tour langs alle fitness first zaken

toe maar:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

sportpoint hellevoetsluis...

(niet echt top overigens)

Wellness profi center in Purmerend.

ACHMEA health center in Zaandam:cool:

[Link niet meer beschikbaar] heracles westerlo

kneets gym steelt echt de show die gym is onverslaanbaar wat zou ik graag daar trainen

Jonko zei:

een fitness first die meer hardcore georienteerd is?

Terug
Naar boven