XXL Nutrition

naar welke sportschool gaan jullie?

SiRoj zei:
Hoop voor je dat ze geen Technogym stangen meer hebben, bende, mag officieel maar 120 kg hebben :eek:

Hmm ik deadlift er met 150 kg, is nog niet gebroken :p Denk dat ik binnenkort een andere gym op zoek. Iemand die een goeie gym kent in omgevind zaanstad/wormerland? :D

bij fitness first eindhoven.... beide want ik werk er dus ook trainen ;)

naomi zei:
echt he :D
waar werk jij dan?.....was jij ook bij fabelous flashback.....welke thema hadden jullie gekozen?
Filiaal Nijmegen :) en hoop nog een keer bij die in Eindhoven een baan te kunnen krijgen [Aalsterweg dan]

Ik weet niks van die fabulous flashback, wanneer was dat?

Carola je baas? :)

het feestje in december voor het personeel .....was je er niet...
nee erwin van de brussellaan maar inderdaad carola is fm op de aalsterweg...
daar geef ik ook 2 lessen in de week......
jou baas.. rooi gm.. in nijmegen.....

naomi zei:
het feestje in december voor het personeel .....was je er niet...
nee erwin van de brussellaan maar inderdaad carola is fm op de aalsterweg...
daar geef ik ook 2 lessen in de week......
jou baas.. rooi gm.. in nijmegen.....
Roy ja :) trouwens niet de enige, werken 4 Roy's in totaal in FF Nijmegen :p [waaronder ik dus]

Nope was niet bij het feest, toen werkte ik er dus maar net. Volgende keer ben ik er vast wel bij :)

Zie me sig.

Jonko zei:
Roy ja :) trouwens niet de enige, werken 4 Roy's in totaal in FF Nijmegen :p [waaronder ik dus]

Nope was niet bij het feest, toen werkte ik er dus maar net. Volgende keer ben ik er vast wel bij :)
oja roy....ik had hem al gepost en dacht shit ik heb de naam verkeerd getypt:p
aangenaam roy....trw men echte naam is geen naomi maar ....pm het wel ff... zo kent roy me ook die werkte eerst ook op aalsterweg
echt een leuke en grapige gozer....

ik zie iets bloeien tussen die 2 jonko en naomi

Kneet's gym in DH.

Mijn gym heeft dit weekend verbouwingen gedaan, laat ik straks maar eens gaan testen :lifter: :wl:

Naar de klotesporthal in Eeklo die nooit open is:mad:
Meestal train ik dan thuis

KevinK zei:
Hmm ik deadlift er met 150 kg, is nog niet gebroken :p Denk dat ik binnenkort een andere gym op zoek. Iemand die een goeie gym kent in omgevind zaanstad/wormerland? :D

jah dat zoek ik eigenlijk ook ik ga denk naar bruno's gym
[Link niet meer beschikbaar]
weet iemand of dit een gooie is:cool:

Healthcenter Squash up :(

Terug
Naar boven